Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Вплив штучного інтелекту на маркетингову діяльність підприємств м’ясної промисловості(2023) Пєтухова, Ольга Михайлівна; Бергер, Аліна ДмитрівнаВ статті розглядаються питання застосування штучного інтелекту в маркетинговій діяльності підприємств м’ясної промисловості. Стратегічним завданням маркетингової діяльності підприємств м’ясної промисловості у сучасних умовах є повне використання маркетингового потенціалу для підвищення результативності, збільшення ринкової частки ринку, своєчасного задоволення потреб споживачів, забезпечення довгострокових конкурентних переваг за рахунок прийняття інноваційних маркетингових рішень. Саме штучний інтелект надає підприємствам м’ясної промисловості можливості - переваги у маркетинговій діяльності, зокрема, скорочення часу на аналіз і створення інформаційних баз даних від постачальників до залучення споживачів, революціонізується спосіб спілкування маркетологів зі своєю аудиторією та досягнення власних цілей, покращення й оптимізація традиційного маркетингового комплексу, який складається з «4P»: продукт, ціна, місце та просування. Обґрунтовано сучасний вплив штучного інтелекту на маркетинговий комплекс «4P» для підприємств м’ясної промисловості. Запропоновані актуальні напрями застосування штучного інтелекту (ШІ) для впровадження на підприємствах м’ясної промисловості на перспективу для підвищення рівня конкурентоспроможності на висококонкурентному м’ясному ринку. Штучний інтелект сприяє розвитку інноваційних маркетингових рішень, які базуються на використанні новацій у різних видах діяльності споживачів, компаній, ринків та активізує появу нових різновидів маркетингу, які доцільно застосовувати у практиці підприємств м’ясної промисловості. Сьогоднішній досвід використання штучного інтелекту у маркетинговій діяльності вже сприяє тому, що на підприємствах м’ясної промисловості знижуються витрати, підвищується контроль за якістю виробництва продукції та забезпечується безпека для споживачів, яка підтверджена дотриманням системи міжнародних стандартів ISO 9000, ISO 22000, ISO 14000 та інших. The article examines the impact and experience of using the artificial intelligence on the marketing activity using the example of meat industry enterprises. The strategic task of marketing activity of meat industry enterprises in the modern conditions is the full use of marketing potential for increasing efficiency, expanding market share, meeting consumer need in timely manner, ensure long-term competitive benefits due to the search of reserves and making innovative marketing decisions. Artificial intelligence that provides eat industry enterprises with opportunities – benefits in marketing activity, thus, reducing tie on the analysis and creating information databases from suppliers to the attracting customers, revolutionizing the way marketers communicate with their audience and achieving their own goals, improving and optimizing marketing complex that consists of “4P”: product, price, place and promotion. The modern impact of artificial intelligence on marketing complex “4P” for meat industry enterprises is substantiated. Current areas of application the artificial intelligence (AI) for implementation on the meat industry enterprises in the future to increase the level of competitiveness on the highly competitive meat market is proposed. With the help of artificial intelligence all the elements of marketing concept of “4P’ which are interconnected and complementary are improved. Artificial intelligence contributes to the development of marketing decisions, which are based on the use of innovations in various types of activities of customers, companies, markets, and activates the emergence of new types of marketing, which are expedient to apply in the practice of meat industry enterprises. Today’s experience of using the artificial intelligence in marketing activity already contributes to the fact that meat industry enterprises reduce costs, increase control over the quality of production and ensure safety for customers which is confirmed by compliance with the system of international standards ISO 9000, ISO 22000, ISO 14000 and others.Документ Нормативно-правова база регулювання діяльності малого підприємства(2015) Луцяк, Віталій ВасильовичУ статті систематизовано нормативно-правову базу України з організаці та здійснення підприємницької діяльності у сфері малого бізнесу, зокрема виділено регуляторні та нормативно-правові акти щодо маркетингової діяльності. На основі здійсненої систематизації та дослідження засад формування нормативно-правової бази підприємницької діяльності України визначено основні проблеми та перешкоди, що існують на шляху розвитку малого підприємництва у сфері державного регулювання, а також запропоновано заходи щодо розвитку мікропідприємництва і малих підприємств.