Автореферати
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7151
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Формування, використання та перспективи розвитку інтелектуального потенціалу харчової промисловості(2021) Степанчук, Світлана ОлександрівнаДисертацію присвячено розвитку теоретико-методичних положень та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення формування, використання та розвитку інтелектуального потенціалу харчової промисловості. У роботі розвинуто категорійний апарат, зокрема уточнено сутність понять «національний інтелектуальний потенціал» та «національний інтелектуальний капітал» та встановлено взаємозв’язки між ними, а також конкретизовано дефініції «інтелектуальний потенціал харчової промисловості» та «інтелектуальний капітал харчової промисловості». Встановлено структурні елементи інтелектуального потенціалу; визначено та проаналізовано основні чинники впливу на формування, використання та розвиток інтелектуального потенціалу харчової промисловості. Досліджено інтелектуальний потенціал харчової промисловості в системі національної економіки України за напрямами: стан освіти і науки; рівень освіченості працівників; інтелектуальні ресурси; інноваційна діяльність; використання нематеріальних активів підприємствами харчової промисловості. Визначено основні напрями підвищення ефективності формування, 21 використання та розвитку інтелектуального потенціалу харчової промисловості та національного інтелектуального потенціалу. На основі результатів PEST-аналізу розроблено програму розвитку інтелектуального потенціалу харчової промисловості; зпрогнозовано результати впровадження запропонованої програми та за допомогою GAP-методу зроблено прогноз зростання доходу – роялті, як наслідку активізації дій з комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності в харчовій промисловості та від реалізації ліцензійних прав підприємств. The dissertation is devoted to the development of theoretical and methodological bases of formation, use and development of intellectual potential of food industry in terms of national intellectual potential of Ukrainian economy and development on this basis of practical recommendations for effective management of intellectual potential of food industry. The paper develops a categorical apparatus, in particular, clarifies the essence of the concepts of "national intellectual potential" and "national intellectual capital" and establishes the relationship between them, as well as specifies the definitions of "intellectual potential of the food industry" and "intellectual capital of the food industry" in terms of national intellectual potential. The structural elements of the national intellectual potential and the intellectual potential of the food industry are determined. The key factors influencing the formation, use and development of intellectual potential of the food industry are systematized, which are built as a multilevel structure and supplemented by a group of meso-level factors that take into account the food industry, such as: integration of education, science and production industry. The structural and logical sequence of transformation of intellectual potential of food industry into intellectual capital of food industry through the apparatus of estimation of cost of intellectual resources and realization of their legal protection is considered, that allows to realize mobilized intellectual potential as protected and estimated profit. The state of the intellectual potential of the food industry in the system of the national economy of Ukraine is investigated. The elements of the intellectual potential of the national economy and food industry of Ukraine were monitored in the following areas: the current state of education and science; the level of education of employees; research of intellectual resources; innovation activity; use of intangible assets by food industry enterprises. The factors influencing the formation, use and development of the intellectual potential of the national economy and food industry are diagnosed. The main directions of increasing the efficiency of formation, use, development of intellectual potential of the food industry in terms of national intellectual potential and developed a system of measures to stimulate the intellectual potential of the food industry, based on a linear-functional approach and built as a three-tier system of measures (macro-, micro- and meso-level), which will intensify the transformation of intellectual potential into intellectual capital by expanding the means for its implementation at the level of the food industry. New ways of using the intellectual potential of the food industry through the introduction of a system of sectoral sharing of intellectual resources and the creation of corporate institutions (at the meso-level) of the food industry, identifying young potential in enterprises, educational and research institutions at the request of food industry (at the micro level) to the system of measures of the program of development of intellectual potential of the food industry. The program of development of intellectual potential of the food industry from the point of view of national intellectual potential is developed on the basis of results of the PEST-analysis of factors of influence on formation, use and development of intellectual potential of the food industry which are adapted to features of the food industry and expressed through a system of influencing factors with the development of measures for the effective use and stimulation of the intellectual potential of the food industry. The impact of the results of the program for the development of intellectual potential of the food industry on increasing the amount of income (royalties) of food industry enterprises using trend extrapolation, taking into account expert assessments and the use of GAP-method, which allowed to make predictions about the achievement of strategic goals.Документ Формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі(2016) Бергер, Аліна ДмитрівнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень і розробленню науково-практичних рекомендацій щодо формування цінової політики підприємств м’ясопереробної галузі та оцінки її ефективності. This research focuses on the development of theoretical positions and practical recommendations on pricing policy of meat processing industry.Документ Формування систем розподілу продукції підприємств пивобезалкогольної галузі(2016) Розумей, Світлана БорисівнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробленню практичних рекомендацій щодо формування систем розподілу продукції підприємств пивобезалкогольної галузі України. Dissertation is devoted to the research of theoretical positions and development of practical recommendations on the formation of product distribution systems of beer soft drinks industry enterprises in Ukraine.Документ Теоретико-методологічні засади планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості(2015) Соломянюк, Наталія МиколаївнаДисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань планування маркетингу на підприємствах харчової промисловості з урахуванням періоду планування та маркетингових метрик. Papers are dedicated to research of theoretical, methodical and practical problems of planning marketing on enterprises of food industry taking into account the period of planning and marketing metrics.