Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Облікова політика за міжнародними та національними стандартами бухгалтерського обліку(2008) Жолнер, Інна ВасилівнаВ статті проведено порівняльний аналіз визначення та тлумачення щодо формування облікової політики на підприємствах різних масштабів за міжнародними та національними стандартами бухгалтерського обліку.Документ Особливості обліку нематеріальних активів за міжнародними та національними стандартами бухгалтерського обліку(2007) Жолнер, Інна ВасилівнаВ статті проведено порівняльний аналіз визначення, визнання, джерел виникнення, методів оцінки, обліку надходження і вибуття нематеріальних активів за міжнародними та національними стандартами бухгалтерського обліку. This article realization comparative analysis definition, acceptance, descent, method assessment and retirement of intangible assets by International Accounting Standards and National Accounting Standards.Документ Особливості визначення та визнання грошових коштів та їх еквівалентів за міжнародними стандартами(2009) Жолнер, Інна ВасилівнаВ статті розкрито суть та сформовано ряд особливостей визначення, класифікації, визнання та відображення в обліку грошових коштів та їх еквівалентів за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ). Визначені основні аспекти відображення грошових коштів та їх еквівалентів у звітності.Документ Поняття та значення креативного обліку в Україні та світі(2010) Жолнер, Інна ВасилівнаНе нове і не старе поняття креативного обліку несе в собі значення, яке має надзвичайний вплив на діяльність не тільки бухгалтерії та фінансових відділів, але й на представників управління. Креативний облік висуває на перше місце завдання управлінського обліку і забезпечення інтересів власника. Креативний облік є основою для розвитку творчості бухгалтера та за кордоном існує суто для внутрішнього використання.Документ Облік витрат на рекламу в контексті міжнародних та національних стандартів(2010) Жолнер, Інна ВасилівнаРеклама – це важливий елемент економіки і один з основних інструментів ринку. Витрати на рекламу відіграють важливе значення, адже їх облік залишається надзвичайно актуальним питанням. Автором розглянуто особливості Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) та вітчизняних П(С)БО та передбачає використання принципів консерватизму та об’єктивності у бухгалтерському обліку коштів на рекламу, що ґрунтується на теорії агентських відносин.