Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
24 результатів
Результати пошуку
Документ Використання мемів як новітній спосіб візуальної комунікації в підприємництві(2023) Лукомець, Аліна Олександрівна; Арич, Михайло ІвановичУ результаті проведеного дослідження встановлено, що меми є поширеним інструментом візуальної комунікації, яку компанії використовують для просування своїх продуктів. Важливо зазначити, що суб’єкти господарювання використовують цю стратегію візуальної комунікації в контексті подій, особливо актуальних для потенційних споживачів продукту. У свою чергу, це ефективний інструмент для привернення уваги до рекламованого товару чи послуги. This paper has found that memes are a common visual communication tool that companies use to promote their products. It is important to note that business entities use this visual communication strategy in the context of events that are particularly relevant to potential consumers of the product. In turn, it is an effective tool for drawing attention to the advertised product or service.Документ Embedded marketing as a tool of visual communication(2023) Sahach, Alina; Arych, MykhailoThis paper has described that embedded marketing can be an effective way to increase product awareness and attract new customers. However, it can also be an expensive and complex process that requires a lot of resources to implement. Therefore, before using embedded marketing, it is important to conduct a detailed analysis and develop an effective advertising strategy. У роботі описано, що вбудований маркетинг може бути ефективним способом підвищення обізнаності про продукт і залучення нових клієнтів. Однак це також може бути дорогим і складним процесом, реалізація якого вимагає великих ресурсів. Тому перед використанням вбудованого маркетингу важливо провести детальний аналіз і розробити ефективну рекламну стратегію.Документ Аналіз ринку горіхів мигдалю(2022) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаРозглянуто динаміку споживання та виробництва мигдалю у світі та Україні. В результаті зроблені наступні висновки: у світі спостерігається тенденція до зростання попиту і пропозиції мигдалю. Враховуючи сприятливі умови для його вирощування в Україні, можна говорити, що закладення промислових садів мигдалю для вітчизняних аграріїв – це досить перспективний, неосвоєний на сьогоднішній день вид діяльності, який може дозволити підвищити ефективність агробізнесу та у майбутньому забезпечити внутрішню потребу у мигдалю. The dynamics of consumption and production of almonds in the world and in Ukraine are considered. As a result, the following conclusions were made: there is a trend of increasing demand and supply of almonds in the world. Taking into account the favorable conditions for its cultivation in Ukraine, it can be said that the establishment of industrial almond orchards for domestic farmers is a rather promising, currently undeveloped type of activity that can increase the efficiency of agribusiness and in the future ensure the internal demand for almonds.Документ Розвиток ринку кави і кавових напоїв з огляду економічної кризи спричиненої пандемією COVID 19(2022) Іванов, Євгеній Ігорович; Шутюк, Віталій ВолодимировичУ роботі розглянуті причини зниження споживання кави викликані впливом економічної кризи спричиненої пандемією COVID 19, яка вплинула на обмеження імпортних поставок кави, а також занепадом сегмента HoReCa. Показано, що розроблення нових кавових напоїв являється дуже перспективним з огляду на ринок кави та функціональних напоїв. Основною перспективною сировиною для розроблення технологій кавових напоїв є солодові екстракти зернових культур. The reasons for the decline in coffee consumption due to the economic crisis caused by the COVID 19 pandemic, which affected the restriction of coffee imports, as well as the decline of the HoReCa segment. It is shown that the development of new coffee drinks is very promising given the market of coffee and functional drinks. The main promising raw materials for the development of coffee beverage technologies are malt extracts of cereals.Документ Вплив пандемії COVID-19 на розвиток ринку кави і кавових напоїв(2022) Іванов, Євгеній Ігорович; Шутюк, Віталій Володимирович; Василів, Володимир ПавловичУ роботі розглянуті причини зниження споживання кави викликані впливом економічної кризи спричиненої пандемією COVID 19, яка вплинула на обмеження імпортних поставок кави, а також занепадом сегмента HoReCa. Показано, що розроблення нових кавових напоїв являється дуже перспективним з огляду на ринок кави та функціональних напоїв. Основною перспективною сировиною для розроблення технологій кавових напоїв є солодові екстракти зернових культур. The reasons for the decline in coffee consumption due to the economic crisis caused by the COVID 19 pandemic, which affected the restriction of coffee imports, as well as the decline of the HoReCa segment. It is shown that the development of new coffee drinks is very promising given the market of coffee and functional drinks. The main promising raw materials for the development of coffee beverage technologies are malt extracts of cereals.Документ Аналіз ринку м’ясоімітуючої продукції(2021) Бендерська (Дущак), Ольга Вячеславівна; Процюк, Дмитро СергійовичРезультати досліджень зарубіжних споживачів підтверджують, що рослинні альтернативи м’ясної продукції готові купувати не тільки вегетаріанці, але й прихильники традиційної моделі харчування. Одним з головних питань все ще залишається ціна цього продукту.Документ Сучасний стан ринку рибної продукції в України(2019) Гордієнко, Оксана Володимирівна; Шутюк, Віталій Володимирович; Василів, Володимир ПавловичВ роботі розглядається сучасний стан рибної продукції в Україні. Динамічний розвиток рибної промисловості потребує докладання сили методичної роботи всіх учасників ринку ланцюга від поставок до роздрібної реалізації, законодавчих і виконавчих органів, засобів масової інформації. The paper considers the current state of fish products in Ukraine. The dynamic development of the fishing industry requires the application of the methodological work of all market chain participants from supply to retail, legislative and executive bodies, and the media.Документ Огляд ринку рибної продукції в Україні(2019) Гордієнко, Оксана Володимирівна; Чиженко, Максим Костянтинович; Шутюк, Віталій ВолодимировичВ роботі розглядається сучасний стан рибної продукції в Україні. Динамічний розвиток рибної промисловості потребує докладання сили методичної роботи всіх учасників ринку ланцюга від поставок до роздрібної реалізації, законодавчих і виконавчих органів, засобів масової інформації. The paper considers the current state of fish products in Ukraine. The dynamic development of the fishing industry requires the application of the methodological work of all market chain participants from supply to retail, legislative and executive bodies, and the media.Документ Проблеми забезпечення продовольчої безпеки України(2015) Сіднєва, Жанна КостянтинівнаВикладено стан та проблеми забезпечення продовольчої безпеки України. The state and problems of ensuring food security of Ukraine are described.Документ Innovative technologies in tourism industry(2017) Vodotyets, Victoria; Mykhailova, Nelia
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »