Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Strategy for promoting the tourism brand of Ukraine(2024) Vohulkina, Daria; Mirzodaeva, TetianaДокумент Дотримання готелями принципів екологічності(2023) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Шелухіна, Дар’я ОлександрівнаДокумент Обґрунтування стратегії розвитку туристичного підприємства(2022) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Саміленко, Дмитро АндрійовичДокумент Стратегія формування конкурентних переваг підприємств молочної галузі в умовах інтенсивної конкурентної боротьби(2022) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гарастовська, Альона ВікторівнаВизначено особливості формування конкурентних переваг задля забезпечення стійкої конкурентної позиції підприємства на молочному ринку. Окреслено основні етапи формування ефективних конкурентних переваг на підприємствах молочної галузі.Документ До стратегії розвитку харчової промисловості(2022) Шеремет, Олег ОлексійовичДосвід вибору стратегій розвиту суб’єктів харчової промисловості підтверджує, що існують загальні цілеспрямовані підходи до формулювання стратегії.Документ Формування галузевої стратегії(2022) Шеремет, Олег ОлексійовичРозглянуто процес формування галузевої стратегії. Сучасний розвиток харчової промисловості здійснюється під впливом транснаціональних, геополітичних і внутрішніх викликів, зростання відкритості національного макроекономічного середовища країни спонукає до стратегічних змін у підходах до розвитку сегментних складових галузі з урахуванням системного та комплексного підходу на основі концентрації відповідного ресурсного забезпечення.Документ Стратегія продовольчої безпеки: світовий досвід(2020) Каїра, Людмила ГригорівнаЗабезпечення продовольчої безпеки – гарантія незалежності держави, її національної та економічної безпеки. Продовольча безпека держави є одним з основних чинників стабілізації соціально-економічних відносин у країні, а проблема оцінювання та оптимізації стану продовольчої безпеки є одним із стратегічних пріоритетів державної політики. В сучасних умовах трансформацій, які відбуваються у вітчизняній економіці, дослідження зарубіжного досвіду формування та реалізації стратегії забезпечення продовольчої безпеки є актуальним. Ensuring food security is a guarantee of the independence of the state, its national and economic security. Food security of the state is one of the main factors in the stabilization of socio-economic relations in the country, and the problem of assessing and optimizing the state of food security is one of the strategic priorities of state policy. In the modern conditions of transformations taking place in the domestic economy, the study of foreign experience in the formation and implementation of a strategy for ensuring food security is relevant.Документ Унікальні стратегії візуальної комунікації підприємства(2023) Сагач, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло ІвановичУ роботі проаналізовано та виділено основні види унікальних найбільш поширених стратегій візуальної комунікації, які використовують підприємства для просування своєї продукції. Важливо відмітити, що суб’єкти господарювання використовують дані стратегії візуальної комунікації в контексті подій, що є особливо актуальними для потенційних споживачів продукції. Це в свою чергу є дієвим інструментом привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. The work analyzes and highlights the main types of unique, most common visual communication strategies that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use these visual communication strategies in the context of events that are particularly relevant for potential consumers of products. This, in turn, is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.Документ Стратегії розвитку підприємств хлібопекарської промисловості(2022) Дунда, Світлана ПетрівнаРозглянуто стратегії розвитку підприємств хлібопекарської промисловості: концентрованого, інтегрованого та диверсифікованого зростання. Визначено, що стратегії розвитку передбачають інноваційний напрям і сприяє підвищенню ефективності управління розвитком. Strategies for the development of enterprises in the bakery industry are considered: concentrated, integrated and diversified growth. It was determined that development strategies provide an innovative direction and contribute to increasing the efficiency of development management.Документ Напрями становлення та розвитку стратегічного управління(2020) Духновський, Іван Михайлович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто інструменти стратегічного управління. Обґрунтовано місце стратегії в управлінні підприємством. Наведено десять різних шкіл, які застосовуються в управлінні підприємством. Висвітлено чотири етапи еволюції парадигми стратегічного управління. Подано види стратегій в залежності від обраного об’єкта стратегічного управління: корпоративна стратегія (стратегія підприємства в цілому); бізнес-стратегія, ділова або конкурентна стратегія (стратегія окремого підрозділу підприємства або його бізнес процесів); функціональна стратегія (стратегія функціональної зони господарювання або його функціональних служб). Strategic management tools are considered. The place of strategy in enterprise management is substantiated. There are ten different schools that are used in the management of the enterprise. Four stages of the evolution of the strategic management paradigm are highlighted. The types of strategies depending on the chosen object of strategic management are given: corporate strategy (strategy of the enterprise as a whole); business strategy, business or competitive strategy (strategy of a separate division of the enterprise or its business processes); functional strategy (strategy of the functional management area or its functional services).