Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Використання QR-кодів у закладах ресторанного господарства(2015) Базалук, Лідія Борисівна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаРозглянуто перспективи застосування QR-кодів у закладах ресторанного господарства.Документ Стратегічний розвиток закладів готельно-ресторанного господарства з елементами обслуговування дитячого контингенту в регіоні(2015) Логацька, Тетяна Олександрівна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаУ роботі досліджено розвиток закладів готельно-ресторанного господарства сімейного типу в Херсонській областіДокумент Анімаційні технології в молодіжному туризмі(2016) Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна; Маліневська, Олександра ОлександрівнаРозглядаються різновиди туристичних анімацій, їх основні функції та на задоволення яких специфічних туристських потреб направлена анімаційна програма для молоді. Discusses the variety of tourist animations, their basic functions and for the satisfaction of some specific needs of the tourist-directed entertainment for young people.Документ Психологічні відмінності харчової поведінки серед сучасної молоді(2015) Логацька, Тетяна Олександрівна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаМетою дослідження виступає аналіз психологічних відмінності харчової поведінки сучасної молоді. Об’єктом дослідження є харчова поведінка сучасної молоді. The purpose of research is the analysis of the psychological differences between feeding behavior of today's youth. The object of study is the feeding behavior of today's youth.Документ Умови ефективності структури управління підприємств готельно-ресторанного господарства(2016) Сахненко, Катерина Олександрівна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаРозкривається питання щодо умов ефективності структури управління підприємств готельно-ресторанного господарства. Expands the issue of conditions of efficiency management structure in hotel and restaurant management.Документ Харчова цінність борошна з пророщеного зерна пшениці(2016) Антоненко, Артем Васильович; Стукальська (Іванова), Наталія Миколаївна; Приходько, Ксенія ІгорівнаРозглядається питання щодо отримання борошна підвищеної харчової цінності та виробництва нових борошняних виробів. Одним із методів підвищення харчової цінності зерна шляхом біологічної активації – «пророщування». The question to obtain flour of high nutritional value and produce new pastry. One method of improving the nutritional value of grain through biological activation - "germination"Документ Принципи створення продуктів функціонального призначення для харчування військовослужбовців(Киев, НУХТ, 2016) Довга (Козачишена), Олена Олександрівна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаРозглядається питання щодо розробки продуктів функціонального харчування для військовослужбовців з використанням природної рослинної сировини підвищеної поживної цінності та електроактивованої води з резонансною мікрокластерною структурою з урахуванням принципів і сучасних наукових досягнень нутриціології. The question on the development of functional food to soldiers using natural plant materials of high nutritional value and elektroaktyvovanoyi water with the resonance of micro structure on the basis of principles and modern scientific achievements nutritiology.Документ Екологізація готелів України(2016) Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаНаводиться аналіз діяльності екологічних готелів України. Розкривається сутність проходження сертифікації готелів по екологізації.Документ Еволюція винної пробки(2015) Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаСьогодні в якості матеріалу, для виготовлення винної пробки, використовується: кора коркового дубу, пластик, синтетичні матеріали, алюміній, скло.Документ Аромамаркетинг в готельному бізнесі(2015) Базалук, Лідія Борисівна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаСучасні технології дозволяють ароматизувати приміщення будь-якої складності і будь-якого обсягу. У готелях високої категорії застосувують індивідуальний похід до кожного гостя: пропонують створити в його номері комфортну, індивідуальну атмосферу. Для цього в кожному з номерів встановлюють спеціальне обладнання і пропонують гостю вибрати аромат який йому сподобався. Modern technology allows flavored premises of any complexity and any size. The hotels of high category zastosuvuyut individual campaign to each guest: propose to establish in his room a comfortable, private atmosphere. To do this, each room provides specific equipment and offer guests choose the fragrance that he liked.