Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
26 результатів
Результати пошуку
Документ Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій на продовольчому ринку(2024) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Стимулювання збуту: сутність, цілі та завдання(2023) Вихристюк, Анастасія Євгеніївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Діджитал-маркетинг як інструмент просування товарів підприємств алкогольної індустрії(2023) Грунська, Вікторія Сергіївна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Digital маркетинг як ефективний механізм стимулювання збуту(2022) Попович, Валентин Мар’янович; Скригун, Наталія ПетрівнаВизначено функції Digital-маркетингу як ефективного механізму стимулювання збуту з урахуванням сучасних тенденцій ринку та вимог до сучасного підприємства. Досліджено випадки та найбільш актуальні методики впровадження Digital маркетингу щодо діяльності фірм, його переваги над традиційними маркетинговими методами просування. The functions of digital marketing as an effective sales promotion mechanism are defined, taking into account modern market trends and requirements for a modern enterprise. Cases and the most relevant methods of implementation of Digital marketing in relation to the activities of companies, its advantages over traditional marketing methods of promotion have been studied.Документ Нестандартні маркетингові прийоми відомих брендів(2020) Скригун, Наталія Петрівна; Мусієнко, Юлія ГригорівнаДокумент Seо-оптимізація: сучасні вимоги до копірайтингу як важливої складової просування сайту(2015) Скригун, Наталія Петрівна; Кириленко, Ірина ІгорівнаДокумент E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж(2015) Кириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Сучасні та нестандартні методи рекламування товару(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.Документ Crazy PR як ефективна маркетингова комунікаційна технологія(2010) Шапран, В. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Використання кольору в рекламі(2010) Крещук, Л. П.; Скригун, Наталія Петрівна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »