Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Документ
    Загальні характеристики оздоровчих програм
    (2023) Коляденко, Світлана Ананіївна; Долиніна, Мила Милківна
    Форми реалізації технологій оздоровчо-рухової активності відповідають загальним положенням теорії і методики фізичного виховання, яка виділяє дві групи форм фізичного виховання: урочні і неурочні. Ознаками урочних форм є керівна роль спеціаліста у проведенні занять, однорідність контингенту учасників та визначений час проведення заняття чи спортивного заходу . Що стосується технологій оздоровчо-рухової активності, їх форми реалізації також передбачають як урочні, так і неурочні форми занять. Регламент проведення тих чи інших форм описаний в відповідних спортивних, фітнес-програмах, рекреаційних і оздоровчих програмах. В результаті узагальнення передового національного та світового досвіду виділено форми реалізації технологій оздоровчо-рекреаційної рухової активності, які представлені відповідними групами програм.існує багато видів оздоровчих програм, які можуть бути корисними для здоров’я - це і фізичні вправи, і комплекси гімнастики, які включають в себе різні види фізичних вправ, які допомагають покращити фізичну форму, збільшити м’язову масу та зменшити ризик розвитку серцево-судинних захворювань; раціональне харчування, або правильне харчування, яке забезпечує належний рівень живлення та забезпечує необхідну кількість поживних речовин; психологічні практики релаксації, які включають в себе різні види медитації, йоги та інші методи, які допомагають зменшити стрес та покращити психічне здоров’я; моральні постулати (правила), які складаються з різних правил, які допомагають зберегти здоров’я та покращити якість життя ( правила безпеки на дорозі, на воді, у басейні, у спортивних залах, правила гігієни та інші).
  • Ескіз
    Документ
    Організаційні засади розвитку жіночого гандболу в світі та на сучасному етапі в Україні
    (2023) Павлюк, Ірина Сергіївна; Долиніна, Мила Милківна; Кульгук, Дмитро Вікторович; Коляденко, Світлана Ананіївна
    Спорт є невід'ємною частиною способу життя суспільства, яке визначає його структуру, зміст, функції, а також характер і спрямованість. Визначення ролі спорту залежить від завдань, які ставить перед ним суспільство, історичні умови, а також від свідомої діяльності людей, які його організують та використовують у своїх цілях. На даному етапі розвиток гандболу тісно пов'язаний із такими соціальними інститутами як політика, економіка, культура, наука, засоби масової інформації тощо. В статті проаналізований розвиток жіночого гандболу, здобутки національних команд на Іграх Олімпіад та Чемпіонатах Європи. Визначено що професіоналізація гандболу є невід'ємною частиною процесу розвитку цього виду спорту. Вона дозволяє підвищити рівень гри, залучати нових прихильників та інвесторів, які відіграють важливу роль у фінансуванні гандболу, а саме місцеві органи влади, громадські та благодійні організації, спонсори, що сприятиме не лише розвитку виду спорту, але і його популяризації. Основна спрямованість цих програм полягає у популяризації виду спорту, реалізації принципу масовості шляхом введення додаткових уроків фізкультури до програм загальноосвітніх шкіл, співпраці шкіл і спортивних клубів, зміцненні матеріально-технічної бази та наданні підтримки спортивним організаціям і клубам. Окрім того, важливим аспектом розвитку гандболу в Україні є підтримка гандбольних команд на різних рівнях. Для цього можна створити програми підтримки, які передбачатимуть фінансову та організаційну підтримку команд на різних рівнях, включаючи клуби та збірні команди. Також важливим є розвиток масовості гандболу серед дівчат та жінок, що можна здійснити через проведення місцевих турнірів та змагань, що забезпечить залучення більше талановитих гравців до цього виду спорту та більший вибір для тренерів при формуванні збірних команд. . Sport is an integral part of the way of life of society, which determines its structure, content, functions, as well as character and orientation. The definition of the role of sport depends on the tasks set before it by society, historical conditions, as well as on the conscious activity of people who organize and use it for their own purposes. At this stage, the development of handball is closely connected with such social institutions as politics, economy, culture, science, mass media, etc. The article analyzes the development of women's handball, the achievements of national teams at the Olympic Games and the European Championships. It was determined that the professionalization of handball is an integral part of the development process of this sport. It allows you to raise the level of the game, attract new supporters and investors who play an important role in financing handball, namely local authorities, public and charitable organizations, sponsors, which will contribute not only to the development of the sport, but also to its popularization. The main focus of these programs is the popularization of the sport, implementation of the mass principle by introducing additional physical education lessons to the programs of secondary schools, cooperation between schools and sports clubs, strengthening the material and technical base and providing support to sports organizations and clubs. In addition, an important aspect of the development of handball in Ukraine is the support of handball teams at various levels. To do this, support programs can be created that will provide financial and organizational support to teams at various levels, including clubs and national teams. It is also important to develop the mass of handball among girls and women, which can be done through holding local tournaments and competitions, which will ensure the attraction of more talented players to this sport and more choice for coaches when forming national teams.
