Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій(2022) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Молін, Наталія ОлегівнаУ статті досліджено сучасні ринкові тенденції форм комунікації із цільовими групами споживачів, а також тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) у розрізі нової комерційної реальності. З’ясовано, що пропорції використання засобів комунікації змінюються на користь digital-технологій. Встановлено, що для досягнення найбільшого комунікаційного ефекту необхідною є синергія онлайн та офлайн інструментів ІМК. Наведено розподіл інструментів ІМК для реального та віртуального економічного середовища та каналів комунікації для кожного з них. Проаналізовано існуючі методи формування системи ІМК, виявлено причини, з яких вони не здатні у повній мірі задовольнити потреби підприємства щодо використання найбільш ефективних комунікаційних інструментів. Запропоновано етапи процесу побудови комплексу ІМК, який відповідає сучасному етапу розвитку бізнес-процесів. The share of marketing communication tools aimed at capturing the consumers’ attention in the online space has grown and is constantly accelerating its pace. Therefore, enterprises prefer promotion on the Internet, because it guarantees greater effectiveness from their activities. But at the same time, the maximum communication effect can be achieved in synergy with offline tools, which, although they have faded into the background, still perform their communication function well. At this stage in the development of society, communication with consumers continues to be important, but is being transformed into more modern and interactive ways of interconnection. The level of confidence of our country’s population in online shopping has also grown, but this issue is still relevant for enterprises. Increasing the level of security of purchases on the Internet, increasing brand loyalty and the formation of a stable positive image among different segments of the population are relevant vectors for companies that among other things, through the IMC complex can be achieved. There is also a need to study the methods of forming IMC for different types of market and the possibilities of domestic enterprises for the economic adaptation of communication tools to foreign markets.Документ Вплив нейротехнологій та цінових прийомів мерчандайзингу на поведінку споживачів(2022) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Молін, Наталія ОлегівнаСтаттю присвячено розгляду існуючих психологічних методів та цінових прийомів нейромаркетингу та їхнього впливу на поведінку споживачів. Розглянуто необхідність вивчення такого критерію, як вплив кольору на покупців з точки зору збільшення обсягів продажу товарів. Наведено визначення нейромаркетингу відповідно до різних сфер науки, та, зокрема, стосовно маркетингової діяльності. Описано історію розвитку нейромаркетингових досліджень: які теорії панували до моменту формування цього напрямку та які вчені сприяли його розвитку. Визначено цілі та завдання нейромаркетингу, а також описано тригери, які впливають на підсвідомість споживачів. Розглянуто методи впливу на поведінку споживачів. Також висвітлено різні точки зору щодо використання результатів нейромаркетингових досліджень у діяльності підприємств. Визначено мерчандайзингові нейропсихологічні цінові прийомі, які стимулюють мозок споживачів та підштовхують до прийняття рішення про купівлю товарів. Marketers at all times have sought to look into the heads of consumers to find out the answers to their questions – what and how people choose in a particular category of products. But it was possible to do this only with the emergence of a separate direction, which was called neuromarketing. Thanks to neuromarketing research, it is possible to constantly develop and increase the effectiveness of marketing. This direction allows you to develop the most effective advertising model for a particular company. The history of the development of neuromarketing research is described, which theories prevailed until the formation of this direction and which scientists contributed to its development. The differences between neuromarketing research and those used in classical marketing are described. It is concluded that the most optimal option is the integrated use of research data. It has been determined that only large companies can afford to create their own divisions to conduct the relevant research. Since the maintenance of suchstructureit requires quite a lot of finance. The goals and objectives of neuromarketing, as well as triggers, which are the main ones for influencing the subconscious of consumers, have been determined. The ways of influencing on consumer behavior are described. It also reflects different points of view on the use of the results of neuromarketing research in the companies’activities. It was determined that neuromarketing is a fairly promising method for determining the effectiveness of advertising messages, which is already used by leading companies.Документ Маркетингова поведінка покупців товарів у маркетплейсі(2020) Капінус, Лариса Василівна; Лабінська, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаПодано основні поняття, що необхідні для розуміння тематики дослідження та ринкових механізмів поведінки покупців. Розглянуто ключові поняття: «споживча поведінка», «потреба», «економічна потреба», «мотиви» різних зарубіжних та вітчизняних авторів в аспекті поняття «маркетплейс». Досліджено підходи щодо формування потреб та мотивів у суспільстві та окремих суб’єктів ринку в цілому. Також сформовано зміст категорії «споживча поведінка» у середовищі маркетплейсів. Наведено різновиди платформ-маркетплейсів та подано їхні переваги з-поміж інших форматів продажу товарів на онлайн-ринку. Досліджено сучасні приклади використання маркетплейсів в Україні та світі. Проведено порівняльний аналіз відмінностей купівлі в онлайн- та офлайн-середовищі. Окрім того, досліджено маркетингову поведінку покупців товарів у маркетплейсі та вивчено процеси прийняття рішення про купівлю товарів в онлайн-мережі. Розглянуто ключові відмінності формування процесу прийняття рішень про купівлю товарів між класичними підходами та онлайн-рішеннями. А також досліджено відмінності прийняття рішення про купівлю споживачами товарів харчового та технічного призначення.