Тези доповідей, матеріали конференцій
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7373
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Незаконні методи збільшення поличного простору та дискредитації конкурентів(2024) Бринзюк, Любов Володимирівна; Польовик, Володимир Вікторович; Романова, Зоряна МиколаївнаСучасне підприємництво і торгівля неодмінно супроводжується конкурентними баталіями, де боротьба за увагу споживача і домінування на ринку стають визначальними. У цьому контексті мерчендайзинг та піар стають невід'ємними складовими стратегій компаній. Поруч із законними методами піару та маркетингу, існують і не законні практики, які вживаються для дискредитації конкурентів та навіть здатні підривати довіру споживачів до брендів.Документ Теорія зацікавлених сторін в реалізації економічної євроінтеграції України(2022) Гривківська, Оксана ВасилівнаПредставлено сутність глобалізації та її основну особливість - сприятливість для розвинених та складність для менш розвинених країн. Акцентовано увагу на тому, чим представлений євро інтеграційний вектор спрямування для України та кроки, що у цьому напрямку зроблені, починаючи з 1991 року. Розкрито теорію зацікавлених осіб, як теорію успішності здійснення підприємницької діяльності. The essence of globalization and its main feature - favorability for developed countries and difficulty for less developed countries - are presented. Attention is focused on what the Euro integration direction vector is for Ukraine and the steps taken in this direction since 1991. The theory of interested persons, as a theory of the success of entrepreneurial activity, is revealed.Документ Сучасний стан внутрішньої та зовнішньої торгівлі в Україні(2021) Закревська, Людмила МиколаївнаДосліджено сучасний стан внутрішньої та зовнішньої торгівлі в Україні.Документ Вимірювання ефективності логістичної діяльності у світі(2015) Топорова, Анастасія АндріївнаПрактично у всіх країнах світу дуже важливими були й залишаються питання вимірювання ефективності діяльності як у інвестиційній сфері, так і у сфері логістики. Almost all countries are very important issues were and are measuring the efficiency of both the investment area, and in logistics.Документ Винная торговля Японии ХХI века(МАКС-Пресс, 2009) Руднева, Марина ГригорьевнаРассмотрена современная территориальная структура винной торговли Японии, рассчитаны коэффициенты выявленных сравнительных преимуществ, выявлена прямая зависимость между конкурентоспособностью продукции стран и объёмами её поставок в Японию. The current territorial structure of the wine trade in Japan were analyzed. RCA coefficients were counted. The direct relationship between the competitiveness of products and the volume of its deliveries to Japan were identified.Документ Маркетинг в туризмі(2014) Затірка, Єлизавета Валеріївна; Нікітіна, Тетяна АндріївнаВ сучасній економіці маркетинг стає одним з необхідних елементів будь-якої господарської діяльності. Положення сучасного маркетингу можуть бути цілком застосовані і в туризмі, тому що туризм не має яких-небудь принципових відмінностей від інших форм господарської діяльності. Отже, актуальним є дослідження впливу маркетингу на туристичну сферу, зокрема в Україні. In today's economy, marketing becomes one of the essential elements of any business. Regulation modern marketing can be quite used in tourism, because tourism is not any fundamental differences from other forms of economic activity. So important is the impact of marketing research on the tourism sector, particularly in Ukraine.Документ Необхідність спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі як засіб успішного функціонування на ринку(2014) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядається необхідність спеціалізації роздрібних торговельних підприємств як спосіб забезпечення споживчих вимог та ефективного функціонування на ринку. The necessity of retailers' specialization as the method of consumers' demand insurance and the effective functioning on the market is examined.Документ Особливості функціонування підприємств внутрішньої торгівлі на сучасному етапі розвитку(2012) Новойтенко, Ірина ВіталіївнаСучасний етап розвитку внутрішньої торгівлі характеризується інтеграцією світових сітьових гіпермаркетів, на які припадає половина роздрібного обороту, популяризацією електронної комерції, зростанням доходів від реалізації продукції у фізичних осіб підприємців та організованих ринків споживчих товарів. The current stage of development of domestic trade is characterized by the integration of global cross-border hypermarkets, which account for half of the retail trade, the popularization of e-commerce revenue growth from sales to individuals entrepreneurs and organized markets.