Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентоспроможність та економічна безпека кондитерських підприємств України: взаємозв’язок в умовах політичної та соціальної нестабільності країни
    (2015) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    В статті розглянуто взаємозв'язок понять «економічна безпека підприємства» та «конкурентоспроможність». Велика увага приділена аналізу умов функціонування кондитерського ринку України в період політичної та соціальної нестабільності 2013 – 2014 рр., визначенню зміни динаміки рівня економічної безпеки кондитерського підприємства за останні сім років та встановленню взаємозв’язку між конкурентоспроможністю підприємства та його економічною безпекою. In the article is considered concepts «economic security of enterprise» and «competitiveness». Large attention is spared the analysis of operating of pastry market of Ukraine conditions in the period of political and social instability 2013 – 2014, to determination of change of dynamics of economic strength of pastry enterprise security for the last seven years and establishment of intercommunication between the competitiveness of enterprise and him by economic security.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку вітчизняної кондитерської промисловості після вступу України до СОТ
    (Інститут економіки та прогнозування НАН України, 2007) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    В статті розглянуто основні засади Світової організації торгівлі, проаналізовано основні переваги, які мають країни після вступу до СОТ. Автор зосередив увагу на позитивних та негативних наслідках для української економіки після вступу країни до СОТ, спрогнозував фактори, які одразу матимуть вплив на розвиток кондитерської промисловості України. Basic principles of World Trade Organization are considered in the article, basic advantages which have countries after entering to WTO are analysed. An author gave mind on positive and negative consequences for the Ukrainian economy after entering of country to WTO, sprognozuvav factors which at once will have an influence on development of pastry industry of Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Стан монополізації та безпечності ринку кондитерської продукції України
    (2007) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    В статті розглянуту суть економічної монополії. Проаналізовано її загрози та негативні наслідки. Зроблено аналіз українського законодавства щодо регулювання та захисту економічної конкуренції на товарних ринках. На підставі статистичних даних проаналізовано стан безпечності підприємств на ринку кондитерської промисловості в 2003-2005 роках. In the article the considered essence of economic monopoly. Its threats and negative consequences are analysed. The analysis of the Ukrainian legislation is done in relation to adjusting and defence of economic competition on commodity markets. On the basis of statistical information, being of unconcern of enterprises is analysed in the market of pastry industry in 2003-2005 years.
  • Ескіз
    Документ
    Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України
    (2006) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    Стаття присвячена дослідженню впливів брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особлива увага приділена визначенню взаємовпливу брендів та конкурентної позиції підприємств. Викладення матеріалу супроводжується прикладами з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. В статті використані статистичні дані ЗАТ „Укркондитер” та Міністерства статистики України. The article is devoted to a problem of influence of brands for competitiveness of firms. It is considered features of introduction and development of brands of the Ukrainian enterprises. The special accent is made on studying of interrelation of brands and a competitive position of the enterprises. The statement of a material is accompanied by examples from practical activity and introduction of trade marks by the greatest Ukrainian manufacturers of confectionery production. In clause statistical data of Joint-Stock Company "Ukrkonditer" and the Ministry of statistics of Ukraine are used.