Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Consumer demand for dairy products in Ukraine: factors and incentives
    (2023) Davydchuk, Mariia; Nikitenko, Olga
    Dairy products are an important source of nutrition, rich in proteins, vitamins and minerals, which are necessary for the proper functioning of the body. In addition, it is an integral part of many dishes and drinks that we consume every day. That is why it is advisable to analyze the factors of demand for various dairy products and for products which are famous under TM Pyriatyn, in particular. The research uses such methods as observation, analysis, and expert evaluations. It аlso includes statistical data, information about the market and competitors, the results of previous studies, comparison, generalization and systematization.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка конкурентоспроможності та доцільності розширення асортименту продукції ДП «Златодар»
    (2015) Бочко, Інна Володимирівна; Волнянська, Юлія Володимирівна; Кійко, Вікторія Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Вдосконалення асортименту продукції ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод»
    (2015) Авраменко, Інна Миколаївна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглядаються показники, якими характеризується асортимент продукції підприємства. Висвітлені основні напрями покращення асортименту продукції ПАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Are considered indicators that characterize the product range of the company. Highlights main directions of improving the range of products of PJSC "Mirgorod Mineral Water Plant".
  • Ескіз
    Документ
    Особливості моделювння технологічних об'єктів багатоасортиментних виробництв
    (2014) Іващук, Вячеслав Віталійович
    У доповіді пропонується метод пошуку моделювання технологічних систем розрахованих на зміну асортименту продукції в різних його характеристиках. Основу методики становить мінімізація витрат на координацію системи з обмеженням змін системи областю попередніх варіацій. The method of choosing for modeling technological systems designed which for assortment replacing of products in its various characteristics in this report proposes. The base of methodology is the minimization of the cost of coordination of system and restricted of changes for space of prior variations.
  • Ескіз
    Документ
    Автоматизація процесів виробництва багатоасортиментної хлібобулочної продукції
    (2014) Тимощук, К.
    Завдяки впровадженню автоматизації у виробництво багатоасортиментної хлібобулочної продукції ми можемо досягти покращення якості продукції, продуктивність роботи підприємства, покращення техніко-економічних показників та дозволить підвищити ефективність управління таким об'єктом і забезпечити стабільність при випіканні хлібобулочних виробів. Thanks to the introduction of automation in the production of bakery products bahatoasortymentnoyi we can achieve to improve product quality, productivity, improvement of technical and economic factors, and will increase the efficiency of such an object and provide stability for bread products.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна спрямованість асортиментної політики підприємств харчової промисловості
    (1995) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Розглянута проблема необхідності забезпечення соціальної орієнтації у визначенні асортименту харчової продукції. Were considered the problem of the need to ensure social orientation in determining the range of food products.
  • Ескіз
    Документ
    Організація системи управління асортиментом харчової продукції як фактор підвищення ефективності виробництва
    (1993) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Запропонована система управління асортиментом продукції, що базується на таких основних принципах, як самостійність формування асортименту продукції, оптимізація асортименту продукції, забезпечення економічної зацікавленості підприємств у виробництві масової і соціальної продукції. Proposed the system of management of product range, which is based on such basic principles as self-forming product mix, product mix optimization, providing economic incentives for enterprises in production of mass and social products.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження раціональності структури асортименту продукції підприємства
    (2012) Бадещенкова, Катерина Сергіївна; Зоренко, А. В.; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна
    Запорукою успішної асортиментної політики підприємства є збалансований та раціональний асортимент продукції, що випускається. Саме раціональність структури асортименту позитивно впливає на діяльність підприємства на ринку та забезпечує досягнення його маркетингових цілей, таких як збільшення частки ринку, максимізація прибутку та сприяння виходу на нові ринки. The mortgage of successful assortment policy of enterprise is the balanced and rational assortment of the produced products. Exactly rationality of structure of assortment positively influences on the results of activity of enterprise at the market and provides achievement of his marketings aims, such as an increase of market share, maximization, arrived assistance an output, to the new markets