Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Стан монополізації та безпечності ринку кондитерської продукції України
    (2007) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    В статті розглянуту суть економічної монополії. Проаналізовано її загрози та негативні наслідки. Зроблено аналіз українського законодавства щодо регулювання та захисту економічної конкуренції на товарних ринках. На підставі статистичних даних проаналізовано стан безпечності підприємств на ринку кондитерської промисловості в 2003-2005 роках. In the article the considered essence of economic monopoly. Its threats and negative consequences are analysed. The analysis of the Ukrainian legislation is done in relation to adjusting and defence of economic competition on commodity markets. On the basis of statistical information, being of unconcern of enterprises is analysed in the market of pastry industry in 2003-2005 years.
  • Ескіз
    Документ
    Роль брендів у підвищенні конкурентоспроможності підприємств кондитерської промисловості України
    (2006) Ткаченко, Ольга Миколаївна
    Стаття присвячена дослідженню впливів брендів на конкурентоспроможність підприємств. Розглянуто особливості становлення та розвитку брендів українських підприємств. Особлива увага приділена визначенню взаємовпливу брендів та конкурентної позиції підприємств. Викладення матеріалу супроводжується прикладами з практики діяльності та впровадження торгових марок найбільшими українськими виробниками кондитерської продукції. В статті використані статистичні дані ЗАТ „Укркондитер” та Міністерства статистики України. The article is devoted to a problem of influence of brands for competitiveness of firms. It is considered features of introduction and development of brands of the Ukrainian enterprises. The special accent is made on studying of interrelation of brands and a competitive position of the enterprises. The statement of a material is accompanied by examples from practical activity and introduction of trade marks by the greatest Ukrainian manufacturers of confectionery production. In clause statistical data of Joint-Stock Company "Ukrkonditer" and the Ministry of statistics of Ukraine are used.