  • Ескіз
    Документ
    Важливість фізичної активності жінок та дівчат
    (2023-01) Коляденко, Світлана Ананіївна; Долиніна, Мила Милківна
    Кожна людина незалежно від статі, етнічних, культурних або економічних особливостей, гендерної ідентифікації, а також наявності чи відсутності інвалідності, має право на участь у фізичній активності з метою зміцнення здоров’я. На жаль, жінки та дівчата не мають однакового доступу до фітнесу, фізичної активності та однакових можливостей (неважливо, чи йдеться про заняття у залі чи на вулиці). Підвищений рівень фізичної бездіяльності негативно впливає на здоров’я, навколишнє середовище, економічний розвиток, благополуччя населення та якість життя. Зниження фізичної активності частково пов’язане із малорухомою поведінкою у вільний час, на роботі та вдома, а також із користуванням пасивним транспортом. Широкі дослідження доводять, що регулярні фізичні навантаження надають ширші переваги, а ніж просто покращення загального стану, психічного та фізичного здоров’я, і що вони напряму пов’язані із попередженням та лікуванням неінфекційних захворювань, таких як захворювання серцево-судинної системи, деяких видів раку та діабету другого типу Everyone, regardless of gender, ethnic, cultural or economic characteristics, gender identification, as well as the presence or absence of a disability, has the right to participate in physical activity in order to promote health. Unfortunately, women and girls do not have the same access to fitness, physical activity and the same opportunities (it does not matter whether it is a lesson in the gym or on the street). Increased levels of physical inactivity negatively affect health, the environment, economic development, public well-being and quality of life. The decrease in physical activity is partly due to sedentary behavior in free time, at work and at home, as well as the use of passive transport. Extensive research proves that regular exercise provides broader benefits than simply improving overall health, mental and physical health, and that they are directly related to the prevention and treatment of non-communicable diseases such as cardiovascular diseases.
  • Ескіз
    Документ
    Позитивний вплив плавання при захворюванняx хребта
    (2023) Долиніна, Мила Милківна; Коляденко, Світлана Ананіївна
    Проблема захворювань опорно-рухового апарату досить актуальна для студентського віку. Опорно-руховий апарат - це основа всього тіла, завдяки якій ми можемо пересуватися, приймати певні пози. Порушення та хвороби кістково-м'язової системи характеризуються больовими відчуттями (нерідко постійного характеру), зниженням рухливості, погіршенням моторики та функціональних можливостей, обмежують здатність людини до трудової діяльності, погіршують якість її життя. Виникає загроза не тільки здоров'ю, а й правильному формуванню молодого організму, який росте та розвивається. Оздоровчий та профілактичний ефект масової фізичної культури тісно пов'язаний із посиленням функцій опорно-рухового апарату, підвищеною фізичною активністю та активізацією обміну речовин [5]. Порушення та хвороби кістковThe problem of diseases o fthe musculoskeletal system is quiterelevant for students. The musculoskeletal system is the basis of the whole body, thanks to which we can move, take certain positions. Disorders and diseases of the musculoskeletal system are characterized by pain (often of a constant nature), reduced mobility, deterioration of motility and functional capabilities, limit a person's ability to work, and worsen the quality of his life. There is a threat not only to health, but also to the correct formation of a young organism that grows and develops. The health and preventive effectofmass physical culture is in extricably linked to streng the ning the functions of the musculoskeletal system, in creased physical activity and activati on of metabolism. (5) Disorders and diseases of the musculoskelet al system take a leading place among the factor sofdisability in the world.о-м'язової системи займають провідне місце серед факторів інвалідності у світі.
