Роль психологічної моделі мерчандайзингу ресторанних послуг
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасний ресторанний бізнес в Україні розвивається бурхливими темпами. Зростає добробут людей і тим самим зростає потреба в задоволенні не тільки фізіологічних потреб (втамування голоду), а й потреба в естетичному оформленні їжі, у високому рівні обслуговування, морально-психологічному задоволенні.
Modern restaurant business in Ukraine is developing rapidly. Grows well-being and thereby increases the need to satisfy not only physiological needs (hunger quenching), but also the need for aesthetic design of food, the high level of service, moral and psychological satisfaction.
Опис
Ключові слова
ресторанний бізнес, restaurant business, фізіологічні потреби, physiological needs, естетичне оформлення їжі, aesthetic design food
Бібліографічний опис
Кравченко, А. Роль психологічної моделі мерчандайзингу ресторанних послуг / А. Кравченко, Д. Гуліда // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 514–516.