Маркетингові інструменти в умовах сучасної маркетингової діяльності підприємств-виробників харчової промисловості
Дата
2019
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті досліджено значення інструментів маркетингу, через які впроваджується відповідна система маркетингу підприємства-виробника продукції харчової промисловості в залежності від попиту на неї споживачів. Зазначено, що інструменти маркетингу використовуються при здійсненні збутової політики, визначення ціни та асортименту товару, тощо. Одним з головних факторів у реалізації маркетингової стратегії підприємства є правильний підбір маркетингових інструментів.Метою статті стало пошук ефективних інструментів маркетингу, що впливають на ситуацію, яка складається при виробництві певної продукції підприємств-виробників харчової промисловості в залежності від попиту на неї споживачів, напрямків та методів реалізації маркетингової стратегії. Об‘єктом дослідження визначено інструменти маркетингу при просуванні торгової марки «Монастирський квас» – виробника газованих безалкогольних напоїв ТОВ «Монастирський квас». Система маркетингу підприємства харчової промисловості має бути спрямована на забезпечення потреб споживача і формування через цю функцію міцних зв’язків між клієнтом і підприємством-виробником. Системне і цілеспрямоване використання інструментів маркетингу є одним з основних завдань маркетингової стратегії. Як метод дослідження розглянуто інструменти маркетингу, їх систему, яка отримала назву маркетинг-мікс (або комплекс маркетингу), а також визначено окремі переваги її складових. В статті визначено доцільні і корисні інструменти маркетингу для маркетингової стратегії підприємства-виробника з використанням концепції «4 Р» та «4С» з елементами моделі «SIVA».Розглянуто досвід визначення вибору інструментів маркетингу при просуванні торгової марки «Монастирський квас» – виробника газованих безалкогольних напоїв ТОВ «Монастирський квас» з використанням ефективних маркетингових інструментів.
Опис
Ключові слова
маркетингова стратегія, інструменти маркетингу, маркетинг-мікс, інтрамаркети, торгова марк, продукція харчової промисловості., marketing strategy, marketing tools, marketing mix, intramarketing, trademark, products of the food industry
Бібліографічний опис
Бутнік-Сіверський, О. Б. Маркетингові інструменти в умовах сучасної маркетингової діяльності підприємств-виробників харчової промисловості / О. Б. Бутнік-Сіверський, Г. В. Земко // Наукові праці НУХТ. – 2019. – Т. 25, № 3 – С. 59–67.