Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 31
  • Ескіз
    Документ
    Англомовні інтернет-ресурси як засіб навчання іноземній мові
    (2013) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    В статті розглянуто класифікація засобів електронної комунікації, які можна використовувати в навчальних цілях, їх основні переваги. Показано застосування англомовних інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови на прикладі використання сайтів, блогів, подкастів. The article discloses classification of electronic communication means, which can be used for educational purposes, their main advantages. It shows the use of English-language online resources for English classes for example, websites, blogs, podcasts.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання іншомовного професійного спілкування студентів
    (2013) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Вікторова, Леся Вікторівна; Шапран, Людмила Юліївна
    Монографію присвячено актуальній проблемі навчання іншомовного професійного спілкування студентів за фахом. Розглядаються проблеми формування міжкультурної компетентної та професійно-термінологічної компетентності студентів різного фаху. The monograph is devoted to the topical problem of students’ professional foreign language communication. The problems of forming intercultural communication competence and professional and terminological competence of students of different specialities are studied.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчих здібностей майбутніх вчителів у процесі фахової підготовки
    (2013) Шапран, Людмила Юліївна; Чередніченко, Галина Анатоліївна
    У статті розглянуто проблему формування творчих здібностей майбутніх вчителів, її актуальність, проаналізовано наукові підходи до проблеми. Авторами визначена сутність поняття творчі здібності, основні компоненти у структурі творчих здібностей, принципи їх формування, розглянуто показники готовності майбутніх вчителів до творчої діяльності. The problem of forming creative abilities of future teachers, its actuality, scientific approaches to the problem are considered in this article. The concept of creative abilities, its basic components in the structure, principles of their forming are determined by authors. The indicators of future teacher’s readiness for creative activity are studied.
  • Ескіз
    Документ
    Викладання іноземної мови у вищих технічних навчальних закладах засобами мультимедійних технологій
    (2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    Стрімкий соціальний, економічний і технічний розвиток суспільства ставить нові завдання перед системою вищої освіти. Виявляється недостатнім дати студенту певну суму знань, яку можна закласти в стандарти, навчальні посібники, тощо. Необхідно розвивати у студента самостійне, гнучке, варіативне, критичне мислення. Мультимедійні технології – найпотужніше джерело пізнавальної активності студентів, розвитку їх творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників. Swift social, economic and technical development of the society sets new tasks before the system of higher education. It appears insufficient to give to a student the certain sum of knowledge, which can be put in standards, textbooks and others. It is necessary to develop independent, flexible, variant, critical thinking of a student. Multimedia technologies are the most powerful source of cognitive activity of students, they can develop their creative capabilities, interests, abilities and skills and other intellectual factors.
  • Ескіз
    Документ
    Створення та використання електронних підручників для навчання іноземної мови
    (2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    Автори статті розкривають важливість використання електронного підручника як цінного джерела навчання студентів, визначають переваги та проблеми створення та використання електронних підручників, а також визначають основні етапи підготовки електронних підручників (ЕП).
  • Ескіз
    Документ
    Електронний підручник у процесі навчання студентів іноземної мови
    (2012) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    Автори статті розкривають важливість використання електронного підручника як цінного джерела навчання студентів, визначають переваги та проблеми створення та використання електронних підручників, а також виокремлюють основні етапи підготовки електронних підручників (ЕП).
  • Ескіз
    Документ
    Навчання іншомовному професійно-орієнтованому читанню у немовних ВНЗ
    (2011) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    В статті авторами розглянуто проблеми навчання іншомовного професійно-орієнтованого читання у немовних вищих навчальних закладах України та шляхи їх вирішення.
  • Документ
    Культурологічна підготовка майбутнього фахівця
    (2010) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    Культурологічна підготовка передбачає формування фахівця якісно нового типу, фахівця-культуролога, фахівця-дослідника, який може, використовуючи культурно-історичний, особистий потенціал і отримані знання на високому професійному рівні здійснювати професійну діяльність.
  • Ескіз
    Документ
    Міжкультурна комунікація в європейському контексті
    (2010) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    У статті розглядаються питання мовної політики Ради Європи щодо збереження та розвитку національних мов держав-членів ЄС, питання щодо програми вивчення іноземних мов з метою створення багатокультурного та багатомовного простору на теренах Європи.
  • Ескіз
    Документ
    Використання тестів в процесі вивчення іноземної мови
    (2010) Чередніченко, Галина Анатоліївна; Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна
    У статті автори показали важливість використання тестів у вивченні іноземної мови, структуру тестів, їх мету і кінцевий результат тестування.