Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 10 з 12
Документ Математичні методи вибору оптимальних шляхів маршрутів для транспортних взаємодій у регіоні(2015) Олещенко, Любов МихайлівнаУ статті здійснено моделювання оптимальних шляхів автомобільних марш рутів між містами Чернігівської області з використанням теорії графів і математичного програмування. Якість автодоріг на маршруті істотно впливає на величину собівартості перевезень, тому для комплексного вивчення транспортних взаємодій у регіоні необхідно проводити аналіз якості та структури мережі доріг, а також економіко-технічних характеристик рухомого складу автотранспортних підприємств. Використано апарат математичного програмування та графо-аналітичний метод для вибору оптимальних шляхів маршрутів між містами досліджуваного регіону.Документ Про можливість впровадження технології APRS на міжміських автобусних маршрутах регіону(2015) Олещенко, Любов МихайлівнаІнформаційне забезпечення та прогнозування пасажирсько-транспортних взаємодій між територіями регіону необхідні для ефективного використання рухомого складу та покращення якості транспортних послуг. Для вдосконалення системи необхідні голосовий та пакетний зв’язок між диспетчером та водіями рухомого складу автотранспортного підприємства. Існуюча мережа стільникового зв’язку покриває не усі зони транспортного обслуговування у регіоні. У статті здійснено аналіз можливості використання технології APRS для комунікації між водіями рухомого складу автотранспортних підприємств Чернігівщини. Information provision and forecasting passenger traffic interactions between the regions required for efficient use of rolling stock and improve the quality of transport services. To improve the system needed a voice and packet communication between the dispatcher and drivers rolling stock motor company. The current cellular network covers not all areas of transport services in the region. In this paper analysis of the possibilities of using APRS technology for communication between drivers rolling trucking companies of Chernihiv area.Документ Комп’ютерні мережі комунікації учасників пасажирсько-транспортного процесу(2014) Олещенко, Любов Михайлівна; Мошенський, Андрій ОлександровичУ статті виділено проблеми в організації пасажирських перевезень в Чернігівській області та запропоновано методи вдосконалення процесу комунікації учасників пасажирсько-транспортної взаємодії на маршрутах у досліджуваному регіоні. Проаналізовано основні принципи функціонування сучасних служб таксі, розглянуто діючу в Чернігівській області автоматизовану систему обслуговування пасажирів, яка дозволяє зменшити час обслуговування пасажирів без зниження якості наданих транспортних послуг. Запропоновано методику створення єдиної комп’ютерної мережі транспортної системи регіону з використанням віртуальних приватних безпроводових мереж передачі даних та прямого УКХ радіозв’язку. The article is devoted to the problems related to the organization of passenger transportation in Chernihiv region. It contains the methods proposed to improve the communication process between participants involved in the transport and passenger interaction on routes in this region. The basic principles of operation of the modern taxi are analyzed and it is examined the acting automated passenger service system in Chernihiv region, which allows to reduce the passenger service time with no impairments of quality of the transport services provided. It is proposed the methodology of implementation of a single computer network for the region transport system using the VPN, wireless data networks and direct VHF radio.Документ Використання безпроводових автоматизованих технологій передавання даних при побудові ІТ для АТП(2014) Олещенко, Любов МихайлівнаІнформаційне забезпечення та прогнозування пасажирсько-транспортних взаємодій між територіями регіону необхідні для ефективного використання рухомого складу та покращення якості транспортних послуг. Для вдосконалення системи необхідний голосовий та пакетний зв’язок між диспетчером та водіями рухомого складу автотранспортного підприємства. Існуюча мережа стільникового зв’язку покриває не усі зони транспортного обслуговування у регіоні. У статті описана комплексна технологія, що надає можливість створення голосового і пакетного радіопокриття ділянок регіону, не покритих мережею існуючого стільникового зв'язку. Здійснено обґрунтування доцільності запропонованої технології APRS, запропоновано експериментальне доведення можливості побудови запропонованої системи УКХ-зв’язку. Information provision and forecasting passenger traffic interactions between the regions required for efficient use of rolling stock and improve the quality of transport services. To improve the system needed a voice and packet communication between the dispatcher and drivers rolling stock motor company. The current cellular network covers not all areas of transport services in the region. This paper describes the complex technology that enables the creation of voice and packet radio coverage areas of the region not covered by the existing cellular network. Done rationale for the proposed technology APRS, offered experimental proof of the possibility of building the proposed system, VHF communications.Документ Експериментальне дослідження зони покриття УКХ радіоканалу для зв’язку диспетчера автотранспортного підприємства з водіями рухомого складу(2014) Олещенко, Любов Михайлівна; Мошенський, Андрій ОлександровичІнформаційне забезпечення та прогнозування пасажирсько-транспортних взаємодій між територіями регіону необхідні для ефективного використання рухомого складу та покращення якості транспортних послуг. Для вдосконалення системи комунікації учасників пасажирсько-транспортної взаємодії на маршрутах Чернігівської області необхідний зв’язок між диспетчером та водіями рухомого складу автотранспортного підприємства. Існуюча мережа зв’язку покриває не усі зони транспортного обслуговування у регіоні. У статті описана методика експериментального дослідження можливості створення радіопокриття ділянок регіону, не покритих мережею існуючого стільникового зв'язку. Здійснено експериментальне доведення можливості побудови запропонованої системи УКХ-зв’язку.Документ Гравітаційне моделювання мережі АЗС у Чернігівській області засобами ГІС(2012) Олещенко, Любов МихайлівнаЗа допомогою гравітаційної моделі Хаффа та ГІС-технологій проведено багатофакторний аналіз мережі автозаправних станцій Чернігівської області. Запропоновано модель оптимальної мережі паливного забезпечення регіону, яка враховує просторові та економічні особливості досліджуваної території. The multifactorial analysis of petrol stations Chernihiv region with the gravity model of Huff and GIS carried out. The model of optimal network for fuel supply in the region with takes into account spatial and economic characteristics of the study area has been proposed.Документ Визначення собівартості пасажирсько-транспортного процесу(2012) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов МихайлівнаЗдійснено аналіз собівартості пасажирсько-транспортного процесу залізничного і автомобільного транспорту на прикладі маршруту «Чернігів-Київ».Документ Демографічна ситуація та рухливість населення в Чернігівській області(2012) Олещенко, Любов МихайлівнаПроаналізовано демографічну ситуацію в Чернігівській області, виявлено статистичну залежність транспортної рухливості її населення від соціально-економічних показників регіону.Документ Фінансування транспортних послуг пільгових категорій населення регіону(2012) Железняк, Олег Олександрович; Олещенко, Любов МихайлівнаЗдійснено аналіз пільгових категорій населення на пасажирському транспорті на прикладі Чернігівської області та запропоновано модель цільового використання коштів.Документ Особливості пасажирсько-транспортної взаємодії між столицею України та містом Чернігів(2012) Олещенко, Любов Михайлівна; Железняк, Олег Олександрович; Шморгун, А. В.У статті досліджено пасажирсько-транспортну взаємодію столиці України з обласним центром Чернігів. На основі даних спостережень виявлено особливості змін пасажиропотоку і запропоновано нестаціонарну економіко-математичну модель пасажирсько-транспортної взаємодії мегаполіса з навколишніми територіями.