Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
28 результатів
Результати пошуку
Документ Бізнес-комунікації як невід’ємна складова менеджменту(2023) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаРозглянуто важливість бізнес-комунікацій в управлінні організацією. The importance of business communications in managing an organization is considered.Документ Embedded marketing as a tool of visual communication(2023) Sahach, Alina; Arych, MykhailoThis paper has described that embedded marketing can be an effective way to increase product awareness and attract new customers. However, it can also be an expensive and complex process that requires a lot of resources to implement. Therefore, before using embedded marketing, it is important to conduct a detailed analysis and develop an effective advertising strategy. У роботі описано, що вбудований маркетинг може бути ефективним способом підвищення обізнаності про продукт і залучення нових клієнтів. Однак це також може бути дорогим і складним процесом, реалізація якого вимагає великих ресурсів. Тому перед використанням вбудованого маркетингу важливо провести детальний аналіз і розробити ефективну рекламну стратегію.Документ Ted talks as a digital material in foreign language teaching(2023) Nezhyva, OlgaThe paper considers the opportunity of practical use of TED Talks as a digital material in the process of foreign language teaching and learning in educational institutions of different types. It has been shown that TED Talks are quite a significant and powerful tool for developing students' speaking skills. The students improve their communication skills in a foreign language; definitely, it provides further professional opportunities for getting and sharing information, experience, ideas and views. The paper illustrates that the spheres of influence of TED Talks materials, which will be used in the educational process, can be conditionally divided into four groups such as socio-cultural dimension, competence dimension, language dimension and psychological dimension. It is emphasized that TED Talks can be multifunctional, satisfying almost any didactic request. However, the teacher should take into account the certain criteria for choosing a video watching. These criteria are: what video is about, the usefulness of the topic video; the appropriateness of the video to the academic environment and the length of the video. All of these criteria help to create the video to be successful and effective. If the teacher neglects these choosing criteria, the teacher will have a negative result after the video watching and during the discussion of this video among students. The paper also highlights that the use of TED Talks during foreign language teaching helps the teacher to solve a number of problems, in particular, to overcome the negative impact of interlanguage interference, and to increase students' motivation to learn a foreign language. Furthermore, it helps to make foreign language teaching more interesting and creative. У статті розглянуто можливість практичного використання TED Talks як цифрового матеріалу в процесі викладання та вивчення іноземної мови в навчальних закладах різних типів. Показано, що TED Talks є досить значущим і потужним інструментом для розвитку навичок говоріння студентів. Студенти покращують свої комунікативні навички іноземною мовою, що, безумовно, надає подальші професійні можливості для отримання та обміну інформацією, досвідом, ідеями та поглядами. У статті проілюстровано, що сфери впливу матеріалів TED Talks, які будуть використовуватися в освітньому процесі, можна умовно поділити на чотири групи: соціокультурний вимір, компетентнісний вимір, мовний вимір та психологічний вимір. Підкреслюється, що TED Talks можуть бути багатофункціональними, задовольняючи практично будь-який дидактичний запит. Проте вчитель має враховувати певні критерії вибору відео для перегляду. Такими критеріями є: про що відео, корисність теми відео; відповідність відео академічному середовищу та тривалість відео. Всі ці критерії допомагають створити відео, яке буде успішним та ефективним. Якщо викладач нехтує цими критеріями вибору, він матиме негативний результат як після перегляду відео, так і під час обговорення цього відео серед студентів. У статті також підкреслюється, що використання виступів TED Talks під час викладання іноземної мови допомагає викладачеві вирішити низку проблем, зокрема, подолати негативний вплив міжмовної інтерференції, підвищити мотивацію студентів до вивчення іноземної мови. Крім того, це допомагає зробити викладання іноземної мови більш цікавим і творчим.Документ Прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Копиленко, Анастасія АнатоліївнаРозглянуто прямий маркетинг як інструмент комунікаційної політики підприємства. Встановлено, що прямий маркетинг є ефективним інструментом маркетингових комунікацій, що сприяє посиленню лояльності до компанії. Надано практичні рекомендації щодо використання методів прямого маркетингу у діяльності підприємства. Direct marketing as a tool of the company's communication policy is considered. It has been established that direct marketing is an effective tool of marketing communications that promotes loyalty to the company. Practical recommendations on the use of direct marketing methods in the company's activities are given.