Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
15 результатів
Результати пошуку
Документ Використання нелінійного програмування в плануванні підприємницької діяльності(2022) Лисенко (Звьоздочкіна), Олена АнатоліївнаРозглянуто актуальність розробки економіко-математичних методів управління підприємницькою діяльністю з урахуванням нелінійності. Приділено увагу використанню сучасних програмних застосунків в аналізі нелінійних моделей. The relevance of the development of economic-mathematical methods of managing entrepreneurial activity with consideration of nonlinearity is considered. Attention is paid to the use of modern software applications in the analysis of nonlinear models.Документ Рекламування товару як складова підприємницької діяльності(2021) Скригун, Наталія Петрівна; Кубенко, Карина ОлегівнаДокумент Особливості створення рекламної кампанії для ресторану „ВОДОЛІЙ”(2018) Ярошенко, Оксана Андріївна; Антонова, Ольга ВадимівнаДокумент Проблеми інноваційної складової в підприємництві(2020) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядаються проблеми інноваційної складової в підприємництві. The problems of the innovation component in entrepreneurship are considered.Документ Виробничий чинник як елемент збільшення прибутковості суб’єкта підприємництва(2020) Стахурський, Валерій ОлександровичРозглядається вплив виробничого чинника на збільшення прибутковості суб’єкта підприємництва. The influence of the production factor on increasing the profitability of the business entity is consideredДокумент Підприємницький маркетинг(2018) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Чижевська, А. І.Охарактеризовано основні задачі, з якими стикається сучасне підприємництво. Сформульовано основні напрями реалізації підприємницького маркетингу в сучасних умовах. Зроблено висновок, що нові підприємства повинні встановити для себе кількісні цілі та визначитись, на якому типі маркетингу зосередити увагу, а потім концентрувати всі зусилля у цьому напрямі. Обґрунтовано, що керівництво новостворених підприємств повинне володіти широким спектром різноманітних знань, навичок та вмінь, щоб допомогти своїм зростаючим підприємствам досягти успіху. The main tasks facing modern entrepreneurship are characterized. The main directions of realization of entrepreneurial marketing in modern conditions are formulated. It is concluded that new enterprises must establish quantitative goals for themselves and decide on which type of marketing to focus on, and then concentrate all efforts in this direction. It is justified that the management of newly established enterprises should have a wide range of diverse knowledge, skills and abilities to help their growing enterprises succeed.Документ Переваги створення підприємницьких мереж у туристичному бізнесі(2016) Погуда (Шиян), Наталія ВікторівнаДокумент Аналіз методик оцінювання економічної безпеки підприємств(2013) Іванюта, Тетяна МиколаївнаПідприємницька діяльність здійснюється в умовах жорсткої конкуренції, що вимагає від підприємств забезпечення економічної безпеки, особливо при використанні інновацій, співпраці із зарубіжними партнерами та залученні інвесторів. Entrepreneurial activity is carried out in a competitive environment that requires companies to ensure economic security, especially when using innovation, collaboration with foreign partners and attracting investors.Документ Управління ризиками в підприємницькій діяльності: теоретичний та практичний аспект(2016) Жицька, Ірина ВасилівнаДокумент Formation of entrepreneurship potential in Ukraine on the basis of obtained migration experience(2015) Bilan, YuriyWithin the framework of this paper we have analyzed an important issue for Ukraine. This issue was connected with possible efforts in order to stop the fall of the gross national product and creation of prerequisites for its future growth through formation and increasing entrepreneurship potential using migration experience of returning migrants.