Інноваційні маркетингові технології в діяльності підприємств готельного господарства

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Жорстка конкуренція на ринку готельних послуг змушує менеджерів максимально застосовувати нові технології, використовувати нові можливості для задоволення потреб цільових споживачів, які постійно змінюються, та залучити не охоплений сегмент потенційних клієнтів на даний момент часу. Fierce competition in the market of hotel services manager makes maximum use new technologies to exploit new opportunities to meet the needs of target consumers that are constantly changing, and bring not covered segment of potential customers at a given time.

Опис

Ключові слова

маркетингові технології, готельне господарство, інновації, marketing technology, hospitality, innovation, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції

Бібліографічний опис

Васьковська, І. І. Інноваційні маркетингові технології в діяльності підприємств готельного господарства / І. І. Васьковська, О. А. Коваль // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 135-137.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced