Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
28 результатів
Результати пошуку
Документ Інтерактивні технології як інноваційний метод викладання іноземних мов(2015) Тригуб, Інна ПетрівнаМетою навчання іноземним мовам у ВНЗ є формування у студентів професійної комунікативної компетенції шляхом розвитку та вдосконалення усіх видів мовленнєвої діяльності. Однією з перепон успішного оволодіння іноземною мовою в вищому технічному навчальному закладі є недостатня мотивація студентів до вивчення мови. Саме тому особливий інтерес представляють інтерактивні технології як інноваційний метод викладання іноземної мови. Метою використання інтерактивних технологій як інноваційного методу викладання іноземної мови є створення комфортних умов навчання. The purpose of teaching foreign languages in high school is to develop students ' professional communicative competence through the development and improvement of all kinds of speech activity. One of the obstacles to successful learning a foreign language in technical higher educational institution is the lack of motivation of students to learn the language. It is therefore of special interest interactive technology as an innovative method of teaching a foreign language. The purpose of the use of interactive technology as an innovative method of foreign language teaching is the creation of a comfortable learning environment.Документ Оволодіння іноземною мовою – вимога сучасного суспільства(2015) Тригуб, Інна ПетрівнаАвтор у данній роботі відповідає на питання:чому ж важливо знати англійськумову і чому вона може бути корисною майбутньому випускнику технічного вузу? The author in this paper answers the question:why is it important to know englishcombe and why it may be useful for future engineering graduate?Документ ІКТ як пріоритетний засіб у покращенні якості освіти(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаАвтор проголошує важливим пріоритетом та стратегією курс на покращення якості освіти і, в першу чергу, ефективне запровадження інформаційних та комунікаційних технологій в освітню галузь. Останнім часом освіта значно розширює спектр технологій, що пов'язані з комп'ютером та всесвітніми інформаційними мережами. Розбудова інформаційного освітнього простору сьогодні потребує від вчителів володіння сучасними ІКТ та вміння застосовувати їх у навчанні та у повсякденному житті. An author proclaims important priority and strategy. It is a course on the improvement of education quality, above all things, effective introduction of information and communication technologies in educational industry. Lately education extends the spectrum of technologies considerably, that connects with computer and world informative networks. Re-erecting of informative educational space today needs from teachers knowledge of modern IKT and ability to apply them in studies and in everyday life.Документ Використання інноваційних інформаційних технологій в навчальному процесі для підвищення ефективності вивчення іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаВикористання інформаційних технологій у навчанні не лише формує та розвиває пошуково-дослідницькі, комунікативні, інформаційні компетенції, але й формує креативність, стимулює інтелектуальну активність, допомагає формувати між предметні зв’язки, вчить використовувати інформаційно-телекомунікаційні технології та підвищує мотивацію студентів до вивчення іноземної мови. The use of information technology in education not only creates and develops search and research, communication skills, information competence, but also generates creativity, stimulates intellectual activity, helps to form between subject relationship, learn to use information and telecommunication technologies and increases students motivation to learn a foreign language.Документ Застосування ІТ в процесі навчання англійської мови для формування іншомовної комунікативної культури(2015) Тригуб, Інна ПетрівнаІТ розглядаються як інноваційні технології викладання іноземних мов. У статті подано теоретичний аналіз використання тесту при навчанні іноземної мови. Подаються можливості теста для формування іншомовної комунікативної культури студента та для досягнення основних цілей навчання.Документ Використання ІКТ як засобу для розширення можливостей у професійній діяльності викладача(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті висвітлюються потенційні можливості використання ІКТ Інтернет для розвитку професійної компетентності викладачів як чинника підвищення конкурентоздатності педагога. The article highlights the potential of information and communication technology for the development of professional competence of teachers as the teacher competitiveness.Документ Інтеграція та глобалізація освіти в Україні(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаІнтеграція та глобалізація України в європейський освітній простір вимагає від вищої школи значних змін у підготовці майбутніх фахівців. У зв’язку з цим постає проблема проведення чіткої лінії між освітніми та суспільними питаннями. Проаналізовано сучасний стан освіти в Україні. Подано деякі подальші напрямки організації навчального процесу. Ukraine´s integration into European educational space of higher education requires significant changes in the training of future specialists. In connection with this urgency is the problem of independent work, which is the foundation of any education, particularly professional. Prospects for effective solution of urgent problems essentially depend also on the correct structuring and cause-and-effect relationships. Modern state of education was analysed in Ukraine. Further directions of organization of educational process were given.Документ Формування граматичної компетенції у студентів немовних спеціальностей ВНЗ у процесі вивчення англійської мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаУ статті розглядаються питання, що стосуються загальної характеристики граматичної компетенції; цілей її формування у студентів немовних спеціальностей ВНЗ; етапів формування граматичної компетенції; вправ для формування граматичної компетенції; дається характеристика засобів формування граматичної компетенції. The article is devoted to the problem of the grammatical competence formation. The general characteristics of grammatical competence are given; the aims of the grammatical competence formation are defined; the stages of the grammatical competence formation are given; examples of exercises for the formation of grammatical competence and short characteristics of means for the grammatical competence formation are given; the issue of the assessment of grammatical competence is specified.Документ Мультимедійні технології як допоміжний інструмент у викладанні іноземної мови(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаАвтор аналізує зміст новітніх мультимедійних технологій навчання іноземної мови з використанням мультимедійних засобів. Засоби мультимедіа забезпечують гнучкість та інтеграцію різних типів мультимедійної навчальної інформації. Студенти-економісти стають суб’єктами комунікативного спілкування з викладачем у навчальному процесі де використовуються мережні технології, що сприяє розвитку їх самостійності і творчому підходу у навчальній діяльності. The author analyzes the content of the modern technologies teaching with using of the multimedia means. Facilities provide multimedia flexibility and integration of different types of multimedia educational information. Students-economists become the subjects of the communicative socializing with a teacher in an educational process where network technologies are used, that assists development of their independence and creative approach in educational activity.Документ Мотивація студентів як один із основних факторів успішної професійної підготовки(2014) Тригуб, Інна ПетрівнаУ даній статті розглянута проблема мотивації навчання студентів, зокрема мотивації навчання іноземної мови у немовному ВУЗі. Визначається поняття мотивації з точки зору різних вчених, розглянуті проблеми відсутності мотивації у студентів, емоційний аспект мотивації, види та техніки мотивів, а також подані поради щодо підвищення мотивації студентів при вивченні іноземної мови для професійної підготовки майбутніх спеціалістів. In this article is considered the problem of motivation of students studies, in particular motivations of foreign language studies in unlinguistic University of higher education. The concept of motivation is determined from point of view different scientists, the problems of absence of motivation are considered for students, emotional aspect of motivation, kinds and technicians of reasons, and also there are some advices in relation to the increasing of students motivation at the study of foreign language for professional training future specialists.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »