Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
838 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегічне управління підприємством у сфері зовнішньоекономічної діяльності(2019) Березянко, Тамара Володимирівна; Новікова, Єлизавета АнтонівнаУ статті досліджено сучасний стан розвитку ринку вентиляційного обладнання в Україні. Розглянуто структуру ринку та тенденції його розвитку. Визначено провідних вітчизняних виробників вентиляційного обладнання. Проведено аналіз експортної діяльності ПрАТ «Вентиляційні системи», а також аналіз експорту українських товарів за країнами світу. Встановлена позитивна тенденція експорту вентиляційного обладнання в країни з сухим кліматом. Визначено потенційно можливий ринок для розширення експортної діяльності ПрАТ «Вентиляційні системи». Проведено структурний аналіз конкурентного оточення підприємства, за методикою М. Портера, виділивши п’ять сил, а саме бар’єри входу на ринок, фактори конкурентоспроможності, фактори, що обумовлюють силу постачальника, фактори, що обумовлюють силу споживача та фактори загрози взаємозамінних товарів. Обрано стратегічний напрямок розвитку підприємства в сфері зовнішньоекономічної діяльності. In this article have been investigated the modern condition in the development of the market of ventilation equipment in Ukraine. The structure of the market and trends of its development are considered. The leading domestic manufacturers of ventilation equipment are determined. The main groups of goods sold on the market of ventilation equipment are: household, industrial, office fans, components for ventilation systems. The world tendencies of the market of ventilation equipment development are determined, it is analyzed that in the near future the customers will switch from the choice of ventilation systems on a price basis to a choice based on an analysis of the operation of such systems in the future, a rapid change in the choice of consumers towards energy-efficient systems. It is analyzed that PJSC "Ventilation systems", owns the largest modern production base in Europe and independently produces a full range of equipment for ventilation and air conditioning systems of any degree of complexity. Has been performed the analysis of export activity of PJSC "Ventilation systems", has been determined the strategic direction of development of the enterprise in the field of foreign economic activity, as well as analysis of export of Ukrainian goods by countries of the world, was carried out. The positive tendency of export of ventilation equipment in countries with dry climate is established. The main suppliers of ventilation equipment in Turkey and their market share are determined. Potentially possible market for expansion of export activity of PJSC "Ventilation systems" is determined. Structural analysis of the competitive environment of the enterprise, according to M. Porter's method, has been distinguished by five forces, namely barriers to entry, factors of competitiveness, factors determining the supplier's strength, factors that determine the consumer's power and factors of the threat of interchangeable goods. The strategic direction of development of the enterprise in the sphere of foreign economic activity is chosen. A strategy of geographical diversification is proposed, namely expansion of the boundaries of the presence and areas of the enterprise in order to obtain competitive advantages.Документ Розроблення та прийняття управлінських рішень суб’єктів господарювання(2019) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаПерспективність та привабливість розвитку дитячого харчування в Україні обумовлене можливістю зростання обсягів його виробництва і реалізації за рахунок розширення контингенту споживачів та освоєння нових сегментів ринку. Попит на ринку цієї продукції в Україні обумовлений, в першу чергу, незадоволеною потребою в продуктах дитячого харчування при зростаючому попиті на них. The prospects and attractiveness of the development of baby food in Ukraine is due to the possibility of increasing the volume of its production and sale due to the expansion of the consumer contingent and the development of new market segments. Demand on the market for these products in Ukraine is due, first of all, to the unsatisfied need for baby food products with growing demand for them.Документ Розвиток і стан підприємств плодоовочеконсервної галузі України в контексті забезпечення продовольчої безпеки(2015) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаУ статті на основі офіційної статистичної інформації проаналізовано кількість підприємств у галузі, обсяги виробництва в натуральному і грошовому виразі, стан основних засобів та інвестиції в основний капітал, фінансові результати діяльності досліджуваних підприємств. Визначено основні напрями удосконалення господарської діяльності та покращення фінансових результатів підприємств для підвищення їх здатності забезпечувати продовольчу безпеку. The analysis was conducted on basis of the official statistics. The number of industry enterprises, output in physical and monetary terms, fixed assets and investments in fixed assets, financial performance of enterprises were analyzed. On the basis of the analysis the main directions of improvement of the economic activity and financial performance to enhance the ability to provide food security were identified.Документ Методичний підхід до оцінки готовності підприємства до реалізації інвестиційної стратегії(2015) Якимчук, Тетяна ВолодимирівнаУ статті представлено методичний підхід до оцінки готовності підприємства до реалізації інвестиційної стратегії. Методичний підхід ґрунтується на співставленні результатів виробничої, фінансової та інвестиційної діяльностей галузі та підприємства. Розраховуються інтегральні показники, які дозволяють порівняти достатність внутрішньої готовності підприємства до реалізації інвестиційної стратегії і вимоги зовнішнього середовища. Запропонований методичний підхід сприяє підвищенню ефективності управління інвестиційною стратегією підприємства шляхом виявлення та усунення недоліків у його господарській діяльності. A methodical approach of assessment of the enterprise's readiness to implement an investment strategy was presented in the article. The methodical approach is based on comparing the results of the production, financing and investment activities of the enterprise and industry. Types of activities take into account the interrelation between the investment and other functional strategies. The integral indicators are calculated and it allows comparing the adequacy of internal enterprise's readiness to implement the investment strategy and requirements of the environment. After calculation weaknesses of the enterprise can be identified and the management decisions can be offered to improve the selection and implementation of investment projects. The methodical approach contributes to improve the efficiency of the investment strategy management by identifying deficiencies and taking remedial action in the economic activities of the enterprises.