Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
38 результатів
Результати пошуку
Документ Роздрібна торгівля продуктами харчування в Україні: сучасний стан та виклики(2023) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Закревська, Людмила МиколаївнаСтаття присвячена дослідженню сучасного стану роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні та розробленню напрямів протидії сучасним економічним викликам у сфері ритейлу. Визначено вплив роздрібної торгівлі продуктами харчування на грошовий оборот країни. Визначено сутність поняття «продукти харчування» та його відмінність від харчових продуктів. Доведено, що динаміка обсягів продажу продуктів харчування має циклічний характер. Проаналізовано структуру вітчизняного товарообороту роздрібної торгівлі за групами продуктів харчування та виявлено наявність «відкладеного» попиту на фрукти та овочі, рибу та рибні вироби. Досліджено динаміку обсягів товарообороту за групами продуктів харчування в 2017–2021 рр. Виявлено вплив карантинних обмежень на зміну динаміки товарообороту та методів просування товарів в сфері роздрібної торгівлі продуктами харчування. The article is devoted to the study of the current state of food retail trade in Ukraine and the develop- ment of countermeasures to modern economic challenges in the retail sector. The impact of food retail trade on the country's monetary turnover is determined. The essence of the concept of "food products" and its difference from food products is defined. It has been proven that food products should be understood as food products for consumption by humans and other living beings. It has been proven that the dynamics of sales volumes of food products is cyclical in nature. The dynamics of sales vol- umes of food products in Ukraine through cash registers were analyzed and a significant reduction in sales of this product group was determined. The continuation of this negative dynamic in the future is predicted by constructing a linear regression equation. The structure of domestic retail turnover by food product groups was analyzed and the presence of "delayed" demand for fruits and vegetables, fish and fish products was revealed. It was determined that the deterioration of the economic situation and a decrease in the income of citizens may lead to a redistribution of sales of alcoholic products within the category towards cheaper ones. The dynamics of merchandise turnover by food product groups in 2017–2021 were studied. The main reasons for the increase in merchandise turnover by all food product groups were attributed to a significant increase in the price of fuel and lubricants. Due to sup- ply problems and inflationary pressures, food prices are forecast to rise in the future. The influence of quarantine restrictions on the change in the dynamics of turnover and methods of product promotion in the field of food retail trade has been revealed. This is a consequence of the COVID-19 coronavi- rus pandemic. It found that during the pandemic, many food retailers began to pay more attention to maintaining close ties with suppliers to strengthen supply chains. It has been proven that ensuring the effective functioning of food retail trade facilities can be achieved by maximally meeting the needs of consumers and minimizing time spent.Документ Особливості розроблення та презентації бізнес-проєктів(2020) Пенчук, Ганна Сергіївна; Закревська, Людмила МиколаївнаСтаття присвячена дослідженню особливостей розроблення та презентації бізнес-проектів. Розкрито сутність поняття бізнес-проект, як комплексний документ, який максимально повно відображає всі аспекти підприємницької ідеї і представляє собою оформлену пропозицію, спрямовану на її практичне впровадження. Представлено існуючі класифікації та методики розроблення бізнес-проектів. Визначено основні етапи життєвого циклу бізнес-проекту та подано його типову структуру. Зазначено, що у бізнес-проекті обов’язково необхідно висвітлювати наявні ризики і шляхи страхування, а також надавати оцінку його ефективності. Виділено групи показників, за якими оцінюють ефективність бізнес-проекту. Виявлено основні та найпоширеніші помилки, яких допускаються підприємства під час розроблення презентації бізнес-проектів: занадто тривалий виступ, при прослуховуванні якого інвестори втрачають інтерес до проекту; монотонність голосу оратора, а також типові шаблони для виступу без емоційності і використання жестів; мова з помилками або не відрепетируваний текст презентації; використання в тексті занадто великої кількості наочного матеріалу або текстових слайдів; ігнорування правил ділового стилю спілкування; викладення в розділах презентації висновків, що задовольняють потреби виключно виступаючої сторони і ігнорують інтереси слухачів; відсутність в презентації відомостей про команду проекту, їх здібності в сфері аналітики та маркетингу та ін. Надано її стандартну структуру та етапи подачі матеріалу. Виокремлено правила розробки презентації бізнес-проектів. Доведено, що правильне розроблення проекту та його презентації надає можливості підприємству: модернізувати виробництво; займати нові і розширювати свої позиції на ринку, складати перспективні плани свого розвитку, відкривати нові напрями діяльності; розробляти цілі організації та досягати їх, нівелювати ризики бізнесу; дістати доступ до кредитної лінії; брати участь в спільному підприємстві; донести до інвестора бізнес-ідеї та підприємницькі рішення, привернути його увагу та залучити зовнішні ресурси. The article is devoted to the study of the features of the development and presentation of business projects. The article reveals the essence of the concept of a business project as a complex document that fully reflects all aspects of an entrepreneurial idea and represents a formal proposal aimed at practical implementation. The existing classifications and methods for developing business projects are presented. The main stages of the business project life cycle are defined and its typical structure is presented. It is stated that the business project must necessarily cover the existing risks and insurance methods, as well as evaluate its effectiveness. Groups of indicators that are used to evaluate the effectiveness of a business project are highlighted. The main and most common mistakes that companies make when developing a business project presentation are identified: too long speech, when listening to which investors lose interest in the project; monotony of the speaker's voice, as well as typical templates for speaking without emotion and using gestures; speech with errors or not rehearsing the text of the presentation; using too much visual material or text slides in the text; ignoring the rules of the business style of communication; presenting conclusions in sections of the presentation that meet the needs of the speaker only and ignore the interests of the audience; lack of information about the project team, their ability in the field of Analytics and marketing, etc. Provided its standard structure and stages of submission of the material. The rules for developing the presentation of business projects are highlighted. It is proved that the correct development of the project and its presentation provides opportunities for the company: to modernize production; to take new and expand its positions in the market, to make long-term plans for its development, to open new areas of activity; to develop goals and achieve them, to level business risks; to get access to a credit line; to participate in a joint venture; to convey business ideas and entrepreneurial solutions to the investor, to attract his attention and attract external resources.Документ Перспективи та інструменти розвитку електронного бізнесу в Україні(2020) Закревська, Людмила Миколаївна; Пенчук, Ганна СергіївнаСтаття присвячена аналізу перспектив розвитку електронного бізнесу в Україні. Визначено, що Інтернет став потужним каналом для реалізації найрізноманітніших товарів і послуг в умовах кризи, яка стала наслідком коронавірусної інфекції. Він довів свою високу ефективність як засобу комунікації з високим потенціалом, побудованого на його основі, глобального електронного ринку. Автором обґрунтовано, що електронний бізнес є незамінним інструментом для ведення бізнесу в умовах обмеження офлайн торгівлі. Визначено, що бізнес в глобальній мережі можна вести різними способами за допомогою: інтернет-аукціонів, інтернет-банкінгів, інтернет-навчання, інтернет-комерції. Обґрунтовано, що електронний бізнес в умовах карантину задовольняє наступні потреби покупців: максимальна самоізоляція, відсутність контактів з людьми і черг в магазинах, відсутність необхідності невигідно витрачати свій час. Визначено, що організація роботи інтернет-магазину має проходити в декілька етапів: відкриття інтернет-магазину, розробка сайту, реклама і просування. Обґрунтовано, що власник інтернет-магазину має постійно моніторити рівень оптимізації сайту для пошукових систем. Слід уникати тематичних і технічних помилок, яких припускаються в ході SEO-оптимізації. Запропоновано для початківців, які тільки обирають спеціалізацію інтернет-магазину, ретельно аналізувати ринкову нішу. Визначено, що завдяки розвитку електронного бізнесу можна розширити асортимент товару, зменшити накладні витрати, які виникають при стандартному веденні торговельної діяльності. Для покупців це забезпечить величезний вибір товару в одному місці, можливість придбати у будь-який зручний час. Визначено, що для успішного розвитку бізнесу в інтернет-мережі спочатку необхідно зменшити ціни і обрати нішу «мікромонополіі» унікальних торгових пропозицій та новинок на ринку.Документ Лізинг як альтернативне джерело оновлення матеріально-технічної бази підприємств харчової промисловості України(2020) Закревська, Людмила МиколаївнаСтаття присвячена проблемі обґрунтування доцільності використання лізингу як джерела оновлення матеріально-технічної бази підприємств харчової промисловості. Визначено переваги, які отримують учасники лізингової угоди та підприємство, зокрема. Проведено порівняльну характеристику банківського та лізингового кредиту. На основі вихідної інформації обґрунтовано доцільність застосування лізингу на ПАТ «Білоцерківський консервний завод». На основі проведених розрахунків визначено розмір лізингових платежів, що здійснюватиме підприємство в 2020-2024 рр. Оцінено теперішню вартість грошового потоку при фінансовому лізингу і використанні довгострокового банківського кредиту. Розраховано ціну зовнішніх джерел оновлення основних засобів ПАТ «Білоцерківський консервний завод». Доведено, що ціна банківського кредиту для підприємств харчової промисловості в 2,5-3 рази перевищує ціну фінансового лізингу. Визначено, що виробники мають змогу не лише оновити якісний склад активної частини основних засобів, але й отримати суттєву економію фінансових ресурсів.Документ Сучасна парадигма створення успішних вітчизняних стартапів(Закревська, Л. М. Сучасна парадигма створення успішних вітчизняних стартапів / Л. М. Закревська // Інфраструктура ринку : електронний фаховий науково-практичний журнал. – 2019. – Вип. 35. – С. 220-224., 2019) Закревська, Людмила МиколаївнаУ статті розглянуто сфери і особливості реалізації успішних вітчизняних стартапів. Автором запропоновано поділ інноваційних ідей українських стартаперів на наступні категорії: технологічні розробки, соціальні (комунікативні) розробки, розробки для вирішення екологічних проблем. Обґрунтовано, що найбільше успішних стартап-проектів України було реалізовано у сфері технологічних інновацій. Визначено, що для створення успішних вітчизняних стартапів необхідно оцінити перспективність ринкового сегменту та ціну відкриття бізнесу. Обґрунтовано, що реалізацію креативної бизнес-ідеї можна прискорити за допомогою використання краудфандингових платформ, які дадуть можливість зібрати необхідні кошти за рахунок краудлендингу (народного кредитування). Доведено, що з метою активізації і інтенсифікації розвитку вітчизняних стартапів варто здійснювати розробку інноваційної ідеї, оцінку перспективності сегменту ринку, пошук джерел фінансування, які в сукупності формують парадигму створення успішних вітчизняних стартапів.