Монографії, підручники, навчальні посібники
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7375
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Дифузія як чинник розвитку інноваційного процесу(2019) Кундєєва, Галина Олексіївна; Соломка, Ольга Миколаївна; Швед, Тетяна ВолодимирівнаВ статті запропонована модель, що може бути використана для прогнозу визначення доцільності продажу новації фірмами, що створили дану новацію та з метою визначення доцільності покупки новації підприємствами, які готові її впровадити, оскільки запропонована нами модель фактично розглядає динаміку двох ринків – ринку товарів і ринку новацій. The article proposes a model that can be used to forecast the feasibility of selling an innovation by firms that created this innovation and for the purpose of determining the feasibility of buying an innovation by enterprises that are ready to implement it, since our proposed model actually considers the dynamics of two markets - the market of goods and the market of innovations .Документ Інноваційний потенціал підприємств(2010) Федулова, Ірина Валентинівна; Кундєєва, Галина ОлексіївнаРозглянуто проблеми визначення, формування структури, аналізу, управління, розвитку і оцінки інноваційного потенціалу промислового підприємства. Сonsidered problem definition, structure formation, analysis, management, development and evaluation of innovative capacity of industrial enterprises.Документ Сутнісна характеристика інновацій, інноваційної діяльності та інноваційних процесів(2013) Левченко, Юлія ГригорівнаУ посібнику узагальнено найважливіші принципи ефективного здійснення інноваційної діяльності на рівні підприємства як основного суб’єкта господарювання в економічному середовищі, особливості прояву економічних законів і закономірностей в інноваційній діяльності. Висвітлено теоретичні засади інноваційної діяльності, становлення та сучасні тенденції розвитку теорії інновацій, їхню роль у забезпеченні конкурентоспроможності сучасного підприємства, типи й складові інноваційної політики та інноваційної стратегії, механізм управління інноваційним потенціалом підприємства. Розглянуто систему управління інноваціями підприємства, сучасні організаційні форми реалізації інновацій, форми і джерела фінансування, напрями державної підтримки інноваційної діяльності. Окремо висвітлено тему «Франчайзинг як особлива форма розвитку інноваційної діяльності».