Документ Аромамаркетинг: сутність, інструменти та механізм дії(2019) Скригун, Наталія Петрівна; Наумко, Тетяна АнатоліївнаУ статті розглянуто сутність та можливості використання аромамаркетингу як особливої складової сенсорного маркетингу і нейромаркетингу в цілому. З’ясовано, що метою арoмамаркетингу є активізація купівельної поведінки споживачів за допомогою запахів, які викликають позитивні емоції. Показано, що механізм аромамаркетингу базується на здатності ароматів провокувати певні емоції, реакції, спогади й асоціації. Досліджено вплив ароматів на підсвідомість і емоційну поведінку споживача, проаналізовано особливості аромамаркетингу та виокремлено найбільш популярні аромати, що їх застосовують у компаніях. Визначено аромати за характерною приналежністю до певного виду торговельної діяльності. Розглянуто інструменти аромамаркетингу, що сприяють підвищенню обсягів продаж: ароматизація повітря, аромабрендинг, аромадизайн, аромаклінінг, аромаполіграфія, аромасуверніри. Доведено вплив аромамаркетингу та наявність ароматичного логотипу на збільшення обсягів продаж.Документ Теоретичне осмислення сутності категорії «маркетингова поведінка»(2018) Капінус, Лариса Василівна; Лабінська, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія ПетрівнаУ статті розглянуто підходи до трактування сутності поняття «маркетингова поведінка». Встановлено різницю між визначеннями даної та суміжними з нею категоріями на основі порівняльного аналізу досліджуваних понять. Зокрема, досліджено ключові поняття («маркетингова поведінка», «поведінка споживача», «купівельна поведінка споживача», «поведінка підприємця», «економічна поведінка підприємства» та «ринкова поведінка підприємства»), необхідні для розуміння механізмів функціонування ринку, його суб’єктів та їх взаємодію. Згруповано всі визначення в окремі блоки та зроблено порівняльний аналіз визначень кожної з досліджуваних економічних категорій. Виявлено поведінкові концепції суб’єктів ринку на різних рівнях функціонування підприємства.The article discusses the use of the term and the definition of the concept of «marketing behavior» in various fields of activity. This topic is very relevant in studying the behavior of market subject and the market as a whole. Nowadays many scientists focus on researching the marketing behavior of consumers because in the prism of modern trends, its research is becoming increasingly relevant in the world and entrepreneurship. The term «marketing behavior» is widely interpreted by various authors of the world in their works, therefore we consider that it is necessary to investigate the difference between the definitions and related of this categories by providing content and exploring the essence of each definition through a comparative analysis. It is found out, the investigated terms should be considered taking into account many factors of the existing market and from the point of view of different subjects of the market.Документ Теоретичні аспекти зростання продуктивності з врахуванням поведінки споживачів(2008) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія ПетрівнаВизначено місце споживачів в системі управління продуктивністю підприємства. The place consumers in the management of enterprise performance.Документ Використання традиційних та не традиційних маркетингових досліджень у вивченні поведінки споживача(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Василько, Т. Д.Розглянуто та проаналізовано два типи досліджень поведінки споживача: стандартні маркетингові дослідження та дослідження з точки зору нейромаркетингу. Обґрунтовано переваги та недоліки кожного із них та розроблено рекомендації щодо вибору оптимального методу дослідження з урахуванням типів досліджуваних об’єктів. It is overviewed and analyzed two types of the customer’s behavior investigation: standard marketing investigation and research of neuromarketing. The advantages and disadvantages of each of the considered types are described. It is developed the recommendations according to the choice of optimal methods of investigation with some investigations objects.Документ Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств(2013) Скригун, Наталія Петрівна; Кочмарук, Марія Володимирівна; Семененко, Катерина ЮріївнаПроаналізовано основні мотиви та мотивацію потенційних споживачів. Розглянуто теорії мотивації, найбільш прийнятні для використання у практичній діяльності підприємств з точки зору маркетингу, та визначено способи їх застосовування у комерційній діяльності задля підвищення її ефективності. The main reasons and motivation of the consumer’s behavior are defined in the article. The motivation theories that are the most appropriative for use in enterprise’s practical activity from point of view of the marketing are considered. The ways of their use in commercial activities for increasing of its efficiency are determined.Документ Потреба як рушійна сила в рекламній діяльності(2011) Стеценко, Вікторія Анатоліївна; Скригун, Наталія ПетрівнаВ роботі досліджена проблема впливу заходів реклами на прийняття рішення про покупку споживачем на вітчизняному ринку. Визначено рушійною силою здійснення покупки – потребу, що залежність вiд об'єктивних умов життєдiяльностi споживача. This paper studied the problem of the impact of advertising on the decision to buy the consumer in the domestic market. Was determined the driving force for purchase – need, that dependence from the objective conditions of life of the consumer.