Документ Маркетингові засади кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості(2015) Никоненко, Андрій ВолодимировичДисертація присвячена формуванню маркетингових засад кадрового забезпечення підприємств харчової промисловості України та розробленню практичних рекомендацій щодо удосконалення кадрової політики суб’єктів господарювання на основі широкого впровадження маркетингового інструментарію. Thesis is devoted to the formation of marketing bases of the personnel maintenance of the food industry enterprises in Ukraine and the development of practical recommendations to improve the economic entities’ personnel policy on the basis of the widespread introduction of marketing tools.Документ Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу(2015) Стеценко, Вікторія АнатоліївнаДисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо діагностики збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України. У роботі розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингового комплексу. Узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як «збалансованість в маркетингу» та «збалансованість витрат на елементи маркетингового комплексу». The dissertation focuses on research of theoretical statements and development of practical recommendations for diagnostics of costs balance for the marketing mix elements of food industry enterprises of Ukraine. The writing develops the concepts and categories of the marketing mix theory. Theoretical approaches to the definition of such concepts as "balance in marketing" and "balance of costs for the marketing mix elements” were generalized.Документ Механізм інвестування процесів відтворення основних засобів на підприємствах харчової промисловості(2008) Ткачук (Стахурська), Світлана ВалеріївнаДисертацію присвячено теоретичному узагальненню та удосконаленню механізму інвестування відтворення основних засобів на підприємствах харчової промисловості. Проаналізовано сутнісні і структурні характеристики та особливості зношення і відтворення основних засобів. Розроблено методику комплексної аналітичної оцінки відтворення основних засобів. Визначено сутність та механізм інвестування відтворення основних засобів з використанням структурного, сценарного та процесного підходів. Досліджено складові механізму інвестування. Проаналізовано стан основних засобів, процесів їх відтворення, виявлено особливості інвестування основних засобів на підприємствах харчової промисловості. Запропоновано методику прогнозування відтворення основних засобів та інвестиційних витрат з урахуванням концепції життєвого циклу та стратегії підприємства. Розроблено пропозиції щодо удосконалення інвестування відтворення основних засобів відповідно до реальних умов діяльності підприємств. Розроблено підходи до формування підприємствами амортизаційного фонду шляхом використання альтернативних напрямків його накопичення із застосуванням фінансових технологій та елементів внутрігосподарського розрахунку. Запропоновано формування інвестиційних коштів підприємств шляхом залучення до участі в капіталі та прибутках через внутрішнє запозичення та залучення з використанням прибуткової складової та інвестиційного потенціалу фізичних осіб. Запропоновано утворення галузевих структур венчурного типу з метою забезпечення інноваційного відтворення основних засобів. In the dissertation research exposed theoretical aspects and improvement of mechanism of investing of reproducing processes of fixed assets on food industry enterprises. The essential and structure characteristics and peculiarities of wearing out and reproducing of fixed assets are analyzed. Methods of complex annalistic estimation of fixed assets reproducing are worked out. The essence and mechanism of investing reproducing processes with using of structure, scenario and process methods of approach are determinate. The structure parts of investing mechanism are investigated. The condition of fixed assets, reproducing processes are analyzed, the peculiarities of fixed assets investing on Food Industry enterprises are investigated. Methods of prognosis of fixed assets reproducing and investing expenditures deals with life cycle conception and enterprise's strategy is discussed. The suggestions of improving fixed assets reproduction investment according to the real conditions of enterprise's activity are worked out. The methods of approach to the forming of amortization fund by enterprise's by using alternative ways of it's accumulating deals with finance technologies and elements of non-financing by the State are worked out. The forming of enterprise's investing means by drawing in taking part in capital and profits by internal adopting and drawing in with the using of profit component and investing potential of physical persons is proposed. The creation of branch structures of venture types with the aim of fixed assets innovation reproducing is proposed.Документ Оцінка впливу оточуючого середовища на стратегічні плани підприємства в умовах невизначеності (на прикладі пивоварної галузі України)(2005) Соломянюк, Наталія МиколаївнаДисертацію присвячено питанням теоретичного узагальнення та розробці методичних засад стратегічного планування на підприємствах пивоварної галузі України в умовах невизначеності оточуючого середовища. The Dissertation is devoted to the theoretical summary decisions and the development of methodical basis for the brewing trade strategic planning in Ukraine under the conditions of environment uncertainty.Документ Розвиток інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості (проблеми і перспективи)(2012) Пєтухова, Ольга МихайлівнаДисертаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних та практичних питань активізації інноваційної діяльності підприємств харчової промисловості України з позиції проблем та перспектив її розвитку. Thesis deals with theoretical, methodological and practical issues of activating the innovative activity of Ukrainian food industry enterprises from the position of problems and prospects.Документ Реклама як чинник управління поведінкою споживачів(2010) Капінус, Лариса ВасилівнаДисертацію присвячено теоретичному узагальненню процесу підвищення ефективності управління поведінкою споживачів через рекламне звернення. Конкретизовано сутність поняття «управління поведінкою споживачів», запропоновано авторське бачення категорії «реклама». Доповнено існуючі класифікаційні ознаки реклами через виокремлення таких ознак, як тип рекламного часу (активний часовий період, пасивний часовий період); спосіб сприйняття споживачем (звукова, візуальна, на дотик, аромореклама); тип візуалізації (динамічна та статична). The Scientific research is sanctified to theoretical generalization of process of increase of management efficiency by behavior of consumers by means of advertising appeal. Essence of concept "Management by behavior of consumers" is specified, authorial vision of category is offered "advertising". The existent classification signs of advertising are complemented through extraction of such features, as type of advertising time (advertising in an active sentinel period, advertising in a passive sentinel period); method of perception by a consumer (voice advertising, visual advertising, advertising, haptic, аромореклама); type of visualization (dynamic advertising, static advertising).