Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
18 результатів
Результати пошуку
Документ Незаконні методи збільшення поличного простору та дискредитації конкурентів(2024) Бринзюк, Любов Володимирівна; Польовик, Володимир Вікторович; Романова, Зоряна МиколаївнаСучасне підприємництво і торгівля неодмінно супроводжується конкурентними баталіями, де боротьба за увагу споживача і домінування на ринку стають визначальними. У цьому контексті мерчендайзинг та піар стають невід'ємними складовими стратегій компаній. Поруч із законними методами піару та маркетингу, існують і не законні практики, які вживаються для дискредитації конкурентів та навіть здатні підривати довіру споживачів до брендів.Документ Забезпечення гарантій та принципів юридичної відповідальності в сфері здорового харчування дітей в Україні(2021) Задніпряна‐Корінна, Мар'яна ЮріївнаЯкість та безпечність продуктів харчування, особливо харчування дітей ви- магають гарантій виробників та контролю держави. В цьому контексті питання законодавчого регулювання юридичної відповідальності держави, виробника і самоконтроль споживача очевидні та ключові. Принципи юридичної відповідальності в системі організації здорового харчування дітей в Україні визначають керівні засади, презумпції та підстави притягнення до різних видів юридичної відповідальності фізичних осіб, юридичних осіб, колективних утворень, держави та ії органів, визначають правові гарантії відшкодування шкоди. У принципах юридичної відповідальності конкретизуються сутність, функції, обумовлюються форми реалізації юридичної відповідальностіДокумент Оцінювання споживчих мотивацій(2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Брендинг як елемент взаємодії зі споживачем(2024) Казімірова, Оксана Володимирівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Advantages of poultry meat for consumers(2023) Strashynskyi, Igor; Marynin, Andriy; Polishchuk, Iryna; Baida , YanaToday, further strides are being made in improving the healthiness of processed poultry products; in particular, offering products with reduced salt, nitrites, and fat. For example, the sodium concentration in chicken nuggets (i.e., sodium chloride required for extracting the salt-soluble proteins from the meat to facilitate binding/gelation during cooking) can be reduced to some extent by partially replacing with potassium/calcium chloride without affecting consumer acceptance.Документ Програми лояльності в сфері гостинності та туризму(2023) Москвіна, Маргарита Євгенівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Комунікаційна активність підприємства та її вплив на мотивацію споживачів(2023) Литвинюк, Анастасія Святославівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Використання маркетингових онлайн-комунікацій для залучення споживачів до розвитку брендів(2022) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток інформаційно-комунікаційних технологій є передумовою переходу українських підприємств на новий формат взаємовідносин зі споживачами – формується комунікаційний процес між продавцем та споживачем через маркетингові онлайн-канали з використанням різноманітних маркетингових онлайн-інструментів, розвивається електронна комерція, здійснюється залучення клієнтів до розвитку брендів на основі SEO- та SMM-стратегій.Документ Тенденції розвитку брендів харчової промисловості на онлайн-ринку(2021) Капінус, Лариса ВасилівнаРозвиток брендингу в мережі Інтернет відкриває для підприємств, в тому числі і підприємств харчової промисловості, нові можливості. Глобальність, швидкість комунікацій, технологічність, таргетування, вимірність, оперативність, перспектива інновацій – це ті переваги та відмінні особливості інтернет-середовища, в якому розвивається бренд. Успіх підприємства залежить від ефективності використання онлайн-інструментів інтернет-маркетингу та слідування тенденціям його розвитку.Документ Product placement як інструмент маркетингових комунікацій(2023) Скригун, Наталія Петрівна