Навчально-методичні матеріали
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7376
Переглянути
Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів ІІ курсу спеціальності 6.050100 «Маркетинг» напряму 0501 «Економіка і підприємство» заочної форми навчання(2005) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки містять контрольні завдання, спрямовані на оцінювання рівня володіння мовою студентами через семестровий контроль рівня лінгвістичних та граматичних умінь в межах опанованого матеріалу згідно програми.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до самостійної роботи з матеріалами періодичних видань для студентів ІІ курсу факультетів ЕіМ, ОФПД усіх спеціальностей денної форми навчання, Ч. 1(2006) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в суспільній та професійній сферах в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних газетних та журнальних матеріалів загально бізнесової та професійної тематики.Документ Рекламний менеджмент(2010) Скригун, Наталія Петрівна; Розумей, Світлана Борисівна; Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаВ конспекті лекцій представлений навчальний матеріал дисципліни «Рекламний менеджмент». Мета дисципліни – оволодіння теоретичними основами рекламування продукції (робіт, послуг), відповідними знаннями та навичками ефективного процесу рекламування, обґрунтованого менеджменту рекламної діяльності на основі використання сучасних методів та інструментів впливу на споживачів, формування рекламних витрат. In Lecture notes presented course material subject "Advertising Management". The purpose of discipline - the mastery of theoretical Fundamentals of goods (works, services) appropriate knowledge and skills of an effective process of advertising, sound management of promotional activities through the use of modern techniques and instruments impact on consumers, the formation of ad spending.