Документ Research of marketing activities directions of Ukrainian food industry enterprises(2014) Stetsenko, VictoriaResearch results of marketing activities enterprises of the food industry in Ukraine were presented in this article. The main marketing instruments that are used were allocated; the reasons why producers choose them were analyzed. Perspective directions of marketing for the food industry in Ukraine were defined.В статті представлено результати дослідження маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості України. Виділено основні маркетингові заходи, що застосовуються, проаналізовано причини їх вибору товаровиробниками. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингу для підприємств харчової промисловості України.Документ Features of marketing management on modern enterprises(2014) Strashynska, Larysa; Bech, YuliiaThe essence of the concept of "marketing management" in terms of management of the Company on the basis of the marketing and management of the marketing function and demand management target market and identified the main problems in marketing management at domestic enterprises.Документ Development trends of llc «Ferrero Ukraine» in the confectionary market(2014) Belova, Tatyana; Cherkasova, Victoria; Krainiuchenko (Fornolyak), OlgaThis article examines the origins and a nascence of LLC «Ferrero Ukraine» on the confectionary market and its marketing activities. Here is the review of the confectionery market of Ukraine, its trends and prospects of development. Also the position of the enterprise and its competitiveness on the Ukrainian market are proved.Документ Формування програми маркетингу при виході підприємства на зовнішній ринок(2014) Тюха, Ірина Володимирівна; Фартушна, Н. С.В статті досліджено сутність, напрями, методичні підходи до оцінки ефективності програми маркетингу підприємства. Представлено схему побудови загальної програми маркетингу та етапи розробки програми маркетингу на підприємстві. This paper investigates the nature, direction, methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing programs of the company. The scheme of construction of the overall marketing program and marketing stages of program development at the company.Документ Удосконалення механізму організації інформаційних потоків у маркетинговій діяльності на підприємстві(2012) Олійниченко, Олена МиколаївнаІнформаційні потоки є сукупністю циркулюючих на підприємстві відомостей, необхідних для розробки та реалізації управлінського рішення. Аналіз їх механізму організації дозволяє своєчасно виявити «вузькі місця» процесів управління та виконання, що дає можливість забезпечити реалізацію управлінських рішень на якісно високому рівні. Маркетингова інформація становить базу для прийняття управлінських рішень щодо реалізації продукції підприємства та взаємодії зі споживачами. В даній статті, використовуючи структурно-логічний аналіз, в графічному вигляді, формалізовано механізм організації інформаційних потоків у системі реалізації продукції та взаємодії зі споживачами на ПАТ ”Київський завод безалкогольних напоїв „Росинка”. На підставі аналізу механізму організації запропоновано його оптимізація. Information streams are set circulating in the enterprise information required for the development and implementation of management decisions. An analysis of their organizational mechanism allows to identify "bottlenecks" of the process execution, which allows the implementation of management decisions on a qualitatively higher level. Marketing information is a base for management decisions on the implementation enterprise production and interaction with consumers. In this article, using structural and logical analysis in graphic form, is formalized the mechanism organization of informational streams in the system of sales products and interaction with consumers on the PAO "Kiev factory of soft drinks “Rosinka”. Based on the of its analysis mechanism is proposed optimization.Документ Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності(2012) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крижко, А. О.Розглянуто методичні підходи щодо визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності. Обґрунтовано фактори, які слід враховувати при оцінці конкурентоспроможності підприємства за пропонованою методикою. Визначено переваги розглянутої методики серед інших.Документ Чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства(2010) Лисенко, К. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаКонкретизовано чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано авторський підхід до розподілу чинників впливу за ступенем їхньої контрольованості підприємством. Concretized factors of influencing of marketing potential of the company. Suggested author’s approach to allocation of factors of influencing by the level of control over their company.