Тези доповідей, матеріали конференцій

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 26
  • Ескіз
    Документ
    Формування конкурентних переваг готельного підприємства
    (2024) Любина, Аліса Олександрівна; Сологуб, Юрій Іванович
    Розвиток ринкових відносин і посилення конкуренції на ринку висуває підвищені вимоги до менеджменту підприємств сфери гостинності. Ефективне функціонування можливе завдяки наявності конкурентних переваг. Готелі мають бажання досягти комерційного успіху, тому вони повинні покращити конкурентоспроможність своїх послуг. Це можливо шляхом комплексного удосконалення діяльності всіх підрозділів готелю.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства
    (2023) Ущаповський, Артем Олегович
    В роботі наведено особливості формування культури обслуговування на підприємствах готельного господарства. На основі проведених досліджень виділено 3 ключові етапи контролю культури та якості обслуговування в закладах гостинності. The article describes the peculiarities of the formation of service culture at hotel enterprises. On the basis of the conducted research, 3 key stages of control of culture and quality of service in hospitality establishments have been identified.
  • Ескіз
    Документ
    Готельно-ресторанний бізнес у сучасних умовах
    (2022) Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Готельно-ресторанний бізнес в Україні зазнає великих втрат. Готельні підприємства несуть збитки, темпи їх розвитку скорочуються. Є готелі та ресторани, які вимушені були припинити свою діяльність. До такої ситуації призвела пандемія COVID-19 та військовий стан в країні. Отже, актуальним є дослідження стану готель-ресторанного бізнесу та визначення шляхів його збереження, існування та розвитку в сучасних умовах. The hotel and restaurant business in Ukraine is experiencing great losses. Hotel enterprises bear losses, the pace of their development is reduced. There are hotels and restaurants that were forced to close. The COVID-19 pandemic and martial law in the country led to this situation. Therefore, it is relevant to study the state of the hotel-restaurant business and determine the ways of its preservation, existence and development in modern conditions.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив пандемії COVID-19 на готельний бізнес України
    (2022) Сотник, Катерина Володимирівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    У період пандемії COVID-19 значного негативного впливу зазнала сфера послуг України, до якої входить індустрія гостинності. На сьогоднішній момент, очевидно, що сфера послуг, а особливо туристична індустрія та сфера гостинності зазнали чи не найбільшого ураження, тому вивчення впливу пандемії на цю ланку економіки України є досить актуальним.During the COVID-19 pandemic, Ukraine's services sector, which includes the hospitality industry, was significantly affected. To date, it is obvious that the service sector, especially the tourism industry and the hospitality industry have suffered the most, so the study of the impact of the pandemic on this part of Ukraine's economy is quite relevant.
  • Ескіз
    Документ
    Надання послуг з проведення занять з йоги в готелях оздоровчого призначення
    (2022) Скибіна, Олександра Олександрівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Оздоровчий туризм у якості відпочинку обирають люди для зняття стресу, досягнення душевної рівноваги та відновлення гармонії. Оздоровчий туризм сприяє нормалізації роботи органів дихання та кровообігу, підвищенню імунітету та здатності людини протистояти захворюванням, тому впровадження занять з йоги в готелях оздоровчого призначення є актуальним. Wellness tourism is chosen as a holiday for people to relieve stress, achieve mental balance and restore harmony. Health tourism contributes to the normalization of the respiratory and circulatory system, increase immunity and human ability to resist disease, so the introduction of yoga classes in health hotels is relevant.
  • Ескіз
    Документ
    PR-технології та програми лояльності в ресторанному бізнесі
    (2022) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Назарчук, Анна Олегівна
    Ресторанне господарство надзвичайно динамічне. Враховуючи зростаючу конкуренцію, заклади ресторанного господарства використовують Public relations (PR) акції і рекламу, що є надзвичайно актуальним.The restaurant industry is extremely dynamic. Given the growing competition, restaurants use Public relations (PR) promotions and advertising, which is extremely relevant.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив пандемії COVID-19 на сучасний ресторанний бізнес
    (2022) Козаченко, Ольга Михайлівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Світова пандемія COVID-19 здійснила негативний вплив на бізнес. Підприємства повинні були терміново знайти нові шляхи ведення бізнесу або ж взагалі припинити своє існування на ринку. Зріс рівень безробіття. Ресторанний бізнес також зазнав втрат від наслідків пандемії.The global COVID-19 pandemic has had a negative impact on business. Businesses had to urgently find new ways to do business or even cease to exist in the market. Unemployment has risen. The restaurant business has also suffered losses from the effects of the pandemic.
  • Ескіз
    Документ
    Використання засобів масової інформації у Public Relations в готельному бізнесі
    (2022) Золотарева, Евеліна Едуардівна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Сьогодні готельний бізнес несе в собі великий потенціал для українського ринку, спроможний забезпечити постійні надходження до державного бюджету. В умовах конкуренції підприємства готельного бізнесу використовують різноманітні PR (Public Relations) акції у своїй маркетинговій діяльності. Інструменти PR дають можливість зробити готельне підприємство відомим в усьому світі, додаючи позитивного іміджу компанії. Тому актуальним є впровадження у діяльність готелю такого інструменту PR як засоби масової інформації (ЗМІ).Today, the hotel business has great potential for the Ukrainian market, able to provide constant revenues to the state budget. In conditions of competition, hotel businesses use a variety of PR (Public Relations) promotions in their marketing activities. PR tools make it possible to make a hotel business famous all over the world, adding a positive image of the company. Therefore, the introduction of such a PR tool as mass media is relevant in the hotel.
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність підприємств індустрії гостинності
    (2022) Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Сучасні підприємства готельного бізнесу функціонують в форс-мажорних обставинах, з постійними обмеженнями діяльності або з надмірним навантаженням. За таких умов загострюється конкуренція на ринку готельних послуг. Це обумовлює актуальність підвищення конкурентоспроможності підприємств готельній індустрії та конкурентопридатності готельного продукту.Modern hotel business enterprises operate in force majeure, with constant restrictions on activities or with excessive workload. Under such conditions, competition in the hotel services market is intensifying. This determines the urgency of increasing the competitiveness of the hotel industry and the competitiveness of the hotel product.
  • Ескіз
    Документ
    Використання геродієтичного меню в ресторані готелю як засіб забезпечення конкурентоспроможності підприємства
    (2022) Ярмош, Тетяна Анатоліївна; Нікітіна, Тетяна Андріївна
    Потужним стимулом до розвитку готельного господарства є впровадження у діяльність готелю різноманітних інновацій. Інноваційні послуги готелю приваблюють нових гостей, сприяють збільшенню завантаження номерного фонду, збільшенню доходів від ресторанного господарства і доходів готелю в цілому. Надання таких інноваційних послуг в готелі які не надають підприємства-конкуренти сприяє підвищенню конкурентоспроможності готелю на ринку. Сьогодні зростає попит населення на здорове, функціональне харчування. Зокрема затребуваним є спеціальне харчування для людей похилого віку. Отже, актуальним є використання геродієтичного меню в ресторані готелю як засобу забезпечення конкурентоспроможності підприємства. A powerful stimulus to the development of the hotel industry is the introduction of various innovations in the hotel. Providing such innovative services in the hotel that are not provided by competing companies helps to increase the competitiveness of the hotel in the market. Today, the population's demand for healthy, functional food is growing. In particular, special food for the elderly is in demand. Therefore, it is important to use the heroic menu in the hotel restaurant as a means of ensuring the competitiveness of the enterprise.