Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Документ
    Basic rules of information hygiene
    (2023) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Комунікаційна стратегія: основні поняття та визначення
    (2013) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
    Розвиток ринкових відносин в Україні та інтеграція економіки країни у світове товариство потребує кардинальних перетворень і підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. The development of market relations in Ukraine and integration into the world economy needs fundamental change society and improve the competitiveness of enterprises both in domestic and foreign markets.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічний розвиток підприємства: основні поняття
    (2015) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Ярмарки та виставки в системі комунікацій підприємства
    (2013) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Місце комунікаційної стратегії серед інших стратегій підприємства
    (2013) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Напрями стратегічного та комунікаційного розвитку підприємства
    (2015) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
  • Ескіз
    Документ
    Інтерактивне навчання: основні поняття та визначення
    (2015) Турчина (Побережна), Марія Петрівна
    На етапі формування сучасної освіти актуальним питання є нові ефективні методи навчання. Сьогодні вищі навчальні заклади почали впроваджувати сучасні педагогічні технології, популярними серед яких є комп'ютерне та дистанційне навчання, навчання із залученням інтерактивних методик, навчання за технологією тренінгу. At the stage of modern education is a new topical issues of effective teaching methods. Today, universities have started to introduce modern educational technology, which is popular among computer and distance learning, teaching involving interactive techniques, training on technology training.
  • Ескіз
    Документ
    Планування нових видів продукції як невід'ємна складова успішного функціонування підприємств харчової промисловості
    (2014) Чайка, Олександр; Турчина (Побережна), Марія Петрівна
    Планування виробництва нових видів продукції є одним з найвагоміших факторів, що визначають успішність діяльності підприємства в ринковому середовищі, його фінансову стабільність та конкурентоздатність. Процес інноваційної діяльності відзначається значним обсягом робіт, що необхідні для здійснення будь-яких видів інновацій. Така різнобічність та глибина інноваційних процесів розкриває широкі можливості для здійснення наукових досліджень у даній сфері. Planning of new products is one of the most important factors that determine the success of the company in the market environment, its financial stability and competitiveness. The process of innovation activity has been a significant amount of work required to implement any kind of innovation. This diversity and depth of innovation processes reveals opportunities for scientific research in this area.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні засади поняття конкурентних стратегій підприємства
    (2014) Стороженко, З.; Турчина (Побережна), Марія Петрівна
    У ХХ столітті чітко прослідковується загострення конкурентної боротьби на вітчизняних та міжнародних ринках збуту, що зумовило необхідність в посиленні стратегічного напрямку діяльності організації. Усе це призвело до того, що підприємства в своїй стратегічній діяльності почали приділяти значну увагу конкурентним стратегіям, які вони розробляли на основі своїх конкурентних переваг і недоліків конкурентів, тим самим забезпечуючи конкурентоспроможність підприємства. In the ХХ century evident competition at the domestic and international markets, resulting in the need to strengthen the strategic direction of the organization. All this has meant that companies in their strategic activities began to pay increasing attention to competitive strategies that are developed on the basis of their competitive strengths and weaknesses of competitors, thereby ensuring competitiveness.