Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Документ
    Державна підтримка інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості в умовах військового стану
    (2024) Гривківська, Оксана Василівна; Горінний, Михайло Леонідович
    У статті визначено, що успіх в інноваційній діяльності країни, як свідчить європейський приклад, досягається за умови інтеграції (тобто об’єднання) державних інтересів, бізнес-структур, наукових навчальних закладів та професійних. Держава та бізнес мають бути замовниками, споживачами та співінвесторами інноваційного продукту. Обгрунтовано, що умови військового стану можуть негативно впливати на інноваційну діяльність підприємств харчової промисловості через різні фактори, такі як зниження попиту на продукцію, зменшення виробництва, зміна пріоритетів держави тощо. Виявлено основні виклики, з якими стикаються підприємства харчової промисловості в умовах військового стану, зокрема: зниження попиту (військові дії на території України призвели до зменшення споживчої активності населення, утворення численної кількості тимчасово переміщених осіб, економічної нестабільності.
  • Ескіз
    Документ
    Класифікація інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу
    (2017) Богун, Леся Юріївна; Розумей, Світлана Борисівна
    У статті було досліджено існуючі підходи до визначення поняття «інтегровані маркетингові комунікації» на основі наукових праць Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Узагальнення зазначеного наукового доробку дозволило визначити власне бачення поняття «інтегровані маркетингові комунікації». Вагомою складовою цього засобу є інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу, які тривалий час вважалися «рекламою в місцях продажу». На думку Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу відносяться до синтетичних засіб маркетингових комунікацій. Вони включають в себе елементи та прийоми реклами, персонального продажу, зв'язків з громадськістю тощо і стимулюють рівень збуту у роздрібній торгівлі шляхом привернення уваги споживачів до певних груп товарів без активної участі торгового персоналу. Проведені дослідження дозволили встановити ознаки класифікацій інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу: за місцем розташування, за способом передачі, за каналом донесення, за походженням. Зазначені ознаки характеризують інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу з точки зору підходу «inside-out», який передбачає погляд на оточуюче середовище зсередини підприємства. Застосувавши підхід «outside-in», що відображає бачення діяльності підприємства ззовні, було запропоновано здійснювати класифікацію інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу за способом сприйняття споживачем. При цьому виділяються такі види комунікацій: візуальні, аудіальні, тактильні, нюхові, смакові та емоційні. Такий підхід до класифікації інтегрованих маркетингових комунікацій в місцях продажу дозволяє сформувати лояльність у споживача до підприємства та його товару з використанням сучасних маркетингових технологій. In this article were studied existing approaches to the definition of "integrated marketing communications" based on researches of Raupov R., Pan L., Krauze O., Yankovs'ka H., Shestov S., Sirenko K. Generalization mentioned scientific results allowed me to determine my own vision of the concept of "integrated marketing communications". A significant component of this notion is the integrated marketing communications in point of sale, which for a long time were considered as "advertising at point of sale." According to Ambler T., Hosford-Dunn H., Moorthy S., Osenton T., Holubkova E. N., integrated marketing communications at point of sale refer to synthetic means of marketing communications. They include elements and techniques of advertising, personal selling, public relations, etc. and stimulate the level of sales in retail trade by attracting the attention of consumers to certain groups of goods without the active participation of the sales staff. Studies have revealed signs of classifications of integrated marketing communications in point of sale: by the location, by the transferring method, by the delivery channel, by the origin. These features characterize integrated marketing communications in point of sale in terms of approach «inside-out», which provides a view on the environment from inside of the company. Applying the approach «outside-in», which reflects the vision of the company from the outside, it was suggested to make a classification of integrated marketing communications in point of sale by the way of consumer perception. It highlighted the following types of communication: visual, auditory, tactile, olfactory, gustatory and emotional. This approach to classification of integrated marketing communications in point of sale allows generating loyalty from the consumer to the enterprise and its product using modern marketing techniques.
