Інноваційні підходи до підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери нематеріального виробництва
Файли
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, інноваційний підхід, маркетингова діяльність, нематеріальне виробництво, innovative approach, marketing activities, immaterial production
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Інноваційні підходи до підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємств сфери нематеріального виробництва / С. В. Ткачук // Участь молоді у розвитку економіки та суспільства України : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених, Київ, 24-25 березня 2016 р. : тези доповідей. – К.: НУХТ, 2016. – С. 203-205.