Мультимедійні видання
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7546
Переглянути
Документ Моделі поведінки споживачів сфери послуг. Формування лояльних стосунків із клієнтами (тема 3 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності")(2016) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглянуті моделі поведінки споживачів сфери послуг. Досліджено поняття лояльності споживачів та засади управління ключовими контактами. The models of consumers behaviour in the sphere of services are examined. The concept of customers' loyalty and principles of management of key contacts are investigated.Документ Особливості маркетингу матеріального та нематеріального виробництва (тема 1 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності")(2016) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядаються види маркетингу за сферою використання, особливості маркетингу матеріального та нематеріального виробництва. The kinds of marketing according to the sphere of use, specificities of marketing of material and non-material sector of production are considered.Документ Специфіка торговельного маркетингу (тема 4 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності")(2016) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаУ презентації до теми 4 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності" висвітлені сутність та завдання торговельного маркетингу, специфіка маркетинг-міксу в торгівлі; розглянуто сучасний інструментарій торговельного маркетингу. The presentation to the topic 4 of subject "Marketing in sectors of activity" describes the nature and objectives of commercial marketing, the specifics of the marketing mix to trade and also the modern tools of commercial marketing.Документ Становлення маркетингу сфери послуг (тема 2 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності")(2016) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаРозглядається становлення маркетингу послуг як науки. The foundation of services' marketing as a science is considered.