Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Характеристика стратегій господарського портфеля(2020) Плотнікова, Ганна Сергіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаДоведено, що для визначення складу господарського портфеля можна скористатися матричними методами, зокрема, методом Дібба-Сімкіна, АВС-аналізом, матрицею Мак-Кінсі та БКГ. Наголошено, що таким чином можливо дізнатися про перспективи майбутнього розвитку асортименту та знайти ресурси для збільшення прибутковості. Названі три основні стратегії, до яких може звернутися фірма після проведення аналізу власного бізнес-портфелю: стратегія росту, стратегія виживання та стратегія стабілізації. Показано, що стратегії росту та стабілізації є найбільш цікавими для фірми, адже вони несуть в собі можливості для отримання додаткового прибутку, збільшення частки ринку та доволі часто мають намір до розширення меж роботи фірми на ринку. Висвітлено, що сама стратегія росту розподіляється на три напрямки: інтенсивного росту, інтегративного росту, диверсифікації. It is proved that matrix methods can be used to determine the composition of the business portfolio, in particular, the Dibb-Simkin method, ABC analysis, McKinsey matrix and BCG. It is emphasized that in this way it is possible to learn about the prospects for future development of the range and find resources to increase profitability. There are three main strategies that a firm can turn to after analyzing its own business portfolio: growth strategy, survival strategy and stabilization strategy. It is shown that the strategies of growth and stabilization are the most interesting for the firm, because they have the opportunity to generate additional profits, increase market share and often intend to expand the boundaries of the firm in the market. It is highlighted that the growth strategy itself is divided into three areas: intensive growth, integrative growth, diversification.Документ Матричні підходи до розроблення стратегій підприємств(2015) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються матричні підходи до формування асортиментного портфелю підприємства, а також стратегії малих та великих фірм. The matrix approaches to forming of assortment portfolio of enterprise and strategies of small and large firms are examined.Документ Формування структури товарного портфеля підприємства на основі аналізу його збалансованості(2010) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Юшкова, А. Г.Документ Обґрунтування маркетингових рішень(2013) Стахурський, Валерій ОлександровичПроаналізовані основні інструменти маркетингових досліджень як бази для обґрунтування якісних маркетингових рішень, розглянута необхідність інформаційного забезпечення при прийнятті маркетингових рішень, досліджені можливі способи присутності на нових ринках. The basic instruments of marketing research as the basis for substantiation of high-quality marketing decisions are analyzed, the necessity of information provision during marketing decisions making is examined, the possible methods of presence on new markets are investigated.