Документ Особливості управління ризиками при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності(2019) Шереметинська (Горобець), Оксана Валеріївна; Тюха, Ірина ВолодимирівнаУ статті вивчаються питання ризиковості та невизначеності ринкового середовища при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності вітчизняними підприємствами. Досліджено теоретичні підходи до визначення категорії ризиків зовнішньоекономічної діяльності підприємства, розглянута та систематизована класифікація найпоширеніших видів ризиків, що зустрічаються при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Проаналізовано та узагальнено основні методичні підходи до управління ризиками в ЗЕД з встановленням найбільш оптимальних методів управління ризиками в зовнішньоекономічній діяльності, а також х комбінації. Вивчено базові інструменти мінімізації ризиків в зовнішньоекономічній діяльності, що використовуються в сучасному економічному просторі з метою їх використання в поточній господарській діяльності. Запропоновані ряд рекомендацій щодо вибору найефективніших методів та підходів до управління ризиками в зовнішньоекономічній діяльності підприємства в умовах невизначеності, з врахуванням переваг та недоліків, а також можливості їх комбінування. The article examines the issues of riskiness and uncertainty of the market environment in the implementation of foreign economic activity by domestic enterprises. Theoretical approaches to determining the category of risks of foreign economic activity of the enterprise, the classification and classification of the most common types of risks encountered in the implementation of foreign economic activity are examined. The main methodological approaches to risk management in the FEA are analyzed and summarized, with the identification of the most optimal methods of risk management in foreign economic activity, as well as x combinations. Basic instruments of risk minimization in foreign economic activity, which are used in the modern economic space for the purpose of their use in current economic activity, are studied. A number of recommendations are offered on the choice of the most effective methods and approaches to risk management in the foreign economic activity of the enterprise in the uncertain environment, taking into account the advantages and disadvantages, as well as the possibility of combining them.Документ Стан та перспективи розвитку ринку алкогольних напоїв в Україні та світі(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Анчифорова, Анастасія СергіївнаУ статті наведено результати досліджень динаміки експортних та імпортних поставок алкогольних напоїв з та в Україну. Встановлено, що світовий алкогольний ринок стрімко набирає оберти. В свою чергу в Україні ситуація є протилежною. Виявлено, що, найбільш активно розвиваються товари міцної групи (особливо нішові). Досліджено площі засаджені виноградниками у провідник країнах-виробниках вина. Встановлено, що найбільше виноградників розташовано в Іспанії, на другому місці виноградники Франції, третьому – Італії. Саме щорічне зростання площ виноградників та темпів світового попиту на різні види вин сприяло особливо активному розвитку ринку вина в Європі. Розглянуто стан ринку алкогольних напоїв України, проаналізовано структурні зрушення на ньому. Серед виробників алкогольної продукції в Україні лідерами є «Баядера Груп», «Оболонь», «Carlsberg Україна», «САН ІнБев Україна» та Eastern Beverage Trading Україна. Визначено фактори впливу на стан ринку лікеро-горілчаної продукції. Досліджено динаміку зростання ставок акцизного податку на горілку і лікеро-горілчану продукцію. Визначено товари, які є найбільш конкурентоспроможними на світових ринках алкогольної продукції. The article presents the results of research into the dynamics of export and import deliveries of alcoholic beverages from and to Ukraine. It has been established that the world alcohol market is rapidly gaining momentum. In turn, the situation in Ukraine is the opposite. It was found that the goods of the durable group (especially niche ones) are developing most actively. The areas planted with vineyards in the leading wine-producing countries were studied. It has been established that the largest number of vineyards are located in Spain, followed by vineyards in France and third in Italy. It was the annual growth of vineyard areas and the rate of global demand for various types of wine that contributed to the particularly active development of the wine market in Europe. The state of the market of alcoholic beverages of Ukraine was considered, structural shifts in it were analyzed. Bayadera Group, Obolon, Carlsberg Ukraine, SAN InBev Ukraine and Eastern Beverage Trading Ukraine are the leaders among producers of alcoholic products in Ukraine. Factors affecting the state of the liquor and vodka market were identified. The dynamics of growth of excise tax rates on vodka and liquor-vodka products were studied. The products that areДокумент Особливості ринку побутової техніки в Україні та світі(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Бачинська, Анна ОлександрівнаУ статті досліджено особливості ринку побутової техніки в Україні та світі. Визначено основні тенденції його розвитку. Встановлено, що світовий ринок побутової техніки характеризується великомасштабним виробництвом, високими темпами розвитку технічного прогресу, зростанням