Документ Залучення споживачів за допомогою використання підходів крос-маркетингу(2021) Страшинська, Лариса Володимирівна; Некрасова, Ангеліна ВолодимирівнаОбґрунтовано необхідність впровадження в діяльності підприємств підходів крос-маркетингу та визначено їх переваги. Розглянуто принципи крос-маркетингу та помилки крос-маркетингових акцій. Окреслено етапи впровадження крос-маркетингових заходів на підприємствах, наголошено на злагодженості дій партнерів та необхідності працювати в команді на кінцевий результат. The necessity of introduction of cross-marketing approaches in the activity of enterprises is substantiated and their advantages are determined. The principles of cross-marketing and errors of cross-marketing campaigns are considered. The stages of implementation of cross-marketing measures at enterprises are outlined, the coherence of actions of partners and the need to work in a team for the end result are emphasized.Документ Складові економічної стійкості підприємства(2020) Ківер, Анастасія Вікторівна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто складові економічної стійкості підприємства, які містять взаємопов’язані елементи. Виробнича складова характеризується відношенням прибутку до витрат. Фінансова складова визначається ефективним формуванням, розподілом і використанням фінансових коштів підприємства. Основними завданнями маркетингової складової є дослідження ринку збуту, визначення основних конкурентів, формування оптимального асортименту продукції та цін на неї, збільшення частки продукції підприємства на ринках збуту, стимулювання продажів. Управлінська складова відображає стійкість організаційної структури підприємства. Інноваційна складова характеризує спроможність підприємства до впровадження сучасних технологій і способів організації виробництва. Комунікаційна складова характеризується позитивною репутацією фірми, прихильністю споживачів. The components of economic stability of the enterprise, which contain interrelated elements, are considered. The production component is characterized by the ratio of profit to costs. The financial component is determined by the effective formation, distribution and use of financial resources of the enterprise. The main tasks of the marketing component are the study of the market, the definition of major competitors, the formation of the optimal range of products and prices, increasing the share of enterprise products in markets, sales promotion. The management component reflects the stability of the organizational structure of the enterprise. The innovative component characterizes the ability of the enterprise to implement modern technologies and methods of organization of production. The communication component is characterized by a positive reputation of the company, the commitment of consumers.Документ Віртуальна реальність як інструмент вивчення іноземних мов(2019) Бебко, Світлана ВікторівнаРозглянуто поняття «віртуальна реальність». Досліджуються можливості віртуальної реальності для вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах. Аналізуються віртуальні додатки для вивчення англійської мови. The notion of virtual reality has been considered. There has been studied opportunities of virtual reality for learning foreign languages. The virtual applications for learning English have been analyzed.Документ E-mail-маркетинг як інструмент підвищення ефективності продаж(2015) Кириленко, Ірина Ігорівна; Скригун, Наталія ПетрівнаДокумент Сучасні та нестандартні методи рекламування товару(2017) Єфісько, Ю.Ю.; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі розглянуто нові та нестандартні методи рекламування як в Україні так і в зарубіжних країнах, їх вплив на поведінку споживача та формування образу фірми чи товару. Дослідження виявило, що більшість підприємств використовує бюджет на рекламу не ефективно та приділяє увагу більше розміщенню ніж самій рекламі, тому нові засоби реклами є більш ефективними, оскільки люди завжди звертають увагу на щось цілком нове та нестандартне. The paper considers new and non-standard methods of advertising both in Ukraine and in foreign countries, their influence on consumer behavior and the formation of the image of a company or product. The survey found that most businesses use the advertising budget to be ineffective and focus on more placement than the ad itself, so new advertising tools are more effective because people always pay attention to something completely new and non-standard.Документ Сучасні канали PR-комунікації(2014) Савкова, Катерина ГеннадіївнаСучасна концепція розвитку інформаційно-комунікаційних систем і технологій свідчить про те, що в умовах посилення глобалізаційних процесів в економіці значно підвищується роль використання електронних каналів PR-комунікації. The modern concept of information and communication systems and technologies indicates that in the increasingly globalization of the economy significantly increases the role of the use of electronic channels of PR-communications.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »