Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства
    (2023) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Лелека, Ольга Олександрівна
    У статті розглядаються стратегії споживчої поведінки. Визначаються елементи, на яких базується вдало сформована маркетингова стратегія. Доводиться зв'язок стратегій поведінки споживачів із загальною маркетинговою стратегією. Наводяться чинники оточуючого середовища, які здійснюють вплив на формування маркетингової стратегії. Демонструються приклади чинників, які є специфічними та притаманні різним галузям промисловості. Підкреслюється, що споживча поведінка обумовлює всі дії підприємства і є складовою стратегії. Надається визначення стратегії споживчої поведінки. Перелічуються новітні стратегії споживчої поведінки, які виникли під впливом змін у середовищі підприємства. Характеризується кожна з наведених стратегій, пояснюються умови її застосування. Обґрунтовується необхідність урахування змін у поведінці споживачів при формуванні загальної маркетингової стратегії.
  • Ескіз
    Документ
    Онлайн та офлайн інструменти в системі інтегрованих маркетингових комунікацій
    (2022) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Молін, Наталія Олегівна
    У статті досліджено сучасні ринкові тенденції форм комунікації із цільовими групами споживачів, а також тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) у розрізі нової комерційної реальності. З’ясовано, що пропорції використання засобів комунікації змінюються на користь digital-технологій. Встановлено, що для досягнення найбільшого комунікаційного ефекту необхідною є синергія онлайн та офлайн інструментів ІМК. Наведено розподіл інструментів ІМК для реального та віртуального економічного середовища та каналів комунікації для кожного з них. Проаналізовано існуючі методи формування системи ІМК, виявлено причини, з яких вони не здатні у повній мірі задовольнити потреби підприємства щодо використання найбільш ефективних комунікаційних інструментів. Запропоновано етапи процесу побудови комплексу ІМК, який відповідає сучасному етапу розвитку бізнес-процесів. The share of marketing communication tools aimed at capturing the consumers’ attention in the online space has grown and is constantly accelerating its pace. Therefore, enterprises prefer promotion on the Internet, because it guarantees greater effectiveness from their activities. But at the same time, the maximum communication effect can be achieved in synergy with offline tools, which, although they have faded into the background, still perform their communication function well. At this stage in the development of society, communication with consumers continues to be important, but is being transformed into more modern and interactive ways of interconnection. The level of confidence of our country’s population in online shopping has also grown, but this issue is still relevant for enterprises. Increasing the level of security of purchases on the Internet, increasing brand loyalty and the formation of a stable positive image among different segments of the population are relevant vectors for companies that among other things, through the IMC complex can be achieved. There is also a need to study the methods of forming IMC for different types of market and the possibilities of domestic enterprises for the economic adaptation of communication tools to foreign markets.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив нейротехнологій та цінових прийомів мерчандайзингу на поведінку споживачів
    (2022) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна; Молін, Наталія Олегівна
    Статтю присвячено розгляду існуючих психологічних методів та цінових прийомів нейромаркетингу та їхнього впливу на поведінку споживачів. Розглянуто необхідність вивчення такого критерію, як вплив кольору на покупців з точки зору збільшення обсягів продажу товарів. Наведено визначення нейромаркетингу відповідно до різних сфер науки, та, зокрема, стосовно маркетингової діяльності. Описано історію розвитку нейромаркетингових досліджень: які теорії панували до моменту формування цього напрямку та які вчені сприяли його розвитку. Визначено цілі та завдання нейромаркетингу, а також описано тригери, які впливають на підсвідомість споживачів. Розглянуто методи впливу на поведінку споживачів. Також висвітлено різні точки зору щодо використання результатів нейромаркетингових досліджень у діяльності підприємств. Визначено мерчандайзингові нейропсихологічні цінові прийомі, які стимулюють мозок споживачів та підштовхують до прийняття рішення про купівлю товарів. Marketers at all times have sought to look into the heads of consumers to find out the answers to their questions – what and how people choose in a particular category of products. But it was possible to do this only with the emergence of a separate direction, which was called neuromarketing. Thanks to neuromarketing research, it is possible to constantly develop and increase the effectiveness of marketing. This direction allows you to develop the most effective advertising model for a particular company. The history of the development of neuromarketing research is described, which theories prevailed until the formation of this direction and which scientists contributed to its development. The differences between neuromarketing research and those used in classical marketing are described. It is concluded that the most optimal option is the integrated use of research data. It has been determined that only large companies can afford to create their own divisions to conduct the relevant research. Since the maintenance of suchstructureit requires quite a lot of finance. The goals and objectives of neuromarketing, as well as triggers, which are the main ones for influencing the subconscious of consumers, have been determined. The ways of influencing on consumer behavior are described. It also reflects different points of view on the use of the results of neuromarketing research in the companies’activities. It was determined that neuromarketing is a fairly promising method for determining the effectiveness of advertising messages, which is already used by leading companies.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингова поведінка покупців товарів у маркетплейсі
    (2020) Капінус, Лариса Василівна; Лабінська, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна
    Подано основні поняття, що необхідні для розуміння тематики дослідження та ринкових механізмів поведінки покупців. Розглянуто ключові поняття: «споживча поведінка», «потреба», «економічна потреба», «мотиви» різних зарубіжних та вітчизняних авторів в аспекті поняття «маркетплейс». Досліджено підходи щодо формування потреб та мотивів у суспільстві та окремих суб’єктів ринку в цілому. Також сформовано зміст категорії «споживча поведінка» у середовищі маркетплейсів. Наведено різновиди платформ-маркетплейсів та подано їхні переваги з-поміж інших форматів продажу товарів на онлайн-ринку. Досліджено сучасні приклади використання маркетплейсів в Україні та світі. Проведено порівняльний аналіз відмінностей купівлі в онлайн- та офлайн-середовищі. Окрім того, досліджено маркетингову поведінку покупців товарів у маркетплейсі та вивчено процеси прийняття рішення про купівлю товарів в онлайн-мережі. Розглянуто ключові відмінності формування процесу прийняття рішень про купівлю товарів між класичними підходами та онлайн-рішеннями. А також досліджено відмінності прийняття рішення про купівлю споживачами товарів харчового та технічного призначення.
  • Ескіз
    Документ
    Врахування поведінкових аспектів при розробці стратегії збуту
    (2019) Нижник, Тарас Юрійович; Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Метою статті є визначення поведінкових аспектів збуту підприємства у та розкриття сутності цього поняття як економічної категорії. Актуальність цієї теми полягає у тому, що не всі підпри- ємства в Україні повноцінно використовують збутову діяльність, оскільки визначення поведінки спо- живачів та врахування індивідуальних особливостей може задовольнити їхні потреби та збільшити продуктивність підприємства, що значною мірою вплине на його позиціонування на ринку. У статті визначено, що саме дозволяє враховувати поведінкові аспекти під час розроблення стратегії збуту продукції. Зроблено акцент на тому, які основні цілі стратегії збуту та чим саме забезпечується цей механізм у торговельному бізнесі. Розглянуто, які саме стратегії є та чим вони відрізняються, які елементи необхідні для їхньої повноцінної реалізації та на яких рівнях здійснюється збутова діяль- ність. Переконалися у можливості застосування методу «мозкового штурму» та методу «Дельфі». The main purpose of the article is to determine the behavioral aspects of the sale of an enterprise and to reveal the essence of this concept as an economic category. The relevance of this topic is that not all enterprises in Ukraine make full use of marketing activities, since defining consumer behavior and taking into account individual characteristics can satisfy their needs and increase the productivity of the enterprise, which will greatly influence their attitude to it. It looks at what strategies exist and how they differ, what elements are necessary for their full implementation, and at what levels of marketing activities. Be convinced of the possibility of using the method of “brainstorming” and the “Delphi” method. It is determined that behavioral aspects are the core around which all types of production and economic activity are concentrated. In addition, a strategy is sometimes seen as a bluff or a cunning maneuver that defines it as a tool of some type to win the competition. According to this view, it is possible to develop a “bluff strategy” to drag a competitor “to the dark path”, which does not lead anywhere. This is based on a purely psychological aspect - the desire to introduce into your organization something that has produced positive results for a competitor. The article defines what exactly allows to take into account behavioral aspects when developing a product marketing strategy. Emphasis is placed on what the main goals of the sales strategy are, and how this mechanism stands out in the trading business. The article deals with the question of what exactly allows to take into account behavioral aspects when developing a product marketing strategy and what distinguishes this mechanism in the trading business. The debate is being replaced by a program of individual polls, which are mostly conducted in the form of peer review tables. The experts’ answers are summarized and passed back to them (sometimes with new information about the object), after which the experts refine their answers. This procedure is repeated several times until they reach an acceptable convergence of all the opinions expressed. This method will help build an adequate model for the future development of the forecasting object.
  • Ескіз
    Документ
    Аромамаркетинг: сутність, інструменти та механізм дії
    (2019) Скригун, Наталія Петрівна; Наумко, Тетяна Анатоліївна
    У статті розглянуто сутність та можливості використання аромамаркетингу як особливої складової сенсорного маркетингу і нейромаркетингу в цілому. З’ясовано, що метою арoмамаркетингу є активізація купівельної поведінки споживачів за допомогою запахів, які викликають позитивні емоції. Показано, що механізм аромамаркетингу базується на здатності ароматів провокувати певні емоції, реакції, спогади й асоціації. Досліджено вплив ароматів на підсвідомість і емоційну поведінку споживача, проаналізовано особливості аромамаркетингу та виокремлено найбільш популярні аромати, що їх застосовують у компаніях. Визначено аромати за характерною приналежністю до певного виду торговельної діяльності. Розглянуто інструменти аромамаркетингу, що сприяють підвищенню обсягів продаж: ароматизація повітря, аромабрендинг, аромадизайн, аромаклінінг, аромаполіграфія, аромасуверніри. Доведено вплив аромамаркетингу та наявність ароматичного логотипу на збільшення обсягів продаж.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичне осмислення сутності категорії «маркетингова поведінка»
    (2018) Капінус, Лариса Василівна; Лабінська, Наталія Олегівна; Скригун, Наталія Петрівна
    У статті розглянуто підходи до трактування сутності поняття «маркетингова поведінка». Встановлено різницю між визначеннями даної та суміжними з нею категоріями на основі порівняльного аналізу досліджуваних понять. Зокрема, досліджено ключові поняття («маркетингова поведінка», «поведінка споживача», «купівельна поведінка споживача», «поведінка підприємця», «економічна поведінка підприємства» та «ринкова поведінка підприємства»), необхідні для розуміння механізмів функціонування ринку, його суб’єктів та їх взаємодію. Згруповано всі визначення в окремі блоки та зроблено порівняльний аналіз визначень кожної з досліджуваних економічних категорій. Виявлено поведінкові концепції суб’єктів ринку на різних рівнях функціонування підприємства.The article discusses the use of the term and the definition of the concept of «marketing behavior» in various fields of activity. This topic is very relevant in studying the behavior of market subject and the market as a whole. Nowadays many scientists focus on researching the marketing behavior of consumers because in the prism of modern trends, its research is becoming increasingly relevant in the world and entrepreneurship. The term «marketing behavior» is widely interpreted by various authors of the world in their works, therefore we consider that it is necessary to investigate the difference between the definitions and related of this categories by providing content and exploring the essence of each definition through a comparative analysis. It is found out, the investigated terms should be considered taking into account many factors of the existing market and from the point of view of different subjects of the market.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання можливостей підприємства щодо утримання споживачів
    (2016) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна Василівна
    У статті обґрунтовано етапи, за якими досліджуються можливості підприємства щодо утримання клієнтів. Доведено необхідність визначення характеристик цільових споживачів продукції підприємства. Наведено формули, за якими здійснюється розрахунок та аналіз рівня пізнаваності, придбання продукції та довіри до окремих марок. Розглянуто визначення задоволеності/незадоволеності споживачів торговою маркою. Розкрито методи розрахунку рівня утримання споживачів. Запропоновано способи утримання клієнтів підприємства. In the article the stages that examine the possibility of the company on customer retention. The necessity of determining the characteristics of the target consumer products company. Contains formulas on which the calculation and analysis of reconcilability, acquisition of products and trust some brands. Definition of satisfaction / dissatisfaction with consumer brand. Reveals the methods of calculating the retention of customers. Ways retention enterprises.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти зростання продуктивності з врахуванням поведінки споживачів
    (2008) Капінус, Лариса Василівна; Скригун, Наталія Петрівна
    Визначено місце споживачів в системі управління продуктивністю підприємства. The place consumers in the management of enterprise performance.
  • Ескіз
    Документ
    Иррациональное поведение потребителя в ценообразовании и его влияние на сбыт
    (2013) Семененко, Екатерина Юрьевна; Розумей, Светлана Борисовна
    В статье описывается и поясняется сущность видов иррационального поведения потребителей, изучается его влияние на ценообразование и процесс продаж, доказывается необходимость учета психосоциальных факторов в управлении маркетинговой деятельностью. Реакция потребителей на цены имеет более значительную мотивацию, нежели простой рациональный расчет, так как напрямую связана с продажами. С одной стороны, реакция потребителя определяется не только оценкой товара и его ценой, но также общей ситуацией покупки. Таким образом, один аспект стратегии ценообразования – представление цен способами, которые повлияют на это восприятие с выгодой для продавца. С другой же стороны, даже если покупатели точно воспринимают цены и ситуацию покупки, они не всегда рационально оценивают их. Такое поведение потребителей психологи называют иррациональным действием. Продавец, который понимает механизмы подобного поведения, может представить товары таким образом, чтобы убедить покупателя придать им более высокую оценку. В настоящее время многие процессы, определяющие реакции потребителей на цены, еще не изучены и является предметом разнообразных исследований. The article is described and explains the kinds of irrational consumer behavior, studied its impact on the pricing and sales process, proved the need to account the psychosocial factors in the management of marketing activities. Consumer response to price has a greater motivation than simple rational calculation, as directly related sales. On the one hand, the consumer reaction is determined not only rated the product and its price, but also the overall situation of purchase. Thus, one aspect of pricing strategies - view prices in ways that affect the perception of it for the benefit of the seller. On the other hand, even if buyers perceive exactly the situation the purchase price and they are not always rationally evaluate them. Such consumer behavior psychologists call irrational action. Seller who understands the mechanisms of such behavior may introduce products so as to convince the buyer to give them a higher rating. Currently, many of the processes that determine consumer response to price, have not been studied and is the subject of various studies.