  • Ескіз
    Документ
    Оздоровчий вплив занять аквааеробікою на організм студентів
    (2022) Долиніна, Мила Милківна; Коляденко, Світлана Ананіївна
    Рівень здоров’я студентської молоді багато в чому залежить від соціально-економічних, санітарно-гігієнічних умов, способу життя, рівня культури, освіти , харчування, від ступеня рухової активності [1]. Недостатня рухова активність негативно впливає на здоров’я, призводить до погіршення функціонального, фізичного, психологічного стану, зниження опору захворюваності і втомлюваності, є загрозою для здоров’я і нормального фізичного розвитку молодого організму. The level of healt hof studenty out hlargely depends on socio-economic, sanitary an dhygienic conditions, lifestyle, levelofculture, education, nutrition, and the degreeof physical activity [1]. In sufficient motor activity has a negative effect on health, leads to deterioration of functional, physical, psychologicalstate, decrease in resistance to illness an dfatigue, is a threat to healt hand normal physical development of a young organism
  • Ескіз
    Документ
    Формування професфіних якостей у студентів засобами фізичного виховання
    (2021) Коляденко, Світлана Ананіївна
    Студентський вік характеризується інтенсивною роботою над формуваням своєї особистості, розвитком стилю поведінки. Це період пошуку молодими людьми відповідей на різноманітні морально-етичні, естетичні, наукові, загальнокультурні, політичні та інші світоглядні питання. Також слід враховувати, що розумова робота студента протікає в умовах низької рухової активності. Це, в свою чергу, сприяє розвитку процесів гальмування в сфері великих півкуль, виникають умови підвищеної втоми, зниження працездатності, погіршення загального самопочуття. Заняття з фізичного виховання є ефективним засобом не тільки фізичного оздоровлення, але і розвитку таких психологічних якостей студентів, як увага, оперативне мислення, а також вольова поведінка в умовах інтенсивної розумової роботи. Student age is characterized by intensive work on the formation of their personality, the development of behavior. This is the period of young people's search for answers to various moral and ethical, aesthetic, scientific, cultural, political and other worldview issues. It should also be borne in mind that the student's mental work proceeds in conditions of low motor activity. This, in turn, contributes to the development of braking processes in the field of large hemispheres, there are conditions of increased fatigue, reduced efficiency, deterioration of general well-being. Physical education classes are an effective means not only of physical recovery, but also of the development of such psychological qualities of students as attention, operational thinking, as well as strong-willed behavior in conditions of intensive mental work.
  • Ескіз
    Документ
    Загальна характеристика фітнес-програм
    (2021) Коляденко, Світлана Ананіївна
    Сучасний період розвитку сфери оздоровчого фітнесу характеризується великою кількістю та різноманітністю форм рухової активності, модернізацією адаптованих оздоровчих програм з метою залучення до занять більшої кількості людей, завоювання визнання та створення реклами. Добре спланована фітнес-програма повинна включати аеробне тренування для розвитку кардіореспіраторної витривалості та поліпшення складу тіла, силове тренування для розвитку сили та силової витривалості та стретчинг-вправи для розвитку гнучкості. Фітнес‐програма – організована послідовність діяльності, яка спрямована на сприяння розвитку фітнесу. The modern period of development of the field of health fitness is characterized by a large number and variety of forms of motor activity, modernization of adapted wellness programs in order to attract more people to classes, win recognition and create advertising. A well-planned fitness program should include aerobic training to develop cardiorespiratory endurance and improve body composition, strength training to develop strength and strength endurance, and stretching exercises to develop flexibility. Fitness program – organized sequence of activities aimed at promoting the development of fitness
  • Ескіз
    Документ
    Самооцінка як фактор становлення особистості
    (2021) Коляденко, Світлана Ананіївна
    Самооцінка має досить багато визначень і кожна наука трактує її по-своєму. Самооцінка у процесі навчання розглядається як метод підвищення навчально-пізнавальної діяльності й контролю, що передбачає критичне ставлення до своїх можливостей та об’єктивне оцінювання досягнутих успіхів. Стосовно розвитку особистості треба зазначити, що процес самооцінки відбувається під впливом зовнішніх і внутрішніх чинників у трьох напрямках: анатомо-фізіологічному, психічному і соціальному [7]. Знання про себе є необхідним матеріалом для самооцінки, котра, у свою чергу, здатна задати модуль самоставлення. Зі змістовною стороною самооцінки пов’язаний розвиток особливої групи психологічних якостей: самоповаги, совісті, гордості. The self-ish woman is to make a bagato to the meaning of the skin science tract. The self-described method of directing the control, which is critical to its capabilities, is to be used. It is a hundred-hundred-somethings of the requirement to appoint, so the process of self-ishness in the "snubuv" in the sling of the head of the head of the bureaucracy in the tho-thfuls: anato-fusyological, mental social. Knowing about himself is a self-described mother for self-described, who is at her own church, to put in the self-setting module. The serpent's side of the self-pongy sizableness is a special group of psychologists: self-torture, snot.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні фізкультурно-оздоровчі технології
    (2021) Коляденко, Світлана Ананіївна
    На сучасному етапі розвитку України, в умовах активного реформування освітньої, соціокультурної сфери, в тому числі галузі фізичної культури та спорту є необхідність пошуку нових ефективних шляхів та засобів удосконалення процесу фізичного виховання молоді. Актуальною є проблема пошуку ефективних шляхів підвищення рухової активності студентів та поліпшення їхньої фізичної підготовленості за рахунок впровадження сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій, які б сприяли розвитку позитивної мотивації до занять фізичним вихованням, формували основи самостійної оздоровчої діяльності як у системі вищої освіти, так і у вільний від навчання час.At the present stage of Ukraine's development, in the context of active reform of the educational, socio-cultural sphere, including the field of physical culture and sports, there is a need to find new effective ways and means to improve the process of physical education of young people. The problem of finding effective ways to increase students' motor activity and improve their physical fitness through the introduction of modern physical and recreational technologies that would contribute to the development of positive motivation for physical education, formed the basis of independent wellness activities both in the higher education system and in their spare time.
  • Ескіз
    Документ
    Роль фізичної культури у профілактиці захворювань серцево-суднної системи
    (2019) Коляденко, Світлана Ананіївна
    Україна сьогодні переживає не тільки глибоку економічну кризу, а й стикається з такими демографічними процесами, які призводять не лише до демографічного зменшення населення, але й до змін якісного його життя. Як відомо, питання розвитку фізичного виховання, фізичної культури і спорту, розглядаються як найбільш економічно вигідний та ефективний засіб профілактики різних захворювань серцево-судинної системи (ССС), цукрового діабету (ЦД), ожиріння, зміцнення загального і психічного здоров’я та розв’язання інших соціальних, сучасних економічних проблем. Ukraine today is experiencing not only a deep economic crisis and faced with demographic processes that lead not only to a demographic decrease in population, but also to change the quality of his life. As you know, the issue of the development of physical education, physical culture and sports, are regarded as the most economically beneficial and effective means for prevention of various diseases of the cardiovascular system (SSS), diabetes (CSD), obesity, strengthening General and mental health, and solve other social, contemporary economic problems.