  • Ескіз
    Документ
    Franchising as an innovative form of business management in Ukraine
    (2020) Penchuk, Anna; Tur, Olesya
    The article is devoted to the study of franchising as an innovative form of Business Management in Ukraine. Its condition, structure, and capacity are analyzed. Problems and trends in the development of franchising are identified. Measures to improve the conditions of its development in Ukraine are proposed. Стаття присвячена дослідженню франчайзингу як інноваційної форми управління бізнесом в Україні. Проаналізовано його стан, структуру та місткість. Визначено проблеми та тенденції розвитку франчайзингу. Запропоновано заходи щодо покращення умов його розвитку в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Соціально-економічна роль сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни: існуючий стан і розвиток
    (2022) Труш, Юлія Леонідівна
    Розвиток суб'єктів малого та середнього підприємництва є однією з необхідних умов демократизації суспільства, формування потужного середнього класу, а також однією з основних складових гарантування соціальної безпеки держави та її громадян. Підприємницька активність населення у переважній більшості випадків супроводжується створенням суб'єктів малого та середнього бізнесу, а формування великого підприємства починається із заснування суб'єкта господарювання. Головна місія створення бізнесу в малому та середньому підприємництві – це формування стійкого прошарку середнього класу у вигляді власників бізнесу та головних менеджерів. Це фактично формування інтелектуальної еліти нації, а це вже основа для формування фінансової еліти. Малий та середній бізнес - це соціально-економічний фундамент для розвитку інноваційно-орієнтованої, а особливо європейської держави. Малий і середній бізнес багато в чому визначає темпи економічного зростання, структуру і якість внутрішнього валового продукту (ВВП). Основна його функція, крім економічної, яка відіграє вагому роль - це соціальна. Тому питання присвячені соціально-економічній ролі сектору малого та середнього бізнесу в економіці країни, а особливо дослідженню існуючого стану і розвитку малого та середнього підприємництва є актуальними нині. Тому для того щоб країна досягла значних успіхів в економічному поступі. The development of small and medium enterprises is one of the necessary conditions for the democratization of society, the formation of a strong middle class, as well as one of the main components of guaranteeing the social security of the state and its citizens. Entrepreneurial activity of the population in the vast majority of cases is accompanied by the creation of small and medium-sized businesses, and the formation of a large enterprise begins with the establishment of a business entity. The main mission of creating a business in small and medium enterprises is to form a stable middle class in the form of business owners and general managers. This is actually the formation of the nation's intellectual elite, and this is the basis for the formation of the financial elite. Small and medium business is a socio-economic foundation for the development of innovation-oriented, and especially European countries. Small and medium-sized businesses largely determine the rate of economic growth, structure and quality of gross domestic product (GDP). Its main function, in addition to economic, which plays an important role - is social. Therefore, issues related to the socio-economic role of the small and medium business sector in the country's economy, and especially the study of the current state and development of small and medium enterprises are relevant today. Therefore, in order for the country to achieve significant success in economic progress, it is necessary to create conditions for the development of small and medium-sized businesses in Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Система управления качеством на предприятиях малого и среднего бизнеса: понятия и функции (планирования, контроль, анализ, оценка и мотивация)
    (2022) Труш, Юлия Леонидовна; Иванюта, Татьяна Николаевна
    В статье исследована и сформирована собственная систематизация теоретических постулатов формирования понятия «система управления качеством» и «система качества» с позиции различных точек зрения ученых и исследованы основные функции управления качеством. Сегодня анализ и исследования ключевых аспектов рынка и направление развития современного управления качеством на предприятиях малого и среднего бизнеса имеет важное функциональное значение, что возможно через исследование теоретических вопросов формирования понятийного аппарата и функций системы управления качеством на предприятии. Именно поэтому стоит сосредоточить внимание на исследовании понятие «система управления качеством» и «система качества» и функций управления качеством, ведь исторический аспект играет решающую роль в процессе формирования современного видение осуществления процесса управления качеством. The article investigates and forms its own systematization of theoretical postulates of forming the notion of "quality management system" and "quality system" from the standpoint of different points of view of scientists and investigates the basic functions of quality management.
