Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Психологічні особливості гендерної педагогіки вищої школи для майбутніх юристів(2013) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена актуальній проблемі прпофесійної підготовки майбутніх юристів із врахуванням вимог гендерної педагогіки. The article is devoted to the actual problem prpofesiynoyi training future lawyers with regard to the requirements of gender pedagogy.Документ Динаміка розвитку професійної мотивації студентів: гендерний аспект(2013) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена аналізу динаміки розвитку професіішої мотивації студентів різних курсів. Визначено гендерні особливості і психологічні прийоми формування, внутрішньої мотивації професійної діяльності. This article analyzes the development dynamic of the professional motivation of students from different courses. Identified gender differences and psychological methods of formation of the inner motivation of professional activities.Документ Концепція професійної мотивації студентів як фактору конкурентності на ринку праці(2011) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Єрохін, Сергій Аркадійович; Нікітін, Юрій ВікторовичУ статті аналізуються концептуальні засади формування професійної мотивації студентів. Представлено результати дослідження стосовно перспективи працевлаштування майбутніх фахівців. Проведено структурно-функціональний аналіз форм та засобів взаємодії сучасного ринку освіти і ринку праці. Розроблено практичні рекомендації щодо управління процесом формування професійної мотивації студентів як фактора конкурентності на ринку праці.Документ Формування професійної мотивації студента як детермінанти його творчого розвитку і працевлаштування(2010) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Мартич, Віталій ВолодимировичУ статті аналізуються проблеми формування професійної мотивації студента у взаємозв’язку із розвитком його творчого потенціалу. Представлено результати психологічного дослідження і проведено їхню інтерпретацію стосовно особливостей професійної мотивації студентів і перспективи працевлаштування. Розроблено практичні рекомендації щодо управління процесом формування професійної мотивації студентів, спрямованого на працевлаштування.