Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методика вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства
    (2010) Рябенко, Володимир Володимирович
    Визначено основні складові маркетингового потенціалу підприємства. Розглянуто основні підходи до оцінки маркетингового потенціалу. Обґрунтовано особливості вартісної оцінки маркетингового потенціалу підприємства та його складових. The main components of the marketing potential of the enterprise. The main approaches to the assessment of the marketing potential. The features of the valuation of the marketing potential of the company and its constituents.
  • Ескіз
    Документ
    Узагальнення методичних підході в до організації обліку оплати праці
    (2001) Ткаченко, Надія Марківна
    У статті узагальнено методичні підходи до організації обліку праці, залежність розміру заробітної плати від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства. Визначено головні завдання обліку праць на державних, акціонерних та інших підприємствах, облік використання робочого часу, завдання табельного обліку, розподіл зарплатні між членами бригади, понаднормова робота, робота у святкові дні, допомога в разі тимчасової непрацездатності, нормуванні в поєднанні з іншими елементами організації праці. This article summarizes the methodological approaches to accounting for labor, wage dependent on the complexity and the conditions of work, professional qualifications of employees, the results of its work and business enterprises. The Main task of accounting for public works, and other joint enterprises, accounting for the use of work time, task timecard, the distribution of wages among team members, overtime, work on holidays, assistance in case of temporary disability, normalization in combination with other elements of work organization .
  • Ескіз
    Документ
    Споживчі характеристики та вартість ювелiрних різьблених виробів з природного камiння
    (2000) Індутний, Володимир; Артюх, Тетяна Миколаївна; Татаринцева, К. В.
    В статті подана структура і культурно-історична природа показників ринкової вартості, які застосовуються при оцінюванні різьблених виробів з коштовних і напівкоштовних каменів, виділено окремі складові компоненти ціни і закономірності у їх співвідношеннях, а також надано рекомендації щодо прогнозування вартості цих предметів. The paper presents the structure of the cultural and historical nature of the market value of the indicators used in the evaluation of carvings made from precious and semi-precious stones, is separated into its component prices and the patterns of their relationship, as well as recommendations for predicting the value of these items.
  • Ескіз
    Документ
    Характеристика ресурсно-функціонального підходу до оцінки економічної безпеки підприємств
    (2009) Лисенко, Маріанна Сергіївна
    Визначено необхідність проведення оцінки економічної безпеки підприємств як основи забезпечення ефективного використання наявних ресурсів, порядок проведення оцінки за ресурсо-функціональним підходом. Окреслено основні негативні впливи на кожну з функціональних складових економічної безпеки підприємств, визначено основні показники оцінки рівня забезпечення економічної безпеки підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості процесу оцінки об’єктів обліку в ринкових умовах
    (2011) Перетятько, Микола Васильович; Беренда, Надія Іванівна; Велетик, А. М.
    Досліджено особливості оцінки дебіторської заборгованості в ринкових умовах по матеріалах ДП ВАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №12. Визначено фактори, що впливають на ринкову вартість дебіторської заборгованості. Враховуючи вплив та вагомість дебіторської заборгованості на принцип безперервності діяльності підприємства розроблені висновки та запропоновані рекомендації по поліпшенню стану розрахункових відносин з дебіторами на ДП ВАТ «Київхліб» Хлібокомбінат №12.