  • Ескіз
    Документ
    Розробка бізнес-плану підприємства
    (2021) Михайленко, Ольга Валеріївна; Годун, Віктор Вікторович; Юхименко, Євгенія Сергіївна
    Об’єктом дослідження є основні методологічні підходи та основні процедури підготовки бізнес-плану як ключової складової стратегії управління бізнесом. Метою написання цієї статті є визначення сутності та положення бізнес-плану в системі стратегічного управління компанією. Метою дослідження є вивчення ролі бізнес-плану в стратегічній системі управління компанією, аналіз методології формування структурних елементів бізнес-плану та їх зміст. Методологічну основу дослідження складали наукові пра-ці вітчизняних та зарубіжних вчених та провідних експертів, детальний матеріал з проблеми досліджен-ня, нормативна база. Досліджено сутність поняття "бізнес-план", визначено функції, завдання та основні структурні елементи бізнес-плану. За основу для розробки планів малого бізнесу пропонується взяти між-народні стандарти. Сфера результатів. Результати дослідження можуть бути використані менеджерами малого та середнього бізнесу та спеціалізованими організаціями для поліпшення якості бізнес-планів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання електронної комерції як напрям зменшення ризиковості бізнесу та створення конкурентної переваги
    (2021) Скопенко, Наталія Степанівна; Поліщук, Юлія Вікторівна
    У статті проаналізовано погляди різних авторів щодо сутності поняття «електронна комерція». Відзначені основні принципи у сфері електронної комерції. Визначено фактори, що стимулюють подальший розвиток цього економічного явища. Виявлено основні тенденції розвитку електронної торгівлі в сучасних умовах інформаційного розвитку ринку комерційних послуг. Досліджено динаміка використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України у 2017–2019 рр. Здійснено аналіз структури по групах товарів онлайн покупок у середньому чекові відповідно до географії замовлення та по категоріям товарних груп. Доведено, що тенденція зростання попиту на здійснення онлайн покупок обґрунтовує потребу організовувати підприємствами канали збуту через Інтернет, зокрема як конкуренту перевагу та стратегію зменшення ризиків втрати ринку та прибутків. Розкрито стан правового забезпечення електронної комерції в українському нормативно-законодавчому полі та в рамках СОТ.
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи застосування wellness-інновацій в індустрії гостинності
    (2020) Марченко, Наталія Іванівна; Дітріх, Ірина Вікторівна
    У науковій статті представлено аналіз основних тенденцій конкуренції у сучасних готельних підприємствах. Зазначено необхідність оновлення переліку послуг, які надаються на базі готелю. Охарактеризовано використання інноваційних методів у роботі готельного закладу. Проаналізовано можливість створення wellness-студій і wellness-центрів на базі українських готельних комплексів. Виявлено вплив пандемії COVID-19 на актуалізацію необхідності збереження здоров’я. Охарактеризовано доцільність персоналізації харчування як інтелектуальної послуги wellness. Визначено wellness як систему оздоровлення. The scientific article provides an analysis of the main competition trends in modern hotels. The need to update the list of services provided at the hotel is noted. The use of innovative methods in the work of a hotel establishment is characterized. The possibility of establishing of wellness studios and wellness centers on the basis of Ukrainian hotel complexes is analyzed. The impact of the COVID-19 pandemic on the actualisation of the need for health preservation has been identified. The expediency of personalization of food as an intellectual service of “wellness” is characterized. Wellness is defined as a health-improving system.
  • Ескіз
    Документ
    Основні аспекти механізму управління інноваційним потенціалом підприємств та напрями його удосконалення
    (2016) Зєніна-Біліченко, Антоніна Сергіївна; Андрієнко, О. М.
    У статті на основі систематичного та комплексного підходів сформовано узагальнююче визначення інноваційного потенціалу та його структури. Розглянуто процедуру та механізм управління інноваційним потенціалом і формуванням інноваційної стратегії на підприємстві. Проведено дослідження щодо формування й оцінки інноваційного потенціалу промислових підприємств, на основі яких зроблено рекомендації щодо його удосконалення. Виявлено коло головних проблем управління інноваційним потенціалом підприємства, які стримують інноваційний процес, що в результаті приводить до втрачання конкурентних переваг суб’єктами господарювання. Запропоновано елементи організаційного механізму управління, які впливають на інноваційний потенціал підприємства. Розроблено ряд заходів удосконалення системи управління інноваційним потенціалом промислових підприємств. The definition of innovative potential and its structure is formed in this article on the base of a systematic and comprehensive approaches generalizing. A procedure and mechanism of management of innovative potential and the formation of an innovative business strategy is examined. A study on the formation and evaluation of innovative potential of industrial enterprises is made and the recommendations for its improvement are made on this base. The range of fundamental problems of management of innovative potential of the enterprise, restraining innovation process, resulting in a loss of competitive advantages of the business entities is revealed. Elements of organizational management mechanism influencing the innovation potential of the company are proposed. A number of innovative measures to improve the management capacity of the industrial enterprises are worked out.
  • Ескіз
    Документ
    Detox supply programs. Програми детокс харчування
    (2019) Нікітіна, Тетяна Андріївна; Матроненко, Катерина Сергіївна
    У статті розкривається зміст детокс харчування та роль ресторанного бізнесу у його розвитку. Визначено основні поняття детокс харчування, досліджено потенціал ресторанного бізнесу як туристичної дестинації. The article describes the content of detox nutrition and the role of the restaurant business in its development. The basic concepts of detox nutrition are defined, the potential of the restaurant business as a tourist destination is investigated.