Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку гастрономічного туризму: зарубіжний досвід
    (2021) Уліганець, Сергій Іванович; Батиченко, Світлана Павлівна; Мельник, Людмила Вікторівна; Сологуб, Юрій Іванович
    В сучасному світі в якості альтернативного всім вже звичного відпочинку починає набувати особливої популярності гастрономічний туризм. Гастрономічний туризм – вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з виробництвом, технологією приготування і дегустацією національних блюд і напоїв, а також з кулінарними традиціями народів світу. Гастрономічна подорож – це виразні засоби за допомогою яких мандрівник може намалювати своє уявлення про ту чи іншу країну. В світі існують відомі гастрономічні напрямки, серед яких можна назвати Іспанію, Францію, Італію, Грецію, Бельгію, Португалію, США (особливо Каліфорнія в долинах Напи та Сономи), Бразилію, Перу, Мексику, Нову Зеландію, Південну Африку, Австралію, Чилі, Малайзію, Японію, Індонезію, Балі, Китай або Сінгапур. До гастротуристів відносяться наступні категорії: туристи, яким набрид звичайний туризм; туристи, які хочуть внести різноманітність у свій раціон; гурмани; туристи, чия робота пов’язана з приготуванням та вживанням їжі; представники туристичних компаній зацікавлені в організації власних гастротурів. Проаналізовано топ-5 популярних гастрономічних турів в світі для гурманів. Зазначені популярні напрямки смачних подорожей, а саме, країни зі специфічною національною кухнею (Італія, Франція, Японія, Китай, Таїланд); регіони, які прославилися своїми продуктами (у Франції, наприклад, це Бордо, Бургундія, Шампань, стали новаторами в винної індустрії);найзнаменитіші ресторани країни, які славляться ексклюзивністю своєї кухні, відзначені зірками Мішлен і Міжнародними рейтингами (в Італії – «Ла Пергола» (Рим), в Японії – «Коджі» (Токіо), в Англії – «Фет Дак» (Брей) та інші); підприємства, які стали світовими лідерами з виробництва тієї чи іншої продукції (швейцарська шоколадна фабрика «Альпрозе», німецькі пивоварні «Етталь» і «Андекс», швейцарська сироварня «Gruyеre»). Виділено топ-10 країн за кількістю ресторанів, відмічених зірками Мішлен. Охарактеризовані актуальні гастрономічні тури за кордон. Проаналізовані результати форуму гастрономічного туризму в Іспанії, які позитивно впливатимуть на розвиток гастротуризму в світі
  • Ескіз
    Документ
    Вітчизняна практика розвитку гастрономічного туризму
    (2019) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Батиченко, Світлана Павлівна; Батун, Віолетта Євгеніївна
    Розкрито питання дефініції «гастрономічний туризм». Визначені переваги гастрономічного туризму. Туристичні потоки інтенсивно зростають у тих регіонах, де на основі самобутніх традицій формуються такі спеціалізовані туристичні продукти, як фестивалі та народні свята. Саме гастрономічні фестивалі й свята можуть стати чинником підтримки інтересу до гастрономічного туризму. Досліджено питання туристичногастрономічної діяльності в Україні, а саме, аналіз динаміки та регіональних особливостей організації гастрономічних фестивалів та свят. Регіони України згруповано за чисельністю гастрономічних фестивалів. Найбільш динамічно розвиненими регіонами проведення гастрономічних фестивалів є Закарпатська, Львівська, Одеська, Полтавська області та м. Київ. Відсутні дані фестивалі й свята лише в Донецькій, Луганській та Черкаській областях. Виділені проблеми українського гастрономічного туристичного ринку послуг. Розвиток гастрономічного туризму в Україні гальмується через низький рівень розвитку туристичнорекреаційної інфраструктури та катастрофічний стан шляхів сполучення, невідповідність засобів розміщення світовим стандартам, незадовільний стан пам’яток історично-архітектурної спадщини, що не підлягають використанню для туристичних потреб, низький професійний рівень підготовки фахівців у цій галузі та невідповідність освітньої підготовки в туризмі, недосконалість законодавчої та нормативно-правової бази в галузі туризму, низька й неефективна інформаційно-рекламна продукція вітчизняних туроператорів