Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Розвиток творчих здібностей студентів в умовах модульно-рейтингового навчання: психологічний аспект(2005) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаУ статті наводиться психолого-педагогічний аналіз модульно-рейтингової системи організації навчального процесу, показані деякі оптимальні засоби розвитку творчого потенціалу студентів в умовах стандартизації освіти згідно вимог Болонського процесу. Особливий акцент зроблено на ефективності спільного продукування викладачем і студентами творчих інтелектуальних способів вирішення нестандартних стуацій професійної діяльності. Особлива увага приділяється ролі та психолого-педагогічній компетенції сучасного викладача у вирішенні суперечності між стандартизацією навчальної діяльності та створенням творчого середовища для самореалізації індівдуальних можливостей кожного студента.Документ Особливості оптимізації розвитку творчого потенціалу студента технічного університету(2007) Нікітіна, Ірина ВсеволодівнаСтаття присвячена проблемі особливостей оптимізації розвитку здібностей студента технічного університету. Аналізуються та визначаються психологічні фактори та детермінанти психологічних закономірностей, як необхідна умова реалізації її розвивальної мети, враховується необхідність диференційованого підходу до визначення рейтингової оцінки студентів з різним розвитком інтелекту.Документ Формування професійної мотивації студента як детермінанти його творчого розвитку і працевлаштування(2010) Нікітіна, Ірина Всеволодівна; Мартич, Віталій ВолодимировичУ статті аналізуються проблеми формування професійної мотивації студента у взаємозв’язку із розвитком його творчого потенціалу. Представлено результати психологічного дослідження і проведено їхню інтерпретацію стосовно особливостей професійної мотивації студентів і перспективи працевлаштування. Розроблено практичні рекомендації щодо управління процесом формування професійної мотивації студентів, спрямованого на працевлаштування.