Особливості оцінювання результатів при використанні кейс-методу

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі визначена необхідність використання комплексної оцінки з метою об’єктивного виявлення рівня знань студентів. Встановлено, що інтерактивна методика оцінює і набір певних знань і вміння студентів аналізувати конкретну ситуацію, приймати рішення, логічно мислити. Обґрунтовано, що в процесі оцінювання студент повинний розуміти і правила розбору ситуативного завдання і систему його оцінювання. In work need of use of a complex estimation for the purpose of objective identification of knowledge level of students is defined. It is established: the interactive technique estimates also a set of a certain knowledge and ability of students to analyze a concrete situation, to make the decision, logically to think. It is proved that in the course of estimation the student has to understand and rules of analysis of a situational task and system of its estimation.

Опис

Ключові слова

кейс-метод, оцінювання, навчальний процес, ефективність, case-method, evaluation, teaching, effect, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Лисенко, О. А. Особливості оцінювання результатів при використанні кейс-методу / О. А. Лисенко // Впровадження в навчальний процес кейс-методів для студентів економічного та управлінського напрямів підготовки : монографія. – К. : НУХТ, 2015. – С. 244-254.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced