Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
36 результатів
Результати пошуку
Документ Перспективи розвитку інформаційних технологій для створення метавсесвіту(2021) Поліщук, Сергій Олегович; Костіков, Микола ПавловичДокумент Маркетинг та штучний інтелект(2023) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаОбґрунтовано необхідність пристосування маркетингу відповідно до тих умов, які супроводжують розвиток суспільства. Перелічені стадії розвитку виробництва і продукту, через які пройшов маркетинг. Наголошено на тому, що XXI століття характеризується розвитком комп’ютерних технологій, які змінили підходи до застосування маркетингових інструментів та проведення маркетингових досліджень. Надано визначення штучного інтелекту. Продемонстровані можливості штучного інтелекту у маркетингу та маркетингових дослідженняхДокумент Алгоритми формування нейронних мереж для вирішення задач моделювання та прогнозування якості(2022) Криворучко, Олена Володимирівна; Костюк, Юлія Володимирівна; Самойленко, Юлія ОлександрівнаДокумент Сервіс «Інформаційна система інформаційно-технологічного супроводу»(2021) Криворучко, Олена Володимирівна; Костюк, Юлія Володимирівна; Самойленко, Юлія Олександрівна; Костюк, Ігор ВолодимировичДокумент Теорія інформаційної безпеки(2020) Самойленко, Юлія Олександрівна; Костюк, Юлія ВолодимирівнаДокумент Новітні складові освітніх програм при підготовці бакалаврів з інформаційних і телекомунікаційних технологій та кіберзахисту(2019) Ющук, Інна Василівна; Ющук, Павло ОлександровичВ інформаційному суспільстві економічні результати залежать від ефективного управління системою в цілому. Принципово важливо підготувати відповідних фахівців, починаючи з бакалаврського рівня. У цьому контексті очевидна і виникає необхідність у формулюванні нових кваліфікаційних вимог, таких, як знання в галузі управління, комунікації, права інтелектуальної власності, інформаційних технологій.Документ Моделювання протитечійного теплообмінника засобами пакету MathCad(2023) Скопець, Владислав Віталійович; Сєдих, Ольга Леонідівна; Овчарук, Володимир Олексійович; Ющук, Інна ВасилівнаДокумент Використання новітніх інформаційних технологій для підготовці фахівців з автоматизації харчових виробництв на прикладі Microsoft Office 365(2019) Ющук, Інна Василівна; Овчарук, Володимир ОлексійовичMicrosoft Office 365 – це набір програм, що базується на «хмарних технологіях». Microsoft Office 365 включає в себе безкоштовну електронну пошту, службу обміну миттєвими повідомленнями, засіб проведення відеоконференцій і здійснення голосових викликів, а також дозволяє створювати і редагувати документи в онлайн-режимі.Документ Current state of development of restaurant facilities(2021) Stukalska (Ivanova), Nataliia; Omelchenko, MariiaToday, as never before, the restaurant business is actively fighting to preserve its own viability. Due to the coronavirus pandemic, most of the country's restaurant businesses were forced to close. However, the new industrial landscape created by COVID-19 is forcing the restaurant business to develop new creative mechanisms not only to maintain vitality, but also to develop that would allow them to adapt to the new realities of the external environment. Therefore, the work is devoted to the analysis of modern methods of reengineering of the main business processes in restaurant establishments.Документ Омніканальність як інструмент управління конкурентноспроможністю підприємства в умовах розвитку E-commerce(2021) Ніс Санюліан, Сатьяі Володимирович; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаРозглянуто переваги омніканальності як парадигми ведення бізнесу. Доведено, що поняття омніканальності часто плутають з багатоканальністю, мультиканальністю. Описано, чим вони відрізняються. Доведено, що при омніканальності всі канали продажів об'єднуються в єдину систему, щоб клієнту було зручно перемикатися. Тому омніканальність дає клієнту більше можливостей і комфорту. Наведено приклади омніканальної взаємодії. Обґрунтовано, що рішення про перехід рітейлера до омніканальності має бути прийнято після ґрунтовної оцінки стратегічних і операційних ризиків щодо різних аспектів діяльності компанії. The advantages of omnichannel as a paradigm of doing business are considered. It is proved that the concept of omnichannel is often confused with multichannel, multichannel. Describes how they differ. It is proved that with omnichannel all sales channels are combined into a single system so that it is convenient for the customer to switch. Therefore omnichannel gives the client more opportunities and comfort. Examples of omnichannel interaction are given. It is substantiated that the decision to move the retailer to omnichannel should be made after a thorough assessment of strategic and operational risks in various aspects of the company.