Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Документ
    Як туризм співпрацює з українськими крафтовими виробниками: досвід і перспективи
    (2022) Гаврилова, Яніна Юріївна; Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація освітнього процесу на заняттях іноземної мови
    (2024) Нежива, Ольга Миколаївна
    У статті відображено вплив діджиталізації на освіту, який є прогресивним за своїм змістом методів, форм та засобів професійної підготовки майбутніх фахівців нового формату. Відповідно до цього, викладач почав використовувати цифрові технології, які дозволяє студентам краще засвоїти матеріал, оскільки відсутнє обмеження на перегляд освітнього матеріалу, чи коментарів до нього в часі, так і кількості разів перегляду цього матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація аудиту технологічних процесів з використанням додатку iAuditor
    (2021) Соколець, Тетяна Олександрівна; Петруша, Оксана Олександрівна
    Загалом, діджиталізація будь-яких процесів - це великий крок вперед. Особливо, якщо це стосується безпеки харчових продуктів. В будь-якому випадку діджиталізація технологічних процесів значно скорочує час перевірки і робить її більш детальною. А це призводить лише до позитивних моментів
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація процесів в системі НАССР
    (2021) Анісімова, Варвара Володимирівна; Петруша, Оксана Олександрівна
    Розробники застосунків пропонують цифровізувати етапи взаємодії членів робочої групи із впровадження та функціонування системи на підприємстві. Цілий ряд таких пропозиції направлені на моніторинг температурних режимів складських приміщень, холодильних та морозильних камер, а також етапам навчання персоналу основним принципам НАССР та підходам належних виробничих та гігієнічних практик. The app developers propose to digitise the stages of interaction between members of the working group on the implementation and operation of the system at the enterprise. A number of such proposals are aimed at monitoring the temperature conditions of warehouses, refrigerators and freezers, as well as the stages of staff training in the basic principles of HACCP and good manufacturing and hygiene practices.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив штучного інтелекту на ефективність бізнесу
    (2022) Скопенко, Наталія Степанівна
    У сучасному світі традиційні процеси та застарілі технології замінюються інтелектуальними пристроями, автоматизованими машинами та передовими формами обчислень. Значна кількість суб’єктів бізнесу прагнуть досягти інноваційної переваги в галузі штучного інтелекту: вивчають передову технологію, впроваджують ті чи інші інструменти в оперативну діяльність. Фірми, котрі не можуть розробляти або впроваджувати успішні продукти та послуги штучного інтелекту, ризикують зменшити ефективність та конкурентоспроможність, втратити частку на вітчизняному та світовому ринку. In the modern world, traditional processes and outdated technologies are being replaced by smart devices, automated machines and advanced forms of computing. Many businesses are striving to achieve an innovative edge in the field of artificial intelligence: they are exploring advanced technologies and implementing certain tools in their operations. Firms that fail to develop or implement successful AI products and services risk losing efficiency and competitiveness, as well as market share in domestic and global markets.
  • Ескіз
    Документ
    Діджитилізація бізнесу як запорука успішного розвитку компаній в динамічному середовищі господарювання
    (2022) Скопенко, Наталія Степанівна; Євсєєва-Северина, Ірина Василівна
    Ключовим фактором успіху сучасних компаній є вчасна перебудова бізнес-процесів, враховуючи проникнення цифрових технологій в усі сфери життя суспільства. Проаналізовано етапи процесу діджиталізації бізнесу. Окреслено основні заходи імплементації цифровізації у бізнес-процеси компаній. Виділено переваги застосування діджиталізації для забезпечення розвитку компаній в мінливому зовнішньому середовищі. The stages of the business digitalisation process are analysed. The main measures for implementing digitalisation in business processes of companies are outlined. The advantages of using digitalisation to ensure the development of companies in a changing external environment are highlighted.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив цифровізації на діяльність компаній
    (2022) Євсєєва-Северина, Ірина Василівна; Скопенко, Наталія Степанівна
    Сучасні умови господарювання українських компаній ускладняються кризовими явищами. Виклики сьогодення призвели до потреби їх швидкої адаптації до змін динамічного зовнішнього середовища. Цифровізація (діджиталізація) робочих процесів стала необхідністю для забезпечення подальшого ефективного функціонування компаній. Вона сприяє автоматизації виробництва, створенню продуктів і послуг, заснованих на цифрових технологіях, переходу в онлайн всієї комунікаційної діяльності компанії, що підвищує її цінність. Перебудова бізнес-процесів викликає необхідність розгляду можливих варіантів та обґрунтуванню раціональних рішень ведення бізнесу. The current business environment of Ukrainian companies is complicated by the crisis. The challenges of today have led to the need for them to quickly adapt to changes in the dynamic external environment. Digitalisation of business processes has become a necessity to ensure the continued efficient operation of companies. It helps automate production, create digital-based products and services, and move all communication activities online, which increases the company's value. The restructuring of business processes necessitates consideration of possible options and justification of rational business decisions.
  • Ескіз
    Документ
    Teaser advertising as an instrument of marketing communications: overview
    (2018) Soloviova, Yulia
    The aim of study is to consider the conceptual features of advertising campaigns with the usage of a teaser. It is also important to emphasize the consideration of unsuccessful teaser messages as one of the components of modern provocative marketing.
  • Ескіз
    Документ
    Діджиталізація зовнішньої реклами
    (2019) Гончарова, Ольга Андріівна; Бєлова, Тетяна Геннадіївна
    Розглянуто нові формати зовнішньої реклами. Доведено, що всі традиційні носії – ТВ, радіо, преса, зовнішня реклама – переходять до цифрового середовища і поступово стають єдиною digital-системою. Обгрунтовано, що вже зараз DOOH-реклама здатна використовувати принципи Інтернет-реклами. Надано рекомендації рекламодавцям активно використовувати DOOH як самостійний носій рекламного повідомлення та вдало вплітати його у загальну рекламну кампанію. New formats of outdoor advertising are considered. It is proved that all traditional media - TV, radio, press, outdoor advertising - are moving to a digital environment and are gradually becoming a single digital system. It is substantiated that DOOH-advertising is already able to use the principles of Internet advertising. Recommendations are given to advertisers to actively use DOOH as an independent carrier of the advertising message and successfully weave it into the general advertising campaign.