продуктивності праці, значними витратами на наукові та дослідні роботи. Розглянуто український ринок побутової техніки, встановлено, що він повністю залежить від імпортованих товарів та наведена його характеристика. Проаналізовано зміну попиту на кухонні витяжки в Україні протягом 2017-2018 р та наведено його динаміку. Встановлено найбільші канали збуту побутової техніки в Україні. Серед них великі мережні оператори «Фокстрот. Техніка для дому», «Comfy» та «Технополіс», інтернет гіганти Rozetka.ua, Comfy, Eldorado та інтернет магазини з відвідуваністю від 100 тисяч до 2 мільйонів – elmir.ua, brain.com, aks.ua, telemart.ua itbox.ua. The article examines the peculiarities of the home appliances market in Ukraine and the world. The main trends of its development are defined. It has been established that the world market of household appliances is characterized by large-scale production, high rates of development of technical progress, growth of labor productivity, significant expenses for scientific and research work. The Ukrainian market of household appliances is considered, it is established that it is completely dependent on imported goods, and its characteristics are given. The change in demand for kitchen hoods in Ukraine during 2017-2018 is analyzed and its dynamics are given. The largest sales channels for household appliances in Ukraine have been established. Among them are the large network operators Foxtrot. Home appliances", "Comfy" and "Technopolis", Internet giants Rozetka.ua, Comfy, Eldorado and online stores with visits from 100 thousand to 2 million - elmir.ua, brain.com, aks.ua, telemart.ua itbox .ua.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства на зовнішньому ринку(2019) Тюха, Ірина Володимирівна; Вовченко, Марина ЛеонідівнаУ статті наведено результати досліджень факторів конкурентоспроможності фірми, а саме визначено, що головними факторами є характер інноваційної діяльності, рівень продуктивності праці, ефективність управління, адаптивність, забезпеченість ресурсами, організація збуту продукції, частка ринку, яку займає фірма. Розглянуто способи формування конкурентних переваг, що залежать від системи чинників, які створюють сприятливе або несприятливе середовище для їх досягнення і утримання. Визначено базові стратегії конкуренції, а саме стратегію зниження витрат, стратегію диференціації, стратегію сегментування. Визначено, що суттєвим аспектом є вплив державного регулювання на конкурентоспроможність, Досліджено етапи оцінки та підвищення конкурентоспроможності підприємств на зовнішніх ринках. Проаналізовано напрямки, реалізація яких дозволить підвищити конкурентоспроможність підприємства на зовнішніх ринках. The article presents the results of research of the factors of competitiveness of the firm, namely, it is determined that the main factors are the nature of innovation, the level of productivity, management efficiency, adaptability, resource availability, organization of sales, market share occupied by the firm. The ways of formation of competitive advantages depending on the system of factors that create favorable or unfavorable environment for their achievement and maintenance are considered Basic competition strategies, namely cost reduction strategy, differentiation strategy, segmentation strategy, are identified. It is determined that a significant aspect is the influence of state regulation on competitiveness, The stages of estimation and increase of competitiveness of enterprises in foreign markets are investigated. The directions, realization of which will allow to increase the competitiveness of the enterprise in foreign markets, are analyzed.Документ Формування стратегії управління експортним потенціалом підприємства(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Герасимчук, Дмитро АндрійовичУ статті досліджено основні засади стратегічного управління експортним потенціалом підприємства у сучасних умовах господарювання, враховуючи глобалізаційні виклики та інтеграцію України у світові ринки. Крім цього, визначені основні чинники, які впливають на формування експортного потенціалу підприємства, зокрема внутрішні чинники та зовнішні. Обґрунтовано роль експортної діяльності у теперішніх умовах ведення бізнесу, а також визначена необхідність розробки стратегічних засад управління експортним потенціалом сучасних підприємств. Проаналізовано фінансово-економічний стан та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «Золотоніський маслоробний комбінат» за останніх три роки. Розроблено основні стратегічні пропозиції щодо нарощування та підвищення ефективності управління експортним потенціалом досліджуваного підприємства, а також розраховано економічну ефективність запропонованих стратегічних заходів, виходячи із можливостей виходу підприємства на зовнішні ринки. In the article the basic principles of strategic management of enterprises export potential in the current economic conditions, given the challenges of globalization and the integration of Ukraine into world markets. In addition, the basic factors that influence the formation of export potential of the company, including internal and external factors. The role of exports in the current business environment and identified the need to develop strategic bases of export potential of modern enterprises. The analysis of financial and economic situation and foreign economic activity of PJSC "Zolotonosha Butter Plant" in the last three years. Developed key strategic proposals for increasing and improving the management of export potential of investigated enterprises, and calculated the cost-effectiveness of proposed policy measures, based on exit opportunities on foreign markets.Документ Сучасні тенденції та проблеми розвитку пивного ринку України(2017) Тюха, Ірина Володимирівна; Бабко, Анастасія ОлександрівнаВ статті досліджено сучасний стан розвитку пивоварної галузі в Україні. Проведено аналіз обсягів виробництва пивної продукції , виявлено основних лідерів по виробництву пива. In this article have been investigated the modern condition in the development of brewing industry in Ukraine. Has been performed the analysis of production volumes of beer products, have been identified the key leaders of beer production.