Проблема визначення STEM-освіти та міждисциплінарності

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Отже, на сьогодні існують різні трактування STEM. Конкретне та чітке визначення STEM є принципово важливим для педагогічної науки. Оскільки за відсутності чітких визначень є неможливим реалізація STEM. Тому, вбачається за доцільне чітке визначення STEM із урахуванням історичних та національних адаптації STEM та забезпечення розуміння що STEM на сьогодні в єдиному трактуванні.

Опис

Ключові слова

STEM, освіта, педагогіка, education, pedagogy

Бібліографічний опис

Шаповалов, Є. Б. Проблема визначення STEM-освіти та міждисциплінарності / Є. Б. Шаповаленко // Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін : IV Міжнародна науково-практична конференція, 12-13 травня 2021 р. – Київ : НАУ, 2021. – C. 237.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced