Інноваційні маркетингові технології в діяльності підприємств готельного господарства
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Жорстка конкуренція на ринку готельних послуг змушує менеджерів максимально застосовувати нові технології, використовувати нові можливості для задоволення потреб цільових споживачів, які постійно змінюються, та залучити не охоплений сегмент потенційних клієнтів на даний момент часу.
Fierce competition in the market of hotel services manager makes maximum use new technologies to exploit new opportunities to meet the needs of target consumers that are constantly changing, and bring not covered segment of potential customers at a given time.
Опис
Ключові слова
маркетингові технології, готельне господарство, інновації, marketing technology, hospitality, innovation, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
Бібліографічний опис
Васьковська, І. І. Інноваційні маркетингові технології в діяльності підприємств готельного господарства / І. І. Васьковська, О. А. Коваль // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 135-137.