Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
23 результатів
Результати пошуку
Документ Спрощена система оподаткування,обліку та звітності субєктів малого підприємництва: сучасний стан та особливості оподаткування(2021) Труш, Юлія ЛеонідівнаВ статті розглянуто та досліджено сучасний стан й особливості сплати податків суб’єктами бізнес-підприємцями, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності в Україні, як особливого податкового режиму, що впроваджений для зниження податкового тиску й стимулювання та мотивування розвитку вітчизняного бізнесу. Розглянуто два аспекти управління оподаткуванням в контексті регулювання розвитку малих та середніх підприємств та основну нормативно-правову і законодавчу базу з обраної тематики дослідження. Встановлено, що в сучасному податковому світі існує чотири групи платників єдиного податку згідно спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності в Україні. Окреслено основні економічні засади ведення обліку доходів підприємців, що застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, терміни сплати податків та порядок подання фінансової звітності у 2021 році. Проаналізовано рентабельність операційної діяльності та діяльності підприємств за видами економічної діяльності у 2020 році, що застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності й податкові надходження сум єдиного податку та податку на прибуток до державного бюджету протягом 2015-2020 років. Охарактеризовані головні переваги й недоліки у застосуванні спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності в Україні, які притаманні досліджуваній системі оподаткування в сучасному вітчизняному інтеграційному конкурентному економічному просторі. За результатами проведеного дослідження зроблено висновки про необхідність удосконалення спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності за рахунок усунення недоліків внаслідок внесення податкових змін в законодавство, що регулює сферу спрощеної системи оподаткування, наприклад, через зменшення відсоткової ставки єдиного соціального внеску.Документ Соціально-економічна роль сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни: існуючий стан і розвиток(2022) Труш, Юлія ЛеонідівнаРозвиток суб'єктів малого та середнього підприємництва є однією з необхідних умов демократизації суспільства, формування потужного середнього класу, а також однією з основних складових гарантування соціальної безпеки держави та її громадян. Підприємницька активність населення у переважній більшості випадків супроводжується створенням суб'єктів малого та середнього бізнесу, а формування великого підприємства починається із заснування суб'єкта господарювання. Головна місія створення бізнесу в малому та середньому підприємництві – це формування стійкого прошарку середнього класу у вигляді власників бізнесу та головних менеджерів. Це фактично формування інтелектуальної еліти нації, а це вже основа для формування фінансової еліти. Малий та середній бізнес - це соціально-економічний фундамент для розвитку інноваційно-орієнтованої, а особливо європейської держави. Малий і середній бізнес багато в чому визначає темпи економічного зростання, структуру і якість внутрішнього валового продукту (ВВП). Основна його функція, крім економічної, яка відіграє вагому роль - це соціальна. Тому питання присвячені соціально-економічній ролі сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни, а особливо дослідженню існуючого стану і розвитку малого та середнього підприємництва є актуальними нині. Тому для того щоб країна досягла значних успіхів в економічному поступі. The development of small and medium enterprises is one of the necessary conditions for the democratization of society, the formation of a strong middle class, as well as one of the main components of guaranteeing the social security of the state and its citizens. Entrepreneurial activity of the population in the vast majority of cases is accompanied by the creation of small and medium-sized businesses, and the formation of a large enterprise begins with the establishment of a business entity. The main mission of creating a business in small and medium enterprises is to form a stable middle class in the form of business owners and general managers. This is actually the formation of the nation's intellectual elite, and this is the basis for the formation of the financial elite. Small and medium business is a socio-economic foundation for the development of innovation-oriented, and especially European countries. Small and medium-sized businesses largely determine the rate of economic growth, structure and quality of gross domestic product (GDP). Its main function, in addition to economic, which plays an important role - is social. Therefore, issues related to the socio-economic role of the small and medium business sector in the country's economy, and especially the study of the current state and development of small and medium enterprises are relevant today. Therefore, in order for the country to achieve significant success in economic progress, it is necessary to create conditions for the development of small and medium-sized businesses in Ukraine.