Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
16 результатів
Результати пошуку
Документ Професійні вимоги до стендиста на профільних виставках(2024) Кислицька, Марія Всеволодівна; Мірзодаєва, Тетяна ВіталіївнаДокумент Tourism and touristic industry(2023) Gutkevych, SvitlanaTourism should be considered as a service that cannot be accumulated and transported. It is worthemphasizing that it creates new jobs and is an effective means of protecting nature andcultural heritage. Therefore, these elements form the basis of its resource base, which is connected to themainbranches of the national economy and types of human activity.Документ Сервіс «Інформаційна система інформаційно-технологічного супроводу»(2021) Криворучко, Олена Володимирівна; Костюк, Юлія Володимирівна; Самойленко, Юлія Олександрівна; Костюк, Ігор ВолодимировичДокумент Значення корпоративної культури на підприємствах готельної індустрії(2022) Ткачук, Ірина Іванівна; Ковальчук, Світлана Степанівна; Стахурська, Лілія ВацлавівнаКорпоративна культура підприємств індустрії гостинності формується як система правил і норм формальної і неформальної діяльності в готелі, а також включає: групові звичаї і інтереси, поведінкові характеристики співробітників, стиль керівництва, задоволеність співробітників умовами праці, ступінь взаємної співпраці і сумісності працівників один з одним та з керівництвом, перспективи професійного розвитку. Corporate culture of the hospitality industry formed as a system of rules and norms of formal and informal activities hotels, and also includes: group customs and interests, behavioral characteristics employees, leadership style, employee satisfaction with working conditions, the degree of mutual cooperation and compatibility of employees with each other and with management, prospects for professional development.Документ Використання QR-кодів у закладах ресторанного господарства(2015) Базалук, Лідія Борисівна; Стукальська (Іванова), Наталія МиколаївнаРозглянуто перспективи застосування QR-кодів у закладах ресторанного господарства.Документ Фактори якісного обслуговування підприємств ресторанного господарства(2020) Дочинець, Інга ВікторівнаОбґрунтовано стандарти обслуговування підприємств РГ і доведення їх до персоналу, у вигляді рекомендацій, які вказують, як діяти в тих чи інших випадках Substantiated the standards of service of WG enterprises and bringing them to the staff, in the form of recommendations that indicate how to act in certain casesДокумент Характеристика та класифікація готелів(2020) Дочинець, Інга Вікторівна; Ковальчук, Світлана СтепанівнаОхарактеризовано головні послуг - розміщення і харчування та надана класифікація готелів. The main services - accommodation and food and the classification of hotels are describedДокумент Роль «soft skills» в сфері гостинності(2019) Блощинська (Дудкіна), Олена Олександрівна; Бортнічук, Олег ВікторовичДосліджено роль та вплив «soft skills» при працевлаштуванні персоналу на підприємствах готельно-ресторанного господарства. Визначено пріоритетні навички для персоналу. Отримані дані доводять актуальність та необхідність проведення подальших досліджень The role and influence of "soft skills" in the employment of the staff for enterprises of the hotel and restaurant industry was investigated. Priority skills for staff have been identified. The obtained data has prove the relevance and necessity of further researchДокумент Сфера готельно-ресторанного бізнесу – напрями їх інноваційного розвитку(2019) Дочинець, Інга ВікторівнаПроведено аналіз використання сучасних науково-технічних досягнень, а також готовності готелів до інновацій та нововведень. Аn analysis of the use of modern scientific and technical achievements, as well as hotel readiness for innovations and innovations was conductedДокумент Перспективи розвитку курортних готелів в гостинній індустрії(2018) Дочинець, Інга Вікторівна; Арпуль (Олексійчук), Оксана ВолодимирівнаПризначеня курортних готелів для відносно тривалого відпочинку на одному місці та можливість профілактичного чи оздоровчого лікування. The purpose of resort hotels for a relatively long stay at one place and the possibility of preventive or well-being treatment.