Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Using the Internet of things when introducing CRM systems in the banking sector(2020) Gladka, Myroslava; Lisnevskyi, Rostyslav; Kostikov, MykolaДокумент Сутність CRM як категорії в маркетинговій діяльності(2021) Ніколаєнко, Ірина ВолодимирівнаСучасні тенденції розвитку ринку висувають високі вимоги до торговельних організацій, щодо застосування продуктів інформаційних технологій. Це є запорукою успішності як оптових, так і роздрібних торгових компаній. Застосування інформаційних технологій допомагає оптимізувати внутрішні і зовнішні бізнес процеси, це технології автоматизації відносин з покупцями і налагодження торговельної діяльності компаній.У даній статті характеризуються CRM-системи як інструмент підвищення ефективності взаємодії підприємства з клієнтами, визначається сутність CRM-систем та роль їх впровадження на підприємстві, визначаються основні функції та позитивні сторони використання CRM.Документ IT-туристичні підприємства на ринку України(2017) Дударенко, Віта; Примак, Тетяна ЮхимівнаВ сучасних умовах неможливо забезпечити якісне ведення туристичного бізнесу без впровадження й застосування новітніх інформаційних технологій. Саме їх використання на практиці забезпечить дотримання суб’єктами туристичної діяльності комплексу взаємодіючих і взаємодоповнюючих вимог, що формують якість туристичних послуг. Now it is impossible to provide high-quality tourism business without the introduction and application of the latest information technologies. Only their use in practice could ensure compliance the subjects of tourist activity with a complex of interacting and complementary requirements that forms a quality of travel services.Документ Customer Relationship Management through introduction of CRM-systems as a constituent in efficient business management(2014) Galushchak, OlesiaCustomer Relationship Management (CRM) is the customer-focused business strategy which is not a new concept. Although CRM is more about the customer, it cannot be successful by this definition alone. CRM should be performed in organizations as the combination of three main concepts: people, processes, and technology. Customer relationship management (CRM) is a combination of people, processes, and technology that seeks to provide understanding of customer needs, to support a business strategy, and to build long-term relationships with customers. To increase relationships with all customers the integration of these three is essential.