Документ Концептуальні аспекти і роль економіко-математичних методів та моделей в підприємницькій діяльності в умовах сучасного ринку(2021) Труш, Юлія ЛеонідівнаЕкономіко-математичні методи і моделі – це комплекс наукових напрямів у дослідженні економічних процесів методами математики і кібернетики. Найважливішим у використанні математики в економіці є математичне моделювання економічного явища, ситуації або процесу для вивчення певного аспекту в його розвитку. Особливості застосування економіко-математичних методів і моделей при обґрунтуванні управлінських рішень щодо формування та ефективного використання матеріальних, фінансових та інших ресурсів підприємств та вивчення особливостей оптимізації ресурсів підприємства, визначення рейтингових оцінок і ймовірності банкрутства суб’єктів господарювання – це головна актуальність застосування економіко-математичних методів і моделей.Документ Креативне й інноваційне підприємництво і стартапи в сфері харчових виробництв, як прикладний інструментарій креативної економіки(2021) Труш, Юлія Леонідівна; Шевченко, Олександра НестерівнаВ статті досліджено прикладний та теоретичний аспект креативного та інноваційного підприємництва в сфері виробництва продуктів харчування і стартапів в креативній економіці. Встановлено, що підприємництво є різновидом господарської творчості, тому досліджено поняття креативного підприємництва, як відносно нового поняття в економіці. Розглянуто специфічні особливості підприємницької творчості, до яких належать специфічне походження, багатогранна основа, усвідомлена творча спрямованість, своєрідний механізм реалізації, перетворююча роль, наявність вторинного ефекту. Встановлено, що підприємництво в сфері креативних індустрій відноситься до бізнесу, який працює в рамках культурних і творчих індустрій та виокремлено наступні види креативного підприємництва: культурне, соціальне, змішані моделі підприємництва в сфері креативної економіки. Розкриваючи питання креативного підприємництва розглянуто поняття інноваційне підприємництво, яке сьогодні перебуває в авангарді модернізації економіки. З позиції Закону України «Про інноваційну діяльність» досліджено поняття інновації, інноваційне підприємництво, інноваційне підприємство. Досліджені приклади форм організації інноваційного підприємництва серед яких: інноваційний центр, технопарк, технополіс, інноваційний бізнес-інкубатор тощо.Документ Моніторинг в системі безпечності та якості харчових продуктів на підприємствах харчової промисловості(2019) Труш, Юлія Леонідівна; Заїнчковський, Анатолій ОлександровичОбґрунтовано необхідність та позитивні сторони впровадження системи НАССР на підприємствах харчової промисловості України й проведено узагальнення характеристики системи. Досліджено обов’язки фахівців з питання проведення та забезпечення процесу моніторингу в системі безпечності та якості харчової продукції. Проаналізовано цілі та способи процесу моніторингу в системі НАССР. Обґрунтовано, яким чином та за допомогою яких документів проводиться фіксування результатів процесу моніторингу, серед яких основним документом є протокол моніторингу та супровідні протоколи, що пов’язані з основним.Документ Практичні аспекти удосконaлення контролю якостi продукцiї нa пiдприємствaх хлiбопекaрської гaлузi(2019) Труш, Юлія Леонідівна; Заїнчковський, Анатолій ОлександровичВ умовах інтеграції України з світові економічні спільноти питання удосконалення якості продукції на підприємствах харчової промисловості, в тому числі й підприємствах хлібопекарської галузі, розглядається як вирішальна умова зростання конкурентоспроможності продукції на внутрішньому ринках. Конкурентоспроможність хлібобулочної продукції залежить від забезпечення та реалізації ефективності намірів товаровиробників. In the conditions of integration of Ukraine with world economic communities questions of perfection of quality of products on the enterprises of food industry, including enterprises of bakery industry, examined as a decision condition of height of competitiveness of products on internal markets.Документ Якість продукції: складові та стадії її життєвого циклу(2018) Труш, Юлія Леонідівна; Осадчук, Оксана ПавлівнаРозглянуто складові якості продукції, серед яких: визначення потреб ринку (якість вибору споживача); якість проектування продукту; якість сировини, яка надійшла у виробництво; якість процесу виробництва; відповідність якості кінцевої продукції вимогам проекту; якість після продажного обслуговування. Досліджено стадії життєвого циклу якості продукції, що впливають на економічні показники господарської діяльності підприємства та конкурентоспроможність продукції, до яких належать: якість розробки продукції, якість виробництва продукції, оцінка якості готової продукції споживачем. Запропоновано відобразити їх схематично та проаналізувати їх зміст. Доведено, що удосконалення складових якості продукції та стадій життєвого циклу якості продукції призводить до підвищення рівня рентабельності, ефективності виробництва, мінімізації витрат на брак за рахунок виробництва продукції якості, яку потребують споживачі й рівня конкурентоспроможності продукції та підприємства. The components of product quality are considered, among which: the definition of market needs (quality of consumer choice); product design quality; quality of raw materials that came into production; quality of production process; compliance of the quality of the final product with the requirements of the project; quality after sales service. The stages of the life cycle of the quality of products influencing the economic indicators of the enterprise's economic activity and the competitiveness of products, which include: the quality of product development, the quality of production, and the assessment of the quality of finished products by the consumer are studied. It is proposed to display them schematically and analyze their content. It is proved that the improvement of the components of the quality of products and the stages of the life cycle of the quality of products leads to increased profitability, production efficiency, minimization of the costs of defects at the expense of production of quality products that consumers need and the level of competitiveness of products and enterprises.Документ Розвиток теорії та практики управління якістю у вітчизняних та зарубіжних країнах(2018) Труш, Юлія Леонідівна; Осадчук, Оксана ПавлівнаЗапропоновано на основі накопиченого досвіду дослідити і сформувати власну систематизацію теоретичних постулатів в історії розвитку теорії та практики управління якістю у вітчизняних та зарубіжних країнах. Based on the accumulated experience, it is proposed to investigate and formulate its own systematization of theoretical postulates in the history of the development of the theory and practice of quality management in domestic and foreign countries.Документ Чинники впливу нa якість хлібобулочної продукції(2018) Труш, Юлія ЛеонідівнаЯкість залежить від інтенсивності науково-технічного прогресу (НТП), інноваційної діяльності з впровадження новітніх технологій науки та техніки, кваліфікації кадрів, якості сировини, матеріалів, комплектуючих виробів, технічної підготовки і налагодження обладнання, інструментів, прогресивності науково-технічної документації, але найбільше вона залежить від ефективності систем матеріального й морального стимулювання працівників за підвищення якості продукції. Розглянуто основні чинники, які впливaють нa якість хлібобулочної продукції в системі менеджменту якістю нa всіх стaдіях життєвого циклу продукції, і мaють місце нa всіх стaдіях її формувaння. Досліджено основну клaсифікaцію чинників нa підприємствaх хлібобулочної гaлузі тa проaнaлізовaно їх нaслідки впливу нa якість хлібобулочної продукції. Quality depends on the intensity of scientific and technological progress (NTP), innovative activity on introduction of the latest technologies of science and technology, personnel qualifications, quality of raw materials, materials, components, technical preparation and adjustment of equipment, tools, progressive scientific and technical documentation, but most of all it depends on the effectiveness of systems of material and moral incentives for employees to improve the quality of products. The main factors influencing the quality of bakery products in the quality management system at all stages of the product life cycle are considered, and the place is at the forefront of its formation. The basic clustering of factors in the enterprises of bakery gluus and their effects on the quality of bakery products is investigated.Документ Якість сировини на підприємствах хлібопекарської галузі: теоретичний та практичний аспект(2018) Труш, Юлія Леонідівна; Заїнчковський, Анатолій ОлександровичВисока якість продукції є гарантом реалізації та цільового розвитку всієї економічної системи управління підприємством, що включає похідні завдання, зокрема зменшення витрат виробництва, високу якість сировини, розширення частки ринку та інноваційний розвиток, оскільки підвищення якості без застосування сучасних інноваційних способів виробництва і технології неможливе. Важливість впливу фактора – якості сировини - відіграє першорівневе значення для забезпечення високої якості хліба і хлібобулочних виробів, так як якість сировини (борошно) на 70-80% визначає характеристики кінцевої продукції. High quality of products is the guarantor of realization and target development of the entire economic system of enterprise management, including the derivative tasks, in particular reduction of production costs, high quality of raw materials, expansion of the market share and innovative development, since the improvement of quality without the use of modern innovative methods of production and technology is impossible. The importance of the influence of the factor - the quality of raw materials - plays a paramount importance for ensuring the high quality of bread and bakery products, as the quality of raw materials (flour) by 70-80% determines the characteristics of the final product.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »