Статті

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку гастрономічного туризму: зарубіжний досвід
    (2021) Уліганець, Сергій Іванович; Батиченко, Світлана Павлівна; Мельник, Людмила Вікторівна; Сологуб, Юрій Іванович
    В сучасному світі в якості альтернативного всім вже звичного відпочинку починає набувати особливої популярності гастрономічний туризм. Гастрономічний туризм – вид туризму, пов'язаний з ознайомленням з виробництвом, технологією приготування і дегустацією національних блюд і напоїв, а також з кулінарними традиціями народів світу. Гастрономічна подорож – це виразні засоби за допомогою яких мандрівник може намалювати своє уявлення про ту чи іншу країну. В світі існують відомі гастрономічні напрямки, серед яких можна назвати Іспанію, Францію, Італію, Грецію, Бельгію, Португалію, США (особливо Каліфорнія в долинах Напи та Сономи), Бразилію, Перу, Мексику, Нову Зеландію, Південну Африку, Австралію, Чилі, Малайзію, Японію, Індонезію, Балі, Китай або Сінгапур. До гастротуристів відносяться наступні категорії: туристи, яким набрид звичайний туризм; туристи, які хочуть внести різноманітність у свій раціон; гурмани; туристи, чия робота пов’язана з приготуванням та вживанням їжі; представники туристичних компаній зацікавлені в організації власних гастротурів. Проаналізовано топ-5 популярних гастрономічних турів в світі для гурманів. Зазначені популярні напрямки смачних подорожей, а саме, країни зі специфічною національною кухнею (Італія, Франція, Японія, Китай, Таїланд); регіони, які прославилися своїми продуктами (у Франції, наприклад, це Бордо, Бургундія, Шампань, стали новаторами в винної індустрії);найзнаменитіші ресторани країни, які славляться ексклюзивністю своєї кухні, відзначені зірками Мішлен і Міжнародними рейтингами (в Італії – «Ла Пергола» (Рим), в Японії – «Коджі» (Токіо), в Англії – «Фет Дак» (Брей) та інші); підприємства, які стали світовими лідерами з виробництва тієї чи іншої продукції (швейцарська шоколадна фабрика «Альпрозе», німецькі пивоварні «Етталь» і «Андекс», швейцарська сироварня «Gruyеre»). Виділено топ-10 країн за кількістю ресторанів, відмічених зірками Мішлен. Охарактеризовані актуальні гастрономічні тури за кордон. Проаналізовані результати форуму гастрономічного туризму в Іспанії, які позитивно впливатимуть на розвиток гастротуризму в світі
  • Ескіз
    Документ
    Вітчизняна практика розвитку гастрономічного туризму
    (2019) Мірзодаєва, Тетяна Віталіївна; Батиченко, Світлана Павлівна; Батун, Віолетта Євгеніївна
    Розкрито питання дефініції «гастрономічний туризм». Визначені переваги гастрономічного туризму. Туристичні потоки інтенсивно зростають у тих регіонах, де на основі самобутніх традицій формуються такі спеціалізовані туристичні продукти, як фестивалі та народні свята. Саме гастрономічні фестивалі й свята можуть стати чинником підтримки інтересу до гастрономічного туризму. Досліджено питання туристичногастрономічної діяльності в Україні, а саме, аналіз динаміки та регіональних особливостей організації гастрономічних фестивалів та свят. Регіони України згруповано за чисельністю гастрономічних фестивалів. Найбільш динамічно розвиненими регіонами проведення гастрономічних фестивалів є Закарпатська, Львівська, Одеська, Полтавська області та м. Київ. Відсутні дані фестивалі й свята лише в Донецькій, Луганській та Черкаській областях. Виділені проблеми українського гастрономічного туристичного ринку послуг. Розвиток гастрономічного туризму в Україні гальмується через низький рівень розвитку туристичнорекреаційної інфраструктури та катастрофічний стан шляхів сполучення, невідповідність засобів розміщення світовим стандартам, незадовільний стан пам’яток історично-архітектурної спадщини, що не підлягають використанню для туристичних потреб, низький професійний рівень підготовки фахівців у цій галузі та невідповідність освітньої підготовки в туризмі, недосконалість законодавчої та нормативно-правової бази в галузі туризму, низька й неефективна інформаційно-рекламна продукція вітчизняних туроператорів
  • Ескіз
    Документ
    Перспективи розвитку гастрономічного туризму на Закарпатті
    (2018) Сотнікова, Олена Ігорівна; Іщенко, Тетяна Іванівна; Шидловська, Олена Броніславівна
    У статті розглянуто сучасний стан гастрономічного туризму у світі та в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку міського, фестивального, навчального та сільського вітчизняного гастрономічного туризму. Розкрито передумови для розвитку сирного туризму на Закарпатті. Наведена доцільність організації сирних турів в Закарпатській області. The article deals with the current state of gastronomic tourism in the world and in Ukraine. The tendencies of urban, festival, educational and rural domestic gastronomic tourism development are analyzed. The prerequisites for the development of cheese tourism in Transcarpathia are outlined. The expediency of organization of cheese tours in the Transcarpathian region is presented.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційний розвиток гастрономічного туризму в Україні
    (2012) Басюк, Дарія Іванівна
    здійснено аналіз сучасного стану та перспектив розвитку гастрономічного та винного туризму в Україні, розкрито його основні принципи та види, запропоновано інноваційні шляхи удосконалення спеціалізованого туристичного продукту Annotations: the analysis of current state and prospects of gastronomic and wine tourism in Ukraine, described his basic principles and views, proposed innovative ways to improve the specialized tourist product