Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Ситуативна комунікація брендів харчових продуктів(2023) Антонова, Ольга Вадимівна; Соловйова, Юлія Євгеніївна; Фєдотова, Наталія Михайлівна; Лелека, Ольга ОлександрівнаСтаття присвячена ситуативній комунікації брендів харчової промисловості під час воєнного стану на прикладі аналізу зміни назви продукції. Прояв громадянської позиції через найменування товару виробниками харчових продуктів активізувався з початком повномасштабного російського вторгнення на територію України. З огляду на це, вважаємо актуальним вивчити структуру творення ситуативних прагматонімів, а також акцентувати на доцільності створеної назви товару. Мета – дослідити вияв патріотичної позиції бренду через ситуативну зміну прагматонімів харчових продуктів, виокремити чинники, які спонукають бренди до перейменування продукції, та доцільність зміни упакування для комплексного впливу вербального й невербального компонентів як елементів семіотичного утворення.Документ Сучасні прийоми в проектуванні та дизайні об’єктів готельно-ресторанного господарства(2023) Кобелянська, Єлизавета Богданівна; Ковтун, Аліна Володимирівна; Бортнічук, Олег ВікторовичБіоніка - це наука, яка вивчає природу з метою використання її рішень у технічних системах та технологіях. Вона базується на принципі бережливого використання природних ресурсів та зменшення впливу техногенних процесів на навколишнє середовище. У зв'язку з цим, біоніка може знайти своє застосування у багатьох галузях, зокрема, у готельному бізнесі Загалом, використання біоніки в готельному бізнесі може допомогти вирішувати різноманітні проблеми, пов’язані з екологією, енергоефективністю та комфортом гостей. Такі інноваційні рішення допоможуть готелям зберігати конкурентну перевагу на ринку та підвищувати рівень задоволення своїх гостей. Bionics is a science that studies nature in order to use its solutions in technical systems and technologies. It is based on the principle of careful use of natural resources and reducing the impact of man-made processes on the environment. In this regard, bionics can find its application in many industries, in particular, in the hotel business In general, the use of bionics in the hotel business can help solve a variety of problems related to ecology, energy efficiency and guest comfort. Such innovative solutions will help hotels maintain a competitive advantage in the market and increase the level of satisfaction of their guests.Документ Особливості використання зовнішньої реклами у дизайні закладів ресторанного господарства(2021) Дударець, Володимир Миколайович; Кузьмін, Олег Володимирович; Адаменко, Станіслав Михайлович; Ралко Марія Олександрівна; Чемакіна, Октябрина ВолодимирівнаУ статті досліджуються особливості та способи використання реклами у дизайні закладів ресторанного господарства. The features and ways of use of advertising in the design of restaurants.Документ Поняття відкритого громадського простору міста як об’єкту дизайну(2021) Чемакіна, Октябрина Володимирівна; Кузьмін, Олег Володимирович; Адаменко, Станіслав Михайлович; Ралко Марія Олександрівна; Васильченко, Ольга СергіївнаУ статті розглядається поняття громадського простору, простежується його інтерпретація в окремих соціологічних дослідженнях. Аналізуються види громадських просторів, їх зв’язок з соціальною складовою міст; основні підходи до дизайну предметно-просторового середовища громадських просторів міст. The article examines the concept of public space, traces its interpretation in individual sociological studies. The types of public spaces, their relationship with the social component of cities are analyzed; the main approaches to the design of the subject-spatial environment of public spaces of cities.Документ Застосування монохромного смарт-скла при проектуванні закладів готельного гсподарства(2017) Коваль, Ольга Володимирівна; Мурзін, Андрій Вадимович; Наумець, Ірина ІванівнаУ статті розглядається актуальність використання смарт-скла при будівництві засобів розміщення. Прогресивні будівельні технології в готельному господарстві набули за останні роки широкого та різнопланового застосування, саме архітектура - одна з форм демонстрації якості товару і послуг на ринку, що дає певний вплив на формування готельного іміджу. Стаття акцентує увагу на перспективу використання сучасних технічних розробок в проектуванні закладів готельного господарства. Застосування «розумного скла» скорочує тепловтрати, мінімізує витрати на кондиціонування. Природна світлопропускна здатність дозволяє знизити витрат на забезпечення штучного світла у приміщенях готелю.