Інноваційні підходи до підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери нематеріального виробництва

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, інноваційний підхід, маркетингова діяльність, нематеріальне виробництво, innovative approach, marketing activities, immaterial production

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Інноваційні підходи до підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери нематеріального виробництва / С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 24-25 березня 2016 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2016. – С. 203-205.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced