Статті
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7372
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні підходи до визначення маркетингової активності підприємства(2017) Бєлова, Тетяна Геннадіївна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Гаврилова, Тетяна ВасилівнаРозглянуто маркетингова активність підприємства як складова ділової активності. Охарактеризовано сутність поняття «ділова активність» та «маркетингова активність». Наведено класифікаційні ознаки маркетингової активності та її види. Запропоновано система показників, за якими може визначатися маркетингова активність. Описано способи оцінювання та аналізу маркетингової активності підприємства. It consider the marketing activity of the enterprise as part of business activity. Is characterized the essence of the notion of "business activity" and "marketing activity". Classification signs of marketing activity and its types are given. A system of indicators on which marketing activity can be determined is proposed. The methods of evaluation and analysis of the marketing activity of the enterprise are described.Документ Research of marketing activities directions of Ukrainian food industry enterprises(2014) Stetsenko, VictoriaResearch results of marketing activities enterprises of the food industry in Ukraine were presented in this article. The main marketing instruments that are used were allocated; the reasons why producers choose them were analyzed. Perspective directions of marketing for the food industry in Ukraine were defined.В статті представлено результати дослідження маркетингової діяльності підприємств харчової промисловості України. Виділено основні маркетингові заходи, що застосовуються, проаналізовано причини їх вибору товаровиробниками. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингу для підприємств харчової промисловості України.Документ Development trends of llc «Ferrero Ukraine» in the confectionary market(2014) Belova, Tatyana; Cherkasova, Victoria; Krainiuchenko (Fornolyak), OlgaThis article examines the origins and a nascence of LLC «Ferrero Ukraine» on the confectionary market and its marketing activities. Here is the review of the confectionery market of Ukraine, its trends and prospects of development. Also the position of the enterprise and its competitiveness on the Ukrainian market are proved.Документ Формування програми маркетингу при виході підприємства на зовнішній ринок(2014) Тюха, Ірина Володимирівна; Фартушна, Н. С.В статті досліджено сутність, напрями, методичні підходи до оцінки ефективності програми маркетингу підприємства. Представлено схему побудови загальної програми маркетингу та етапи розробки програми маркетингу на підприємстві. This paper investigates the nature, direction, methodical approach to evaluating the effectiveness of marketing programs of the company. The scheme of construction of the overall marketing program and marketing stages of program development at the company.Документ Чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства(2010) Лисенко, К. М.; Скригун, Наталія ПетрівнаКонкретизовано чинники впливу на маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано авторський підхід до розподілу чинників впливу за ступенем їхньої контрольованості підприємством. Concretized factors of influencing of marketing potential of the company. Suggested author’s approach to allocation of factors of influencing by the level of control over their company.