Маркетинговий аспект забезпечення економічної безпеки підприємства
Файли
Дата
2020
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Обґрунтовано необхідність використання інструментарію маркетингу з метою забезпечення економічної безпеки підприємства. Визначено маркетингові заходи з метою забезпечення належного рівня економічної безпеки підприємства. Досліджено процедуру маркетингового забезпечення економічної безпеки підприємства. Запропоновано маркетингові рішення забезпечення економічної безпеки підприємства.
The necessity of using marketing tools in order to ensure the economic security of the enterprise is substantiated. Marketing measures are defined in order to ensure the appropriate level of economic security of the enterprise. The procedure of marketing provision of economic security of the enterprise is investigated. The marketing decisions of maintenance of economic safety of the enterprise are offered.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, маркетинг, підприємство, економічна безпека, economic security, marketing, enterprise, кафедра фінансів
Бібліографічний опис
Пєтухова, О. М. Маркетинговий аспект забезпечення економічної безпеки підприємства / О. М. Пєтухова, Г. В. Сілакова // Проблеми управління та економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції, 08–09 квітня 2020 р. – Київ : НУХТ, 2020. – C. 24–26.