Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність бізнес-процесів підприємств сфери послуг
    (2003) Луцька, Тетяна Валеріївна
    В статті визначено сутність та складові бізнес-процесу підприємства сфери послуг, узагальнено складові конкурентоспроможності бізнес-процесу та обгрунтовано специфіку визначення критеріїв оцінки конкурентоспроможності таких підприємств. The article explains the purpose and components of the business process service industries, components generally competitive business process and reasonably specific definition of criteria for evaluating the competitiveness of enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Структура та теоретичні підходи до управління бізнес-процесами підприємств сфери послуг
    (2008) Луцька, Тетяна Валеріївна
    В статті розглянуто етапи управління на основі процесно- орієнтованого підходу, визначено основні підходи та виділено ті, що можуть мати практичне значення для підприємств сфери послуг. Визначено складові (етапи) управління бізнес-процесами підприємств сфери послуг. The article deals with the stages of management based on process- oriented approach, the main approaches and selected those that can have practical implications for service industries. The composition (stages) business process management companies services.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні підходи до управління бізнес-процесами підприємств сфери послуг
    (2011) Луцька, Тетяна Валеріївна
    В статті розглянуті та узагальнені методичні підходи до управління бізнес-процесами підприємств, з урахуванням особливих характеристик підприємств сфери послуг. In the article going is considered and generalized the business processes methods management, taking into account distinctive descriptions of service enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Фактор персоналу для здійснення конкурентного бізнес-процесу підприємства сфери послуг
    (2010) Луцька, Тетяна Валеріївна
    В статті розглянуто участь та вплив персоналу підприємства сфери послуг на формування конкурентного бізнес-процесу, необхідні ролі персоналу згідно процесного підходу до управління таким підприємством. In the article are participation and influence of service business enterprise personnel are considered on forming of competition business process, necessary roles of personnel in obedience to the process management.
  • Ескіз
    Документ
    Фактори конкурентоспроможності згідно процесного підходу до управління підприємством
    (2010) Луцька, Тетяна Валеріївна
    В статті розглянуто та узагальнено зовнішні фактори формування конкурентоспроможності підприємства та визначено специфічні внутрішні фактори конкурентоспроможності згідно процесного підходу до управління підприємством. In the article are considered and generalized the external factors of forming of competitiveness of enterprise and are distinguished the specific internal factors of competitiveness by business-process management of enterprise.