Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Інноваційні напрями та форми розвитку туризму на основі історико-культурного потенціалу Одеської області(2021) Сологуб, Юрій Іванович; Поліщук, Альона ІгорівнаРівень розвитку туристичної галузі України та Одеської області зокрема, напряму залежить від вміння використовувати історико-культурний потенціал даної території.Документ Історико-архітектурна спадщина України як актуальний туристичний ресурс(2021) Сологуб, Юрій Іванович; Безпала, Ольга ВасилівнаУ багатій історико-архітектурній спадщині України визначне місце належить пам'яткам оборонної архітектури - фортецям, замкам, оборонним храмам, міським укріпленням.Документ Вплив соціального іміджу країни на розвиток туристичного бізнесу(2021) Сологуб, Юрій Іванович; Віркун, Олександр МиколайовичІмідж держави на міжнародній арені формується завдяки діловим зв'язкам, шляхом культурного обміну (театр, музеї, виставки, кіно, музика), а також через засоби масової інформації, що є найбільш потужним і дієвим фактором формування уявлення про країну.Документ Природні туристичні ресурси Закарпатської області(2021) Сологуб, Юрій Іванович; Шабалда, Олена ДмитрівнаЗакарпаття має значний потенціал для того, щоб стати осередком туризму світового рівня. Запорукою ділової та інвестиційної активності у туристично-рекреаційному комплексі є ефективне освоєння та використання наявного туристично-рекреаційного потенціалу.Документ Формування туристичного продукту вітчизняних туроператорів для туристів з Канади(2018) Лобанов, Владислав; Сологуб, Юрій ІвановичВизначені напрямки формування привабливості вітчизняного туристичного продукту для туристів з Канади. The directions of the attractiveness of the domestic tourist product for tourists from Canada are determined.Документ Особливості винного туризму в Німеччині(2015) Сологуб, Юрій ІвановичВ плані розвитку винного туризму Німеччини можна виділити три головних винних регіони, які і складають славу і гордість виноробства країни. In terms of wine tourism in Germany there are three main wine regions, which make up the glory and pride of the wine country.Документ Інноваційна діяльність в туризмі. Космічний туризм(2012) Негеля, Тетяна Василівна; Сологуб, Юрій ІвановичІнноваційна діяльність у сфері туризму спрямована на створення нового або зміни існуючого продукту, на вдосконалення транспортних, готельних та інших послуг, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних та телекомунікаційних технологій і сучасних форм організаційно-управлінської діяльності. Унікальний приклад інноваційної діяльності у сфері туризму - подорожі туристів на космічних кораблях. Innovation in tourism activities aimed at creating new or modifying existing products, to improve transport, accommodation and other services, development of new markets, the introduction of advanced information and telecommunication technologies and modern forms of organization and management activities. A unique example of innovation in tourism - tourists to travel spacecraft.Документ Актуальні проблеми готельного та туристичного господарства в Україні(2012) Момот, Марина Борисівна; Сологуб, Юрій ІвановичОдним з пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку України є туризм, який зараз посідає друге місце в світовій економіці. Україна має всі об’єктивні передумови, щоб стати однією з розвинених туристських держав світу. One of the priority areas of socio-economic development of Ukraine is tourism, which now ranks second in the global economy. Ukraine has all the objective conditions to become one of the developed tourist countries.Документ Новий спосіб залучення до участі в глобальному туризмі (IGT - innovations global tourism)(2012) Протас, Андрій Ярославович; Сологуб, Юрій ІвановичОдним з інноваційних видів туризму в умовах глобалізації стане туризм «House by house». Це розділ туристичних послуг на основі світової мережі Інтернет. Основна його послуга «Global See You». One innovation of tourism in the context of globalization will be the tourism «House by house». This section of travel services based on the global Internet. Its main service «Global See You».Документ Сучасні тенденції туристичного маркетингу(2012) Антоненко, Артем Васильович; Сологуб, Юрій ІвановичМаркетинг є важливою складовою діяльності будь-якої фірми. Особливо гостро питання маркетингової діяльності стоять для фірм туристичної галузі, оскільки ринок туристичних послуг є надзвичайно мінливим і динамічним. Marketing is an important part of any company. Particularly acute issue of marketing activity for companies facing the tourism industry because tourism market is extremely volatile and dynamic.