Документ Сучасні тенденції та перспективи розвитку підприємств спиртової галузі України(2019) Закревська, Людмила МиколаївнаСтаття присвячена дослідженню проблем та перспектив розвитку підприємств спиртової галузі України. Визначено та груповано пріоритетні стратегічні напрями розвитку підприємств спиртової галузі. Обґрунтовано доцільність перепрофілювання нефункціонуючих підприємств та організації виробництва палива моторного з вмістом біоетанолу, що суттєво знизить викиди токсичних речовин, зменшить залежність від імпорту енергоносіїв, покращить загальну екологічну ситуацію в країні. The article is devoted to the research of problems of development of the enterprises of the alcohol industry of Ukraine, the successful solution of which depends not only on the stabilization of the national economy, but also on the weakening of energy dependence. Priority strategic directions of alcohol industry development are defined and grouped. The expediency of re-profileing non-functioning enterprises and organization of production of motor fuel with the content of bioethanol is substantiated. This will significantly reduce emissions of toxic substances, reduce dependence on energy imports, and improve the overall ecological situation in the country.Документ Формування конкурентних переваг виробників ігристих вин(2019) Закревська, Людмила МиколаївнаСтаття присвячена проблемам формування конкурентних переваг виробників ігристих вин. Обґрунтовано, що основними генераторами формування конкурентних переваг суб’єктів господарювання виступають споживачі, які хочуть отримати товар вищої якості або/та за доступною ціною. Оцінювання конкурентних переваг можна здійснювати за рядом критеріїв, які доцільно поділити на зовнішні (визначаються ендогенними аспектами діяльності підприємства) і внутрішні (базуються на можливості створити необхідні цінності для споживачів). The article is devoted to the problems of forming the competitive advantages of sparkling wine producers. The main generators of the formation of competitive advantages of business entities are consumers. They want to get higher quality goods and / or at an affordable price. The evaluation of competitive advantages can be carried out according to the criteria. It is expedient to divide them into external and internal ones. External competitive advantages are determined by the endogenous aspects of the enterprise's activity. Internal competitive advantages are based on the ability to create the necessary values for consumers.Документ Оцінка конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості за допомогою матричного аналізу(2018) Закревська, Людмила МиколаївнаВ статті обґрунтовано доцільність та особливості застосування матричного аналізу для оцінювання конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України. Досліджено переваги та недоліки застосування методу «аналізу ієрархій» для виявлення пріоритетності факторів у складі конкурентоспроможності підприємств. The article substantiates the feasibility and features of the use of matrix analysis to assess the competitiveness of enterprises of the confectionery industry of Ukraine. The advantages and disadvantages of using the “hierarchy analysis” method to identify the priority of factors in the competitiveness of enterprises are investigated.Документ Концептуальні методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства(2019) Закревська, Людмила Миколаївна; Герасименко, Олена МиколаївнаВ статті досліджено концептуальні методичні підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємства. Виявлено основні проблеми визначення конкурентоспроможності підприємства, з якими стикаються вітчизняні виробники. Обґрунтовано, що для достовірного оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємство має постійно здійснювати аналіз всіх сфер своєї діяльності. In the article the conceptual methodical approaches to the estimation of the level of competitiveness of the enterprise are investigated. The main problems of determining the competitiveness of the enterprise, which are faced by domestic producers are revealed. It is substantiated that for reliable assessment of the level of competitiveness the enterprise should constantly analyze all spheres of its activity.Документ Поведінкова економіка як інструмент забезпечення сталих конкурентних переваг(2018) Закревська, Людмила МиколаївнаУ статті досліджено інструменти поведінкової економіки суб’єктів ринкових відносин, які дадуть змогу не лише уникнути загроз, але й сформувати сталі конкурентні переваги. Доведено, що для прогнозування поведінки споживачів потрібно враховувати як їх зацікавленість у даному товарі, яка може бути наслідком власних систем оцінювання або результатом інформованості, так і метод пізнання інформації про товар. In the article the tools of behavioral economy of subjects of market relations are investigated. They will enable them to avoid threats and build competitive advantages. It is proved that in order to predict the behavior of consumers it is necessary to take into account their interest in this product and the method of knowing information about the product. The first is the result of evaluation systems or the result of awareness. In the process of learning, one can expect the cognitive, emotional or